Naucz swoich handlowców, jak aktywnie poszukiwać nowych klientów, nie obawiać się „zimnych telefonów” i wykorzystywać rzeczywiste przewagi Twojej organizacji, by doprowadzić do rozmowy na temat oferty.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘSzkolenie kierujemy do handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych, a w szczególności tych osób, które:
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań.
Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu „Aktywne pozyskiwanie leadów” to m.in.:
gotowi na regularne pozyskiwanie leadów i świadome planowanie własnych działań sprzedażowych,
lepiej wykorzystywać atuty firmy podczas rozmowy z klientem,
przygotowani, by poradzić sobie z odmową klienta na chęć spotkania i mimo to je umówić,
systematycznie budować bazę klientów i prowadzić segmentacje rynkowe,
chętniej realizować „zimne telefony”, wykorzystując zawarte w bazie klientów informacje,
lepiej rozróżniać role zakupowe osób decyzyjnych, niezbędne do skutecznego pozyskiwania leadów B2B.