Zarządzanie własnymi emocjami

Wesprzyj swoich pracowników w dobrym zrozumieniu, skutecznym kontrolowaniu i świadomym zarządzaniu emocjami w pracy. Zapewnij im wiedzę i umiejętności, dzięki którym wzmocnią swoją inteligencję emocjonalną i nauczą się wykorzystywać jej potencjał w relacjach zawodowych.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Zarządzanie własnymi emocjami - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie z zarządzania emocjami?

Szkolenie zostało opracowane z myślą o osobach, które chcą nauczyć się, jak zarządzać emocjami, by skuteczniej kontrolować i regulować własne reakcje w sytuacjach zawodowych. W szczególności polecamy je tym, którzy:

mają poczucie, że w trudnych sytuacjach irytacja i złość przejmują nad nimi kontrolę,
zdarza im się impulsywnie zareagować, a później wyrzucać sobie „po co to zrobiłem/-am?”,
obawiają się, że emocjonalne reakcje wpływają na to, jak odbierają ich inni,
pogrążają się w negatywnych, uciążliwych myślach, które blokują ich przed działaniem,
mają poczucie, że czasem drobne rzeczy potrafią ich wyprowadzić z równowagi,
poddają się emocjom innych ludzi i czują się tym przytłoczeni.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie są cele i korzyści naszego szkolenia z zarządzania emocjami?

Zyskanie świadomości własnych emocji
Poznanie mechanizmów skutecznego zarządzania emocjami w pracy
Zrozumienie wpływu emocji na nasze myśli i działania
Nabycie umiejętności słuchania i regulowania własnych emocji
Poznanie mechanizmów kontrolowania emocji i zachowania równowagi emocjonalnej
Minimalizowanie wpływu negatywnych i uciążliwych myśli na samopoczucie i działanie
Nabycie umiejętności komunikowania się zgodnie z podejściem NVC (porozumienie bez przemocy)

Kluczowe efekty:

Świadome zarządzanie emocjami
95%
Zyskanie równowagi emocjonalnej
85%
Praca nad własną inteligencją emocjonalną
90%
Kontrolowanie emocji w trudnych sytuacjach
80%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Zarządzanie własnymi emocjami - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia z zarządzania emocjami?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz problemów, z jakimi mierzą się uczestnicy.

Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu, jak zarządzać emocjami to m.in.:

Inteligencja emocjonalna (EQ)
Elementy składowe inteligencji emocjonalnej
EQ i jej wpływ na relacje
Rola emocji
Rodzaje emocji
Stres i jego wpływ na emocje
Zrozumienie emocji i zakresu własnego wpływu
Ruminacja i jej wpływ na emocje
Semantyka „zdrowego myślenia”
Empatia w pracy
Samokontrola i regulacja
Komunikacja oparta na NVC (porozumienie bez przemocy)
Zarządzanie emocjami w praktyce – techniki regulacji emocji

Jakich efektów można spodziewać się po naszym szkoleniu?

Sprawdź, co o efektach szkolenia i aspektach, które okazały się najważniejsze, napisali uczestnicy, rozwijający kompetencję zarządzania własnymi emocjami pod okiem naszych trenerów:

„Bardzo cenne było dla mnie zagadnienie inteligencji emocjonalnej - przeniosę je nie tylko do pracy, ale również zastosuje w życiu prywatnym”

„Nauczyłam się, jak zarządzać emocjami podczas trudnej rozmowy z pracownikiem”

„Wszystkie w pewnym stopniu miały swoją wagę, ale zarządzanie relacjami chyba najbardziej wpadło mi w pamięć”

„Ważne było zagadnienie konfliktu i tego, jak utrzymać w tej sytuacji komfort psychiczny”

„Szkolenie wzmocniło mnie w radzeniu sobie ze własnymi emocjami”

„Pozytywna energia, która biła od prowadzącej i różne porównania, które pomagały zapamiętać dany temat, były zaraźliwe :)”

„Fajnie, nienudno, przyjazna atmosfera. Nie bałam się wypowiedzieć, fajnie że nikt się nie oceniał, każda wypowiedź była ważna”

„Będę zwracać większą uwagę na to, by nie uprawiać „czarnowidztwa” :)”

„W stresujących chwilach trudne było dla mnie panowanie nad emocjami, szkolenie dało mi wiedzę, jak sobie z tym radzić”

Na czym polega zarządzanie emocjami w pracy?

Świadome zarządzanie emocjami uaktywnia racjonalną część umysłu. Poprzez refleksję nad tym, co przeżywam i dlaczego, ujarzmia nasze myśli i reakcje, pozostawiając przestrzeń na to, co kluczowe w sytuacjach zawodowych: fakty, opisy zachowań i dyskusję w oparciu o racjonalne argumenty.

Zarządzanie emocjami to przede wszystkim zrozumienie i przyjęcie odpowiedzialności za to, jak reagujemy w trudnych, stanowiących dla nas wyzwanie sytuacjach. Ważne jest uświadomienie sobie wpływu emocji na nasze własne działania i tego, w jaki sposób przenosimy je na drugiego człowieka. To właśnie ta umiejętność rozpoznawania stanów emocjonalnych i podejmowanie działań utrzymujących równowagę, buduje naszą inteligencję emocjonalną.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    Poza cieniem sukcesu: Odkrywamy tajemnicę shadowingu
    Poza cieniem sukcesu: Odkrywamy tajemnicę shadowingu, czyli czym jest mityczny shadowing i na co wpływa?
    Czytaj dalej
    Test Extended Disc czyli dla kogo jest?
    Analiza behawioralna Extended DISC jest z powodzeniem stosowana w wielu krajach świata do diagnozy naturalnych stylów zachowań pracowników i zespołów. Kto może wziąć udział w badaniach i w jaki sposób wykorzystać ich wyniki w planowaniu rozwoju?
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram