Szkolenia
Szkolenia dla menedżerów i warsztaty
Coachingowy styl zarządzania
Kierowanie i motywowanie pracowników
Odwaga menedżerska
Rola i odpowiedzialność menedżera
Trudne sytuacje w pracy menedżera
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem hybrydowym
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Inne szkolenia menedżerskie
Szkolenia i warsztaty sprzedażowe
Aktywne pozyskiwanie leadów
Negocjacje sprzedażowe
Warsztat obsługi klienta
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie doświadczeniem klienta
Inne szkolenia sprzedażowe
Szkolenia i warsztaty z umiejętności własnych
Asertywność
Efektywność własna
Komunikacja
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Współpraca w zespole
Inne szkolenia z umiejętności własnych
Szkolenia wellbeing
Dobrostan i równowaga psychiczna
Empatia w pracy
Radzenie sobie ze stresem
Rezyliencja i budowanie odporności psychicznej
Zarządzanie własnymi emocjami
Inne szkolenia wellbeing
Oferta
Rozwój organizacji, menedżerów i przywództwa
Rozwój sprzedaży i obsługi Klienta
Szkolenia e-learning i gotowe produkcje
Rekrutacja i onboarding
Specjalizacje i doświadczenie
Branże
Case studies
Doświadczenia, które tworzymy
Klienci
Wybrane referencje
Strefa inspiracji
Blog
HRowe Poranki z PROFES
Biblioteka PROFES
Do pobrania
O nas
Historia PROFES
Misja i wartości
Rozwój kompetencji
Model pracy doradczej
Partnerzy
Zespół PROFES
Dołącz do nas
Kontakt
biuro@profes.com.pl
Visit our Facebook
Visit our LinkedIn
Strona główna
Mapa strony wpisów
Wirtualne pigułki wiedzy - microlearning
Standardy sprzedaży i obsługi Klienta
Ocena pracownicza czyli System ocen pracowniczych "Pozytywnie" - kryteria oceny pracowniczej aut. Profes
Zarządzanie sprzedażą przez cele - czym jest i jakie są korzyści?
Na czym polega zarządzanie wiedzą w organizacji?
Zarządzanie kompetencjami pracowników - zwinne zarządzanie zespołem to klucz do sukcesu
Profil kompetencyjny i budowanie profili kompetencyjnych - czym jest oraz dla kogo?
Rozwój pracowników i szkolenia dla firm w 4 tezach
Szkolenia dla menedżerów organizowane przez Profes
Coaching indywidualny i coaching biznesowy - czym jest, na czym się koncentruje i jaki ma wpływ?
Coaching grupowy - odkryj w zespole to, co najlepsze
Doradztwo i szkolenia dla firm - dlaczego PROFES
Ekologia - zielone biuro PROFES
Filmy szkoleniowe, czyli co jest grane w działaniach rozwojowych
Certyfikacja i szkolenia dla Handlowców
Strategia CSR wg Profes
Najczęstsze błędy w CV, czyli 7 grzechów głównych, których należy unikać
Jak napisać przykuwające uwagę CV? 4 proste kroki
W tym roku bądź SMART
Personal branding w internecie
Radzenie sobie ze stresem to też kompetencja
Wdrażanie kultury przywództwa
Kompetencje w pigułce: budowanie relacji z Klientem
CSR krok po kroku
Być albo nie być, czyli świat intuicji
Rozwiązać konflikt - instruktaż w kilku krokach
Pigułki wiedzy, czyli rozwój w mikroporcjach
Feedback 360 stopni jako narzędzie zarządzania kompetencjami
Dlaczego negocjacje są jak gra w piłkę?
4 obszary, o które dba dobry pracodawca
Co czyni Menedżera przywódcą - cechy wrodzone czy umiejętności?
Szkolenia zamknięte - sukces od podstaw
Kultura organizacji - o transformacji w firmie
I-Learning? …I do!
Motywacja - trudna sprawa czy codzienne wyzwanie?
Ile chcesz zarabiać, czyli jak rozmawiać o pieniądzach na rozmowie kwalifikacyjnej
Przejście przez zmianę… czy zmiana przez przejście?
Komu w drogę temu teraz, czyli 3 punkty nim znajdziesz się w wymarzonym miejscu pracy
Szkolenia i kursy e-learningowe
Jak jutro zamienić dziś, czyli 6 porad jak walczyć z prokrastynacją
Rabatowy zawrót głowy
Dlaczego trudny Klient to dobry Klient?
Przeżyć urlop… i nie zwariować!
Zarządzanie zasobami ludzkimi i szkolenia HR
Techniki i doradztwo w sprzedaży
Skąd bierzemy siły na co dzień, czyli zarządzanie energią w praktyce
Sukces zbudowany na kompetencjach
Wyzwania rynku i innowacyjność organizacji a team coaching
Zarządzanie przez cele drogą do motywowania
Czy e-learning ułatwia współpracę?
Taka sytuacja… czyli nowatorskie badanie kompetencji oparte na opisach sytuacji
Perfekcjonizm? Nie, dziękuję
Profil kompetencyjny czy skamieniałość?
Prawdy i mity o kobietach w sektorze produkcji
5 zasad skutecznej komunikacji, czyli jak rozmawiać, aby się zrozumieć
Siedem przykazań młodego menedżera
Błędy w obsłudze Klienta, czyli rzecz o standardach sprzedaży
Od teorii do praktyki, czyli jak sprawić, aby pracownicy chcieli się doskonalić?
Ocena oparta na kompetencjach
Rozwój prawie za darmo… czy to możliwe?
Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna, czyli o wyskakiwaniu z rankingu
Empatia - niedoceniana siła
W poszukiwaniu talentów, czyli dziecko w każdym z nas
Z prądem czy pod prąd - w poszukiwaniu flow
Właściwy lider na nowe czasy
Trzeba skoczyć, zanim w pełni urosną skrzydła
Co zmienia zmiana?
Zarządzanie zasobami ludzkimi, czyli właściwi ludzie na właściwych miejscach
Wywieranie wpływu za pomocą pytań - sześć sposobów, w jaki działają pytania
Schemat rozmowy handlowej
Dwie strony jednej decyzji, czyli o komunikowaniu zmiany
Emocje w komunikacji
Feedback to drogowskaz do sukcesu
Innowacyjny model sprzedaży i obsługi Klienta
Home office, czyli praca na kanapie
Po co, czyli najważniejsza część szkolenia
Parę słów o błędach, czyli czasem człowiek wygrywa, a czasem się uczy
Zarządzanie kompetencjami - omówienie różnych podejść
Pigułka potrzebna… od zaraz!
Coaching - recepta na całe zło?
Narzędzia budowania kontaktu
Jak motywować? Stosując zarządzanie przez cele
Negocjacje cenowe - sześć zasad prowadzenia rozmów z Klientami
Co wspólnego ma herbata z rozwojem?
Klinika potrzeb Klienta
Dylemat szefa: jak sprawić, by innym chciało się chcieć?
FOMOsapiens
3 sposoby na nieudany urlop
Kompetencje pracownicze, czyli "Moje + zwinne + kompetencje"
Jak sprzedać dziurę w ścianie? Argumentacja językiem korzyści
Ile kosztuje brak rozwiązań HR?
Jak zrobić ze skoczka wieżę?
Jak osiągnąć cele biznesowe? Rozwijając umiejętności menedżerskie
Zaangażowanie pracowników - jakie czynniki decydują o jego poziomie?
Twoja lista lektur obowiązkowych - książki o rozwoju osobistym w biznesie!
Kolorowe organizacje - turkus jest w modzie
Jesienne premiery książkowe
Obiekcje? Naturalnie! - czyli jak ułatwić finalizowanie sprzedaży
Koniec roku to nie koniec świata
Prezentacja 4.0
Trendy HR 2018
Trendy w rekrutacji 2018
Noworoczne postanowienie rozwoju
5 inspirujących książek na 2018 rok
Jak Cię czują, tak Cię piszą - zarządzanie doświadczeniem Klienta od podstaw
Błędy w strategii obsługi Klienta, czyli 10 błędów w obsłudze Klienta
Biznes na fali - recenzja "Strategii błękitnego oceanu. Początek"
"Jednominutowy mentor" - recenzja książki
Zarządzanie doświadczeniem Klienta (Customer Experience)
Online CX - wirtualny kontakt, realne doświadczenia
"Podsumowując", czyli jak przekuć dyskusję w działania
Korepetycje z konfliktów
Niech inni zdadzą się na szczęście - recenzja "Nie licz na szczęście"
Learning cycle - przyszłość kształcenia?
Największy problem HR w 2018 roku
Sprzedaż na finiszu, czyli jak sfinalizować transakcję?
4 błędy w delegowaniu zadań
Jak nie pozwolić przypływowi odpłynąć - recenzja "Od celu do wyniku"
Myśl jak strateg
CSAT, NPS czy CES - jak badać doświadczenie Klienta?
Rekrutacja ze wsparciem
Jak wypłynąć z czerwonego oceanu - recenzja "Przemian błękitnego oceanu"
Sztuka samomotywacji
ABC Kontekstowego Badania Kompetencji
Co czytają skuteczni sprzedawcy?
Nauczeni rekrutacji
Każdy sukces zaczyna się od porażki - recenzja "Czasem się uczysz, a czasem wygrywasz. Dla nastolatków"
ABC Kontekstowego Badania Kompetencji: skillspot.pl
5 odsłon lidera
"Witamy w szeregach" - jak wdrażać nowego pracownika?
22 światła kontrolne w negocjacjach
Fakty, nie halucynacje - "Alfabet mitów menedżerskich"
Dobrze (o)powiedziane - storytelling na szkoleniach
Głód, żaba i szybkie porady - co czytać, gdy okazuje się, że doba nie jest z gumy
Sztuka perswazji
Mówić, słuchać, komunikować
Onboarding: wdrożenie buduje doświadczenie
Od technik sprzedaży do sztuki handlowej
Self-paced training - rozwój we własnym tempie
Ludzie skazani na sukces - recenzja "Skutecznych nawyków"
ABC projektowania modeli biznesowych
Zadbaj o korzenie organizacji - recenzja "Potęgi pozytywnego przywództwa"
Tajniki proksemiki - relacje w przestrzeni
Workforce diversity - różne spojrzenia na wspólny cel
Jak uciszyć wewnętrznego perfekcjonistę? - recenzja "Zrobione! Naucz się kończyć to, co zacząłeś"
Jak "podłączyć" pracownika do rozwoju?
Jak przetłumaczyć "rozwój" na język biznesu?
Niekończąca się historia
E=W*U*S, czyli przepis na efektywność działań rozwojowych
Wejście w trzeci wymiar przywództwa - refleksje po pierwszej polskiej edycji Synercube
Myśl, projektuj, przedstawiaj
Różne podejścia do kwestii rozwoju
OKR - idea, sposób pracy i komunikacji dotyczącej celów w organizacji
Jak mówić, by nas słuchano?
Co zyskujesz dzięki szkoleniom?
Customer-centric czy customer intelligent? Rożne wymiary orientacji na Klienta
Zrobić swoje i mieć z głowy - czyli kilka słów o postawach pracowniczych
Zanim inni zaczną podążać za Tobą - recenzja "Bądź liderem 2.0."
Jak zmienić podejście do zmiany?
Jak być inspirującym przywódcą według TED Talks?
Work-life blending zamiast "równowagi"
Menedżerska praca z sensem
Klient Z - jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z post-millenialsami?
Radykalna szczerość szefa - recenzja "Szefa wymagającego i wyrozumiałego"
Biurko w biurko ze stresem
Wciągająca burza mózgów - 4 techniki zespołowego szukania rozwiązań
Czy Twoi Klienci chcą "efektu wow"?
Jak zapracować na uwagę Klienta? - recenzja "To jest marketing"
Stawianie celów dla nowej generacji liderów - recenzja "Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR"
Wsparcie pracy zdalnej zespołów rozproszonych
Szkolenia online kontra webinary - czy warto rozwijać zdalnie i jak to robić efektywnie?
Pracować inaczej - recenzja "Kreatywnych rytuałów przydatnych w pracy"
Szkolenia dla pracowników - efekty dla biznesu. Jak i kiedy mierzyć rentowność działań rozwojowych?
Wirtualna burza mózgów - 4 grzechy, których należy unikać
Self-paced training w nowej rzeczywistości
Niekończące się spotkania i niezapowiedziane wideokonferencje - czyli home office w memach
Branża automotive w nowych realiach - jak sprzedawać samochody?
Jak szukać pracy w dobie pandemii? 6 wskazówek dla osób szykujących się do rekrutacji
Zarządzanie doświadczeniem Klienta - czy opłaca się być organizacją customer intelligent?
Jakie szanse daje wykorzystanie technologii w rozwoju?
Miej wątpliwość - recenzja "Dziewięciu kłamstw o pracy"
"Nie ma ludzi niezastąpionych", czyli 8 najgorszych tekstów jakie może usłyszeć pracownik od szefa
Po co nam zwinność w czasach pandemii?
Jak zarządzać rekrutacją w trybie zdalnym? #inspiracja
Jak nie zepsuć misji na księżyc? - recenzja "Odlotowych pomysłów"
Nowy Rok, lepsze decyzje - recenzja "Decyduj!"
Jak odczarować feedback? - recenzja "Feedback (i inne brzydkie słowa)"
Chcesz podnieść jakość CX? Zacznij od doświadczeń swoich pracowników
A po co Ci właściwie to menedżerowanie? - recenzja "Motywacji lidera"
Jak sobie radzić z własnymi negatywnymi emocjami w sprzedaży?
Posłuchaj, co ma do powiedzenia Twój Klient - recenzja "Buyer persony"
Pokonać "epidemię ciszy" - recenzja "Firmy bez strachu"
ABC Menedżera Sprzedaży: efektywne spotkania z zespołem
3 najczęstsze błędy Dealerów w pierwszym kontakcie z Klientem
Sprint i maraton, czyli bieg na dwa tempa – recenzja „Wygrać dziś, wygrać jutro”
Mądry uczy się na cudzych błędach – recenzja „Złych decyzji zakupowych”
Rotacja w branży produkcyjnej? Źródeł problemu szukaj w zarządzaniu
Wypalenie nie jest miarą sukcesu – recenzja „To proste”
Co to jest projekt e-learningowy i jak wygląda?
Z kim rozmawiać na temat potrzeb rozwojowych pracowników?
Czego nam potrzeba, by przetrwać? - recenzja "Myślenia kontekstowego"
Kto jest odpowiedzialny za efekt działań rozwojowych?
Rozwój Menedżerów outside the box
Rozwój outside the box: Trening sytuacyjny dla Menedżerów
Rozwój outside the box: Warsztat "Przygotuj, pokaż"
Jak badać kompetencje Top Managementu?
Rozwój outside the box: Wzajemne obserwacje
E-learning w onboardingu
Rozwój outside the box: Grupa moderacyjna
Zadaniowość organizacji – kiedy staje się problemem?
Co nas zatrzymuje w rozwoju? Krótka refleksja na temat konsumowania doświadczeń
Jak zgotować sukces swojej marki? - recenzja „Strategii Umami”
Młode zespoły w sieci sprzedaży – przed jakimi wyzwaniami stają Menedżerowie?
Rozwój outside the box: Zadania prework
Czy każdy może być menedżerem?
Rozwój outside the box: Video-podsumowania
Trwa walka o zaangażowanie pracowników – jak jej nie przegrać?
Gdzie szukać potencjału organizacji – recenzja „Humanokracji”
Czego nie musi wiedzieć menedżer?
Strategia oparta na wyzwaniach - recenzja "Sedna strategii"
Warsztat standardów kierowniczych
Redukcja etatów w firmie – jak zadbać o tych, którzy zostają?
Badania LEA 360 a ocena pracownicza dla menedżerów
Niechęć menedżera do pracownika – jakie mogą być przyczyny?
Jakie są proponowanie pytania badania LEA Leadership Effectiveness Analysis?
Niechęć menedżera do pracownika - co może zrobić menedżer?
Niechęć menedżera do pracownika - co może zrobić pracownik?
Rozwój w branży logistycznej
Jakich efektów należy spodziewać się po badaniu Leadership Effectiveness Analysis?
Empatia w pracy menedżera – jak robić to dobrze?
Co to jest badanie Extended Disc?
Test Extended Disc czyli dla kogo jest?
Odwaga menedżerska - czym jest i dlaczego warto ją rozwijać?
Poza cieniem sukcesu: Odkrywamy tajemnicę shadowingu
Rozwój w rękach pracownika - czy to może się udać?
Rozwój mistrzów i brygadzistów - jakie kompetencje należy uwzględnić?
12 książek współczesnego menedżera
Stres na produkcji i w magazynie – jak pomóc pracownikom?
Standardy kontra dobre praktyki w sprzedaży i obsłudze klienta
Rozwój brygadzistów i mistrzów – czy tylko szkolenia?
Wellbeing pracowników – coś więcej niż kolejna moda
Efektywnościowe myślenie pracowników – to też można rozwijać
5 nieoczywistych elementów do uwzględnienia w onboardingu
Wysoka rotacja? Przyjrzyj się procesom onboardingowym
6 błędów onboardingu do organizacji i na stanowisko
Co to jest wellbeing? Jakie niesie za sobą korzyści dla Twojej firmy?
Digital wellbeing, czyli jak uzyskać równowagę w sieci i przekuć to na efektywność w pracy?
Onboarding w firmie produkcyjnej
Onboarding do organizacji – online czy offline?
Co to jest onboarding pracownika i jak skutecznie go przeprowadzić?
Onboarding w sieci sprzedaży
Onboarding w różnych typach firm - czym się różni?
Rozwój mistrzów i brygadzistów – jak diagnozować ich potrzeby i brakujące kompetencje?
5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
Podstawy coachingowego stylu zarządzania: jak to działa i dlaczego jest skuteczne?
Coaching a rozwój kariery pracowników: Jak wspierać ich ścieżki rozwoju?
Jak radzić sobie z konfliktami w zespole: strategie dla menedżerów?
3 wyzwania w rozwoju top managementu
Rozwój top managementu - jakie kompetencje należy uwzględnić?
Kultura odwagi: Budowanie środowiska wspierającego ryzyko i innowacje
Skuteczne zarządzanie zespołem: jak być liderem, a nie tylko szefem
Asertywność w pracy: Jak rozwijać pewność siebie i skutecznie wyrażać swoje potrzeby?
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jako kluczowy element strategii sprzedażowej
Rola analizy danych w efektywnym zarządzaniu sprzedażą: jak wykorzystać informacje do zwiększenia wyników
5 kluczowych kompetencji sprzedawcy i handlowca
Jak rozwijać doświadczonych sprzedawców i handlowców?
Asertywność a przywództwo: jak być asertywnym liderem i motywować zespół do osiągania celów?
Jak poradzić sobie z tremą podczas wystąpień publicznych?
ABC zarządzania – kluczowe 5 kompetencji młodego menedżera
Budowanie kultury dzielenia się wiedzą w organizacjach
Model 4C, czyli cztery filary odporności psychicznej
Najlepsze praktyki zarządzania zespołem hybrydowym
Trudne sytuacje w rozmowie z pracownikiem – jak sobie z nimi radzić?
Jak przełamać opór pracowników w procesie zmiany?
Stresowe sytuacje w pracy, czyli 5 trudnych sytuacji w pracy menedżera – na podstawie 5 dysfunkcji pracy zespołowej Lencioniego
Konflikty pokoleń w miejscu pracy - 8 wskazówek, jak je rozwiązywać
Trudne sytuacje w pracy menedżera – co sprawia, że są trudne?
Motywowanie zespołów zdalnych i hybrydowych
Kluczowe kroki w budowaniu autorytetu menedżera
Gig economy - czym jest i jak wpływa na kulturę organizacji?
Dział sprzedaży pod lupą – jak przeanalizować, gdzie leży problem?
angle-up
linkedin
facebook
pinterest
youtube
rss
twitter
instagram
facebook-blank
rss-blank
linkedin-blank
pinterest
youtube
twitter
instagram