Pomóż swoim menedżerom świadomie budować przewagę konkurencyjną w oparciu o konsekwentne zarządzanie customer experience. Przygotuj ich do analizowania danych CX i wyciągania wniosków, jak efektywnie podnosić satysfakcję i lojalność klientów.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘSzkolenie rekomendujemy kierownikom, menedżerom, dyrektorom i innym osobom, w których odpowiedzialności leży zarządzanie sprzedażą, zarządzanie obsługą lub tworzenie doświadczeń klientów. W szczególności polecamy je tym, którzy:
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań.
Przykładowe zagadnienia, jakie możemy uwzględnić w programie szkolenia to m.in.:
„Bardzo intensywne szkolenie pozwalające iść w kierunku follow the money”
„Najważniejsze było dla mnie rozpoznanie czynników wpływających na zadowolenie klienta”
„Na pewno wzrosła moja świadomość potrzeb klienta. Wszystkie informacje będę pomocne podczas codziennej pracy”
„Wyraźniej widzę potrzebę ułatwiania klientowi życia jako podstawę dobrego customer experience”
„Wiem, jakie cele stawiać przed zespołem w zakresie wzmacniania doświadczenia w obsłudze klienta”
„Chciałbym, że jakość customer experience budowała naszą przewagę konkurencyjną i będę się o to starać”