Wybrane tematy szkoleń i warsztatów sprzedażowych PROFES

Umawianie spotkań przez telefon, techniki sprzedaży dla zaawansowanych, a może obsługa trudnego klienta? Przygotuj swoich zespół handlowy na każdy, nawet najtrudniejszy scenariusz rozmowy sprzedażowej

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Inne szkolenia i warsztaty sprzedażowe - oferta Profes

Wesprzemy rozwój sprzedaży i obsługi klienta w Twojej organizacji w następujących obszarach

Aktywna sprzedaż
Design Thinking dla handlowców
Efektywna praca z CRM
Negocjacje handlowe
Obsługa klienta premium
Obsługa trudnego klienta
Prezentacja produktu online
Prowadzenie spotkań B2B
Sprzedaż przez telefon
Techniki sprzedaży dla zaawansowanych
Umawianie spotkań przez telefon
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    ABC zarządzania – kluczowe 5 kompetencji młodego menedżera
    Choć lista kompetencji przydatnych na stanowisku menedżerskim jest długa, dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kierowniczą, postanowiliśmy wytypować 5 kluczowych umiejętności. Dlaczego warto je rozwijać i jakich błędów pomogą uniknąć? Umiejętności komunikacyjne Dlaczego są ważne w pracy First Time Managera? Skuteczna komunikacja jest fundamentem efektywnej pracy na każdym stanowisku.…
    Czytaj dalej
    Asertywność a przywództwo: jak być asertywnym liderem i motywować zespół do osiągania celów?
    Co sprawia, że niektóre zespoły osiągają sukcesy, podczas gdy innym wyraźnie brakuje zachęty do działania? Odpowiedzią na to pytanie jest często menedżer stanowiący jeden z najważniejszych elementów motywacyjnych dla współpracowników. W tym artykule prezentujemy metody, które pomogą Ci stać się asertywnym i skutecznym liderem. Zapraszamy do lektury! Dlaczego lider powinien…
    Czytaj dalej
    Skuteczne zarządzanie zespołem: jak być liderem, a nie tylko szefem
    Rynek pracownika wypiera powoli władczych i zdystansowanych szefów. Zastępują ich menedżerowie, którzy budują autorytet wynikający nie tyle z władzy, co z osobowości, postawy czy doświadczenia. Jak być dobrym liderem i nadążyć za zmianami na rynku pracy? Skuteczne zarządzanie zespołem - czym jest? Efektywne zarządzanie zespołem polega na stosowaniu różnych działań,…
    Czytaj dalej
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram