Stwórz fundamenty bezpiecznego i efektywnego środowiska pracy, ucząc swoich podwładnych, jak wdrożyć empatyczne podejście w ich codzienne działania. Pomóż im budować trwałe relacje, które zaowocują wzrostem jakości współpracy i większym zaangażowaniem zespołu.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘSzkolenie zostało opracowane w myślą o menedżerach, specjalistach, sprzedawcach i innych pracownikach, którzy chcą wzmocnić umiejętność budowania relacji w oparciu o empatię. W szczególności rekomendujemy je tym, którzy:
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz problemów, z jakimi mierzą się uczestnicy.
Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu „Empatia w pracy” to m.in.:
będą bardziej otwarci na perspektywę, potrzeby i pomysły innych osób,
poczują się zauważeni, ważni i docenieni,
będą wykorzystywali rozmowy o emocjach do wzmacniania relacji i jakości współpracy,
stworzą bezpieczną przestrzeń psychologiczną dla odważnych wypowiedzi i konstruktywnej dyskusji,
staną się bardziej zżyci i zaangażowani w realizację wspólnych celów,
dzięki umiejętności przyjęcia perspektywy drugiej osoby i nastawieniu na współpracę, szybciej zażegnają sytuacje konfliktowe,
nauczą się dostosowywać do różnych stylów pracy i potrzeb swoich współpracowników.