Wesprzyj swoich pracowników w dobrym zrozumieniu, skutecznym kontrolowaniu i świadomym zarządzaniu emocjami w pracy. Zapewnij im wiedzę i umiejętności, dzięki którym wzmocnią swoją inteligencję emocjonalną i nauczą się wykorzystywać jej potencjał w relacjach zawodowych.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘSzkolenie zostało opracowane z myślą o osobach, które chcą nauczyć się, jak zarządzać emocjami, by skuteczniej kontrolować i regulować własne reakcje w sytuacjach zawodowych. W szczególności polecamy je tym, którzy:
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz problemów, z jakimi mierzą się uczestnicy.
Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu, jak zarządzać emocjami to m.in.:
„Bardzo cenne było dla mnie zagadnienie inteligencji emocjonalnej - przeniosę je nie tylko do pracy, ale również zastosuje w życiu prywatnym”
„Nauczyłam się, jak zarządzać emocjami podczas trudnej rozmowy z pracownikiem”
„Wszystkie w pewnym stopniu miały swoją wagę, ale zarządzanie relacjami chyba najbardziej wpadło mi w pamięć”
„Ważne było zagadnienie konfliktu i tego, jak utrzymać w tej sytuacji komfort psychiczny”
„Szkolenie wzmocniło mnie w radzeniu sobie ze własnymi emocjami”
„Pozytywna energia, która biła od prowadzącej i różne porównania, które pomagały zapamiętać dany temat, były zaraźliwe :)”
„Fajnie, nienudno, przyjazna atmosfera. Nie bałam się wypowiedzieć, fajnie że nikt się nie oceniał, każda wypowiedź była ważna”
„Będę zwracać większą uwagę na to, by nie uprawiać „czarnowidztwa” :)”
„W stresujących chwilach trudne było dla mnie panowanie nad emocjami, szkolenie dało mi wiedzę, jak sobie z tym radzić”