Coachingowy styl zarządzania

Pomóż swoim menedżerom nabyć narzędzia coachingowe, dzięki którym wzmocnią samodzielność swoich pracowników oraz ich poczucie odpowiedzialności za rozwój i maksymalizację własnego potencjału.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Coachingowy styl zarządzania - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie z coachingowego stylu zarządzania?

Szkolenie „Coachingowy styl zarządzania” kierujemy do przedstawicieli kadry menedżerskiej różnego szczebla, a w szczególności tych osób, które:

chcą zwiększyć poziom samodzielności i decyzyjności podwładnych,
zdarza im się sugerować natychmiastowe rozwiązania zamiast pozostawić inicjatywę pracownikowi,
brakuje im narzędzi, dzięki którym mogliby wspierać rozwój swoich pracowników,
chcą pomóc pracownikom w odkryciu ich potencjału i możliwości,
chcą wytworzyć atmosferę, która ułatwi pracownikowi odnalezienie własnych rozwiązań.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W czym pomoże szkolenie z coachingowego stylu zarządzania?

Wyzbycie się stereotypowego podejścia do coachingu i uporządkowanie pojęć na jego temat
Wspieranie pracowników w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
Zwiększenie świadomości pracowników, że są w stanie pomagać sami sobie
Identyfikacja sytuacji menedżerskich, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania
Nabycie umiejętności prowokowania pracowników do kreatywnego, nieszablonowego myślenia o własnych możliwościach
 Poznanie i nabycie umiejętności posługiwania się narzędziami stosowanymi w coachingu

Kluczowe efekty:

Stosowanie coachingowego stylu zarządzania
95%
Wzrost samodzielności pracowników
85%
Wzrost poczucia odpowiedzialności zespołu
75%
Stosowanie narzędzi coachingowych
90%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Coachingowy styl zarządzania - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia
z coachingowego stylu zarządzania?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań. Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu „Coachingowy styl zarządzania” to m.in.:

Istota coachingu
Styl kierowania a etap rozwoju pracownika
Menedżerski a coachingowy styl zarządzania
Model GROW
Menedżer w roli coacha
Podejście coachingowe w kierowaniu ludźmi
Narzędzia coachingowe (aktywne słuchanie, zadawanie pytań)
Praca z przekonaniami

Jakie efekty przyniesie to szkolenie?

Zobacz, jaką wartość ze szkolenia wynieśli uczestnicy, którzy już wzięli w nim udział. 
Przeczytaj ich opinie, jakimi podzieli się w ankietach poszkoleniowych

„Zrozumiałam, że sposób zadawania pytań pozwala na uruchomienie kreatywnego myślenia u rozmówcy (pracownika)”

„Najważniejsze było dla mnie pojęcie całej istoty coachingu, umiejętność zadawania konkretnych pytań w odpowiedni sposób”

„Bardziej doceniam pytania otwarte - jak wiele więcej mogę uzyskać informacji zmieniając "tylko" pytanie”

„Postrzegam coachingowy styl zarządzania jako sposób zwiększenia mojej efektywności menedżerskiej”

„Cenne były dla mnie zagadnienia dotyczące "otwierania", "rozwijania" ludzi. Rozumiem, że każdy człowiek ma potencjał, który może wpłynąć na poprawę funkcjonowania firmy”

„Ocena i opis zachowania zostały mi mocno w głowie - w codziennym wirze pracy czasem zapominamy o wygaszaniu emocji”

Po co menedżerowi znajomość podstaw coachingu?

Zdarza się, że pracownicy nie zdają sobie w pełni sprawy ze swojego naturalnego potencjału lub korzystają z własnych możliwości nieświadomie, jedynie w wybranych sytuacjach. To właśnie w takim przypadku coachingowy styl zarządzania może przynieść wymierne korzyści. Menedżer pomaga podwładnemu rozpoznać własne zasoby, świadomie je wykorzystywać, zwiększać efektywność działania, a w efekcie – odczuwać coraz większe spełnienie i satysfakcję z osiąganych postępów.

Choć coaching obrósł w wiele mitów i błędnych interpretacji, jest on z założenia partnerską współpracą, prowokującą do dostrzeżenia własnego potencjału i maksymalnego wykorzystania go w realizacji postawionych celów. Coachingowy styl zarządzania menedżera bazuje więc na takich elementach jak analiza zachowania pracownika, inspirowanie go do refleksji, zmiany sposobu pracy czy poszukiwania nowych rozwiązań.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram