Naucz swoich pracowników słuchać i być wysłuchanymi, mówić i rozmawiać, pytać i dopytywać. Wesprzyj ich rozwój umiejętności komunikacyjnych i pomóż im zbudować fundament efektywnej współpracy.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘSzkolenie oferujemy wszystkim osobom, które chcą wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne w pracy, w tym szczególności tym, które:
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz problemów, z jakimi mierzą się uczestnicy.
Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu z komunikacji to m.in.:
„Nauczyłam się zwracać uwagę na całość wypowiedzi, nie skupiać się wyłącznie na debatach, umieć oddzielić mniej ważne rzeczy”
„Już wiem, że muszę aktywnie słuchać innych i częściej zadawać pytania (szczególnie przy współpracy z „kilkoma” osobami)”
„Ciekawe będzie stosowanie a przynajmniej próbowanie stosowania technik komunikacji niewerbalnej. Będę starała się eliminować niektóre, a inne stosować”
„Jadąc na szkolenie spodziewałam się nudnych kolejnych zajęć, mile się rozczarowałam – zajęcia okazały się bardzo ciekawe, pożyteczne, sposób prowadzenia nie pozwolił na nudę”
„Najważniejsza była wiedza, że pewne sytuacje można rozwiązać bezkonfliktowo”
„Rozumiem, jak ważny jest dialog - z tego względu, że uzmysłowił wiele możliwości prowadzenia konwersacji w sposób poprawny i bezkonfliktowy”