Warsztat obsługi klienta

Pomóż swoim handlowcom przełożyć wiedzę sprzedażową na praktykę, która przynosi efekty. Zapewnij im przestrzeń do intensywnego treningu umiejętności i przygotuj ich do profesjonalnej obsługi klienta na każdym etapie procesu sprzedaży.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Warsztat obsługi Klienta - oferta Profes

Dla kogo jest warsztat obsługi klienta?

Nasz warsztat kierujemy do wszystkich osób na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, w tym szczególności tych, które:

uczestniczyły już w szkoleniach, ale wciąż mają trudność w przełożeniu teorii na praktykę,
nie czują się pewnie w trudnych sytuacjach z klientem,
nie wiedzą, jak rozmawiać z klientem niezdecydowanym,
zdarza im się iść na ustępstwa w obawie przez odmową klienta,
tworzone przez nich oferty nie zawsze spotykają się z zadowoleniem klienta,
chcą poznać nowe techniki i dobre praktyki innych sprzedawców.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Na czym polega warsztat PROFES z obsługi klienta?

Warsztat obsługi klienta realizowany jest zgodnie z naszą autorską formułą praktycznego treningu umiejętności. W ramach intensywnych modułów uczestnicy ćwiczą równolegle różne kompetencje, kluczowe dla poszczególnych etapów procesu obsługi. Każdy moduł prowadzony jest przez innego trenera, dzięki czemu przejście całego procesu jest zróżnicowane i nienużące dla biorących udział. Warsztat opiera się na angażujących aktywnościach i scenkach, a udzielany na bieżąco feedback pozwala na natychmiastowe wdrażanie uwag i podejmowanie kolejnych, lepszych prób.

Jakie są cele i korzyści naszego warsztatu obsługi klienta?

Wzrost umiejętności sprzedażowych w ramach praktycznego treningu
Poznanie technik i dobrych praktyk w pracy z klientem
Przećwiczenie konkretnych umiejętności wymaganych na poszczególnych etapach procesu obsługi
Identyfikacja trafnych zachowań i efektywnych reakcji, które budują satysfakcję klienta
Eliminacja zachowań i sposobów postępowania, które prowokują klienta i utrudniają przeprowadzenie rozmowy

Kluczowe efekty:

Zwiększenie skuteczności sprzedażowej
90%
Prowadzenie efektywnego badania potrzeb
100%
Gotowość do obsługi trudnego /niezdecydowanego klienta
95%
Radzenie sobie z obiekcjami klienta
90%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Warsztat obsługi Klienta - oferta Profes

Jaki jest zakres warsztatu obsługi klienta?

Oferujemy warsztaty „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań, a także specyfiki Twojej oferty i realizowanego procesu obsługi klienta.

Przykładowe etapy procesu, które możemy uwzględnić w programie praktycznego treningu umiejętności to m.in.:

Powitanie klienta
Badanie potrzeb
Prezentacja statyczna
Prezentacja online
Prezentacja dynamiczna (np. jazda próbna)
Wspólna konfiguracja produktu
Negocjacje
Odpieranie obiekcji
Finalizacja transakcji

Jakie efekty pomoże uzyskać nasz warsztat?

O efekty najlepiej zapytać uczestników, którzy mieli już okazję przejść przez praktyczny trening umiejętności. 
Sprawdź, jaki podsumowali uzyskane efekty i udział w warsztacie obsługi klienta w ankietach poszkoleniowych:

„Zależało mi na poprawie umiejętności badania analizy potrzeb. Bardzo fajnie przekazana wiedza ułatwiła mi zrozumienie, w jaki sposób prowadzić rozmowę z klientem, tak aby uzyskać jak najwięcej informacji na temat oczekiwań klienta”

„Rozumiem, że analiza potrzeb jest kluczowa dla pozostałych etapów”

„Nauczyłem się kompleksowej obsługi klienta, słuchania klienta bardziej”

„Wiem, jak przedstawiać korzyści i kompleksowość usług w naszej marce”

„Nauczyłem się nowego podejścia do klienta i do doradcy klienta”

„Feedback trenera pokazał mi podstawowe błędy i elementy wymagające poprawy”

„Poznałem nowe chwyty negocjacyjne”

„Pierwszy raz prezentowałem produkt online, to mi pokazało szerszą perspektywę sprzedazy na odległość”

„Otrzymałam wiele cennych wskazówek, które mogę wcielić w codzienność pracy z klientem w szczególności z klientami mało zdecydowanymi”

„Nauczyłem się zwracać uwagę na pojedyncze słowa. Wiem teraz, że nie zawsze trzeba schodzić z marży”

„Już wiem, jak radzić sobie z klientami niezdecydowanymi, jak prowadzić do szczęśliwej finalizacji oraz jak budować od początku relacje z klientem”

„Nauczyłam się wracać uwagę na potrzeby klienta, motywy zakupowe, realne oczekiwania, a także, że warto edukować klienta”

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram