Negocjacje sprzedażowe

Przygotuj swoich pracowników na każdy scenariusz rozmów negocjacyjnych z klientem i pomóż skuteczniej domykać sprzedaż. Zapewnij im umiejętności, dzięki którym pewniej uargumentują cenę i przekonają klienta o wartości Waszej oferty.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Negocjacje sprzedażowe - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie „Negocjacje sprzedażowe”?

Szkolenie zostało opracowane z myślą o handlowcach, sprzedawcach, przedstawicielach handlowych, menedżerach i innych osobach prowadzących negocjacje w biznesie, a w szczególności tych, które:

czują, że często tracą kontrolę nad przebiegiem rozmów negocjacyjnych z klientem,
boją się rozmawiać o cenie i nie wiedzą, jak ją argumentować,
szybko proponują klientowi rabat, by uniknąć dalszych rozmów o cenie,
obawiają się obiekcji klienta i nie wiedzą, jak właściwie na nie reagować,
nie próbują zidentyfikować kontroferty, bo nie wiedzą, jak się do niej odnieść,
mają niską skuteczność w domykaniu transakcji.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie są cele i korzyści naszego szkolenia z negocjacji sprzedażowych?

Zdobycie wiedzy i rozwój umiejętności handlowych w obszarze negocjacji i doprowadzenia do podpisania umowy
Doskonalenie taktyk negocjacyjnych i zamykania sprzedaży
Poznanie technik, zwrotów i sformułowań pomocnych w negocjacjach i finalizacji transakcji z klientem
Wypracowanie gotowości do odpierania obiekcji klienta i reagowania na kontrofertę
Rozwiniecie umiejętności doboru właściwego stylu negocjowania
Budowanie asertywnej postawy w negocjacjach w biznesie
Budowanie pewności siebie i przekonania wobec wartości własnej oferty

Kluczowe efekty:

Zwiększenie efektywności sprzedażowej
90%
Skuteczniejsze domykanie transakcji
85%
Przygotowanie na trudne sytuacje negocjacyjne
90%
Poznanie nowych technik negocjacyjnych
100%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Negocjacje sprzedażowe - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia „Negocjacje sprzedażowe”?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań.

Przykładowe zagadnienia, jakie możemy uwzględnić w szkoleniu, którego tematem są negocjacje w biznesie to m.in.:

Decyzje konsumenckie
Budowanie wartości oferty
Zasady negocjacji w biznesie
Sytuacje negocjacyjne
Style negocjowania
Postępowanie z kontrofertą
Taktyki negocjacyjne
Standardy i dobre praktyki w negocjacjach sprzedażowych
Techniki asertywności
Finalizacja sprzedaży
Wychodzenie z impasu w negocjacjach w biznesie
Techniki zamykania sprzedaży
Kontakt po sprzedaży

Jakie efekty pomoże uzyskać nasze szkolenie z negocjacji sprzedażowych?

Najlepiej o efektach szkolenia świadczą opinie uczestników, którzy mieli już okazję rozwijać z nami swoje umiejętności w obszarze negocjacji w biznesie. Zobacz, jakimi refleksjami i ocenami podzielili się w ankietach poszkoleniowych:

„Nauczyłam się nowych technik negocjacji, nie wiedziałam nawet, jest ich tak wiele”

„Zyskałam spokój ducha, mam pewność, że wiem, jak prowadzić negocjacje sprzedażowe”

„Wiem, jak radzić sobie w ciężkich sytuacjach negocjacyjnych, nie dawać od ręki max rabatów”

„Najważniejsza była dla mnie praca z kontrofertą, technika SPIN, walka z obiekcjami klienta i korzystne przedstawienie oferty”

„Nauczyłem się pewności siebie w rozmowie z klientem”

„Praktycznie ok. 80% informacji ze szkolenia to była dla mnie nowość”

„Wiem, jak reagować na kontrofertę oraz jak przedstawiać formę rabatów, które otrzymuje klient. Zostawiać marże. Jak przejąć kontrolę nad prowadzeniem rozmowy - pytaniami! Świetne szkolenie.”

„Dostałem wiele wskazówek, które zasługują na zastosowanie w praktyce i duży zakres dobrych praktyk finalizacji sprzedaży”

„Poznałam zupełnie inny sposób prezentacji wartości i ceny produktu”

„Dzięki formie szkolenia bardzo dużo zostaje w głowie dzięki życiowym porównaniom”

„Nauczyłem się budowania doświadczenia Klienta wokół wartości dodanej”

„Bardzo podobał mi się luźny sposób prowadzenia szkolenia, ale nadal profesjonalny. To zupełnie inne podejście szkoleniowca do zajęć, przede wszystkim nacisk na praktyczność”

W czym pomoże szkolenie z negocjacji sprzedażowych?

Niechęć wobec prowadzenia negocjacji ma swoje przyczyny najczęściej w poczuciu braku wystarczających argumentów, którymi można obronić ofertę i przeświadczeniu, że jedyne, co zadowoli klienta to rabat cenowy. Tymczasem negocjacje z biznesie to proces, w którym porozumienie i zaspokojenie interesów drugiej strony, można uzyskać za pomocą różnych sposobów i technik.

Udział w szkoleniu ma na celu uświadomienie uczestnikom, że wachlarz rozwiązań, taktyk i stylów negocjowania, jakimi mogą posłużyć się podczas rozmowy z klientem, jest niezwykle szeroki. Poznanie ich i przećwiczenie pozwoli Twoim pracownikom poczuć się pewnie. W efekcie będą oni gotowi zarówno na przejęcie kontroli nad przebiegiem negocjacji sprzedażowych, jak i wykorzystanie tej okazji do wzmocnienia pozytywnych doświadczeń klienta i jego przekonania o wartości Waszej oferty.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram