Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Zapewnij swoim pracownikom praktyczny trening wystąpień publicznych, dzięki któremu pokonają obawy i zdenerwowanie, utrudniające przeprowadzenie profesjonalnej prezentacji. Przygotuj ich do przemówień, podczas których z łatwością zdobędą aprobatę odbiorców i poradzą sobie z ich trudnymi pytaniami.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie ze sztuki prezentacji i wystąpień publicznych?

Szkolenie poświęcone sztuce prezentacji rekomendujemy wszystkim osobom, które w ramach aktywności zawodowej prowadzą prezentacje lub występują publicznie. W szczególności polecamy je tym, którzy:

stresują się już na samą myśl o konieczności wystąpienia przed większym gronem odbiorców,
obawiają się trudnych pytań ze strony odbiorców, na które nie będą potrafili odpowiedzieć,
nie wiedzą, jak „podkręcić” swoje wystąpienia, aby były ciekawsze i bardziej angażujące,
mają poczucie, że trudno im zapanować nad własną mimiką, gestami, niekontrolowanym potokiem słów,
pomimo doświadczenia, mają przekonanie, że ich prezentacje są monotonne i nie do końca zrozumiałe dla audytorium,
podczas wystąpień zdarza im się zacinać i tracić płynność wypowiedzi.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie są cele i korzyści naszego szkolenia „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”?

Nabycie wiedzy na temat odpowiedniego przygotowania do prowadzenia prezentacji
Wykorzystanie potencjału własnych możliwości w sztuce prezentacji
Trening prowadzenia prezentacji zawodowych i wystąpień publicznych
Przygotowanie do radzenia sobie z trudnymi odbiorcami i ich pytaniami lub wątpliwościami
Nabycie umiejętności radzenia sobie z napięciem i tremą przed wystąpieniem
Świadome wykorzystywanie mowy ciała i pracy nad głosem podczas wystąpienia

Kluczowe efekty:

Zwiększenie pewności siebie podczas wystąpień
80%
Tworzenie przykuwających uwagę prezentacji
85%
Radzenie sobie z trudnymi pytaniami odbiorców
90%
Konstruowanie logicznych, spójnych i zrozumiałych wystąpień
100%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia poświęconego sztuce prezentacji i wystąpieniom publicznym?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz pozyskanie informacji, jakiego rodzaju prezentacje i wystąpienia publiczne prowadzą Twoi pracownicy.

Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu to m.in.:

Precyzowanie celów prezentacji
Analiza audytorium
Przygotowanie zawartości prezentacji
Struktura prezentacji
Przygotowanie do prezentacji (harmonogram, czas, program)
Sztuka prezentacji – omówienie etapów
Wzbudzanie zainteresowania audytorium
Wystąpienia publiczne – komunikacja, język ciała, emocje
Zachowanie nadawcy a zachowanie odbiorcy
Przydatne zwroty i sformułowania, których warto unikać
Wystąpienia publiczne – kontrolowanie przebiegu
Reagowanie na trudne pytania i zastrzeżenia
Zmniejszanie napięcia przed wystąpieniem
Radzenie sobie z tremą
Sztuka prezentacji – co doda jej smaku, a co może ją zabić?

Jakich efektów można spodziewać się po naszym szkoleniu ze sztuki prezentacji i wystąpień publicznych?

Zapytaliśmy o to uczestników, którzy na własnej skórze mieli okazję przekonać się o efektach naszych szkoleń. 
Przeczytaj, jakimi opiniami podzielili się z nami w ankietach poszkoleniowych:

„Oglądając i omawiając swoje nagranie, uzmysłowiłam sobie, że stresu nie widać tak bardzo jak nam się wydaje. To na pewno dodało mi pewności siebie”

„Najważniejsze było dla mnie poznanie sposobów radzenia sobie z trudną publicznością”

„Zrozumiałam, że mam potencjał, tylko muszę poćwiczyć”

„Wiem już jak poprowadzić dobrą prezentację, wykorzystując swoje mocne strony”

„Nagranie filmów z naszą prezentacja pozwoliło nam uświadomić sobie, czego nam brakuje i nad czym pracować”

„Bardzo doceniam omówienie własnego wystąpienia, błędów oraz pozytywnych aspektów, wskazanie mocnych i słabych stron, zwrócenie uwagi na ważne rzeczy w prezentacji”

„Niebywałą zaletą była możliwość zobaczenia siebie z perspektywy odbiorcy”

„Bardzo przydatna w mojej pracy będzie struktura diamentu oraz zasada 3xP, które pomogą mi się przygotowywać do spotkań wewnętrznych i zewnętrznych”

„Oswoiłem się z pauzą. Mam nadzieję, że dzięki temu w moich wypowiedziach, prezentacjach nie będzie już dominowało „yyyyy”

„Postaram się stosować poznane metody panowania nad stresem podczas dokonywania prezentacji – szczególnie odnośnie gestów, panowania nad głosem”

„Najważniejsze było dla mnie uświadomienie sobie, ze prezentacja to nie walka z wrogiem”

„Bałam się wystąpień publicznych, szkolenie pomogło mi wyciszyć ten lęk”

Czy każdy może nauczyć się sztuki prezentacji i wystąpień publicznych?

Głos więznący w gardle, spocone dłonie, pustka w głowie – czy ktoś, u kogo wystąpienia publiczne zwykle wywołują takie objawy, może zacząć czerpać z nich satysfakcję? Choć mówi się, że z charyzmą i zdolnością porywania słuchaczy trzeba się urodzić, nasze podejście jest zgoła inne.

Umiejętność prowadzenia prezentacji przyciągających uwagę odbiorców można – jak każdą inną kompetencję miękką – rozwijać i trenować, szczególnie jeśli nie czujemy się komfortowo w sytuacji ekspozycji społecznej, a nasze stanowisko wymaga wchodzenia w taką rolę. Stres i zdenerwowanie, które paraliżują nas podczas wystąpień, są często wynikiem braku odpowiedniego przygotowania, nieznajomości swoich mocnych stron, lęku przed pojawieniem się trudnych pytań. Poświęcając uwagę każdemu z tych elementów, możemy opanować towarzyszące nam objawy i zyskać pewność siebie, ułatwiającą przeprowadzenie profesjonalnej prezentacji.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram