Pomóż swoim handlowcom przełożyć wiedzę sprzedażową na praktykę, która przynosi efekty. Zapewnij im przestrzeń do intensywnego treningu umiejętności i przygotuj ich do profesjonalnej obsługi klienta na każdym etapie procesu sprzedaży.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘNasz warsztat kierujemy do wszystkich osób na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, w tym szczególności tych, które:
Oferujemy warsztaty „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań, a także specyfiki Twojej oferty i realizowanego procesu obsługi klienta.
Przykładowe etapy procesu, które możemy uwzględnić w programie praktycznego treningu umiejętności to m.in.:
„Zależało mi na poprawie umiejętności badania analizy potrzeb. Bardzo fajnie przekazana wiedza ułatwiła mi zrozumienie, w jaki sposób prowadzić rozmowę z klientem, tak aby uzyskać jak najwięcej informacji na temat oczekiwań klienta”
„Rozumiem, że analiza potrzeb jest kluczowa dla pozostałych etapów”
„Nauczyłem się kompleksowej obsługi klienta, słuchania klienta bardziej”
„Wiem, jak przedstawiać korzyści i kompleksowość usług w naszej marce”
„Nauczyłem się nowego podejścia do klienta i do doradcy klienta”
„Feedback trenera pokazał mi podstawowe błędy i elementy wymagające poprawy”
„Poznałem nowe chwyty negocjacyjne”
„Pierwszy raz prezentowałem produkt online, to mi pokazało szerszą perspektywę sprzedazy na odległość”
„Otrzymałam wiele cennych wskazówek, które mogę wcielić w codzienność pracy z klientem w szczególności z klientami mało zdecydowanymi”
„Nauczyłem się zwracać uwagę na pojedyncze słowa. Wiem teraz, że nie zawsze trzeba schodzić z marży”
„Już wiem, jak radzić sobie z klientami niezdecydowanymi, jak prowadzić do szczęśliwej finalizacji oraz jak budować od początku relacje z klientem”
„Nauczyłam się wracać uwagę na potrzeby klienta, motywy zakupowe, realne oczekiwania, a także, że warto edukować klienta”