Zarządzanie doświadczeniem klienta

Pomóż swoim menedżerom świadomie budować przewagę konkurencyjną w oparciu o konsekwentne zarządzanie customer experience. Przygotuj ich do analizowania danych CX i wyciągania wniosków, jak efektywnie podnosić satysfakcję i lojalność klientów.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Zarządzanie doświadczeniem klienta - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie z zarządzania doświadczeniem klienta?

Szkolenie rekomendujemy kierownikom, menedżerom, dyrektorom i innym osobom, w których odpowiedzialności leży zarządzanie sprzedażą, zarządzanie obsługą lub tworzenie doświadczeń klientów. W szczególności polecamy je tym, którzy:

zauważają, że ich klienci nie decydują się na ponowny zakup,
nie mają pomysłu, jak wzmacniać lojalność klientów wobec swojej marki,
opierają strategię budowania doświadczenia klientów na wzbudzaniu ich zachwytu,
nie wiedzą, jak stawiać cele jakościowe zespołowi w obszarze customer experience,
inwestują w customer experience, ale rezultaty nie są zadowalające,
nie wiedzą, jak motywować pracowników do wzięcia odpowiedzialności za pozytywne doświadczenie klienta.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie są cele i korzyści naszego szkolenia z zarządzania doświadczeniem klienta?

Zrozumienie, czym jest customer experience i jak świadomie budować doświadczenia w obsłudze klienta
Zrozumienie wpływu jakości relacji z klientem na wynik sprzedażowy
Nabycie umiejętności identyfikowania etapów procesu, które generują zbędny wysiłek po stronie klienta
Wzrost umiejętności analizowania danych z zakresu customer experience i wyciągania wniosków
Przetrenowanie umiejętności stawiania i monitorowania celów jakościowych
Prowadzenie skutecznych rozmów z pracownikami w celu przekazania feedbacku i zaplanowania działań wspierających podnoszenie jakości doświadczeń klientów

Kluczowe efekty:

Świadome zarządzanie doświadczeniem i wysiłkiem klienta
100%
Identyfikacja i eliminacja zbędnego wysiłku klienta
85%
Analizowanie danych jakościowych z obszaru CX
80%
Planowanie i wdrażanie działań z zakresu CX
90%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Zarządzanie doświadczeniem klienta - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia „Zarządzanie doświadczeniem klienta”?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań.

Przykładowe zagadnienia, jakie możemy uwzględnić w programie szkolenia to m.in.:

Satysfakcja klienta
Satysfakcja a lojalność klienta
Czynniki decydujące o zadowoleniu klienta
Oczekiwania klienta
Wysiłek klienta i Customer Effort Score
Wysiłek fizyczny, emocjonalny I finansowy
Obszary potrzeb i doświadczenia klienta
Zarządzanie jakością doświadczeń klienta
Zarządzanie procesem obsługi klienta
Cele jakościowe – monitoring i korygowanie
Feedback w obszarze realizacji celów
Rozmowa korygująca w obszarze realizacji celów

Jakie efekty pomoże uzyskać nasze szkolenie poświęcone customer experience?

O to, jakie efekty pomogło uzyskać nasze szkolenie zapytaliśmy menedżerów, którzy mieli już okazję wziąć w nim udział. 
Zapoznaj się z opiniami i ocenami zawartymi w ankietach poszkoleniowych:

„Bardzo intensywne szkolenie pozwalające iść w kierunku follow the money”

„Najważniejsze było dla mnie rozpoznanie czynników wpływających na zadowolenie klienta”

„Na pewno wzrosła moja świadomość potrzeb klienta. Wszystkie informacje będę pomocne podczas codziennej pracy”

„Wyraźniej widzę potrzebę ułatwiania klientowi życia jako podstawę dobrego customer experience”

„Wiem, jakie cele stawiać przed zespołem w zakresie wzmacniania doświadczenia w obsłudze klienta”

„Chciałbym, że jakość customer experience budowała naszą przewagę konkurencyjną i będę się o to starać”

Jak rozumiemy zarządzanie doświadczeniem klienta?

Doświadczenie klienta (customer experience) to ogół wrażeń i sposobu, w jaki klient postrzega relacje z Twoją firmą i ocenia interakcje, w które wchodzi, w celu zrealizowania swojej potrzeby. Od wyszukania produktu czy usługi w internecie, przez zapoznanie się z ofertą i porównanie jej z propozycją konkurencji, po wizytę w punkcie sprzedaży, rozmowę z handlowcem, przyjazny proces zakupu czy obsługę posprzedażną…Każde podjęte działanie podlega subiektywnej ocenie klienta i wpływa na jego doświadczenie. Z jednej strony może wywołać pozytywne emocje, przybliżyć go do marki i skłonić do ponowienia zakupu. Z drugiej zaś – wygenerować po stronie klienta zbędny wysiłek emocjonalny, fizyczny czy finansowy, który wpłynie na negatywne postrzeganie własnych doświadczeń.

To właśnie dlatego, konsekwentne zarządzanie doświadczeniem klienta, wsparte umiejętnościami analitycznymi, wyciąganiem trafnych wniosków, stawianiem odpowiednich celów jakościowych i monitorowaniem pracy zespołu w tym zakresie, jest jednym z kluczowych wyzwań organizacji w obszarze obsługi klientów i budowania ich lojalności.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    Poza cieniem sukcesu: Odkrywamy tajemnicę shadowingu
    Poza cieniem sukcesu: Odkrywamy tajemnicę shadowingu, czyli czym jest mityczny shadowing i na co wpływa?
    Czytaj dalej
    Test Extended Disc czyli dla kogo jest?
    Analiza behawioralna Extended DISC jest z powodzeniem stosowana w wielu krajach świata do diagnozy naturalnych stylów zachowań pracowników i zespołów. Kto może wziąć udział w badaniach i w jaki sposób wykorzystać ich wyniki w planowaniu rozwoju?
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram