Komunikacja

Naucz swoich pracowników słuchać i być wysłuchanymi, mówić i rozmawiać, pytać i dopytywać. Wesprzyj ich rozwój umiejętności komunikacyjnych i pomóż im zbudować fundament efektywnej współpracy.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Komunikacja - oferta Profes

Dla kogo jest szkolenie z komunikacji w biznesie?

Szkolenie oferujemy wszystkim osobom, które chcą wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne w pracy, w tym szczególności tym, które:

mają poczucie, że współpraca w zespole mogłaby przebiegać sprawniej,
zdarzyło im się wykonać zadanie i usłyszeć od odbiorcy „ale nie o to chodziło”,
mają wrażenie, że odbiorcy nie zawsze dobrze rozumieją sens ich wypowiedzi,
zdarza im się zaczynać rozmowę z poczuciem „przecież i tak się nie dogadamy…”,
nie wiedzą jak radzić sobie, gdy rozmówca przeinacza ich słowa i przypisuje złe intencje,
w rozmowie ze współpracownikami często dopuszczają do głosu emocje.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie są cele i korzyści naszego szkolenia z komunikacji w biznesie?

Budowanie świadomości, jak ważna jest efektywna komunikacja wewnętrzna dla właściwego funkcjonowania organizacji
Wypracowanie zasad dobrej komunikacji w zespole
Doskonalenie własnych umiejętności komunikacyjnych
Eliminowanie błędów wpływających na jakość komunikacji w biznesie
Świadome wykorzystywanie elementów komunikacji niewerbalnej i rozpoznawanie ich u innych
Przetrenowanie narzędzi efektywnej komunikacji
Budowanie pozytywnych relacji z innymi w oparciu o dobrą komunikację

Kluczowe efekty:

Precyzyjne formułowanie myśli
85%
Skuteczniejsze pozyskiwanie informacji od rozmówcy
95%
Efektywniejsza współpraca w zespole
80%
Wzrost odpowiedzialności za jakość komunikacji w zespole
95%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Komunikacja - oferta Profes

Jaki jest zakres szkolenia z komunikacji?

Oferujemy szkolenia „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego programu będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań oraz problemów, z jakimi mierzą się uczestnicy.

Przykładowe zagadnienia, które możemy uwzględnić w szkoleniu z komunikacji to m.in.:

Proces i schemat komunikacji
Zasady skutecznej wymiany informacji
Reguły dobrej komunikacji w zespole
Zadawanie pytań
Aktywne słuchanie
Parafraza
Niewerbalna komunikacja w biznesie
Błędy w komunikacji osłabiające relacje
Komunikacja w biznesie nastawiona na relacje
Dialog jako podstawa komunikacji

Jakich efektów można spodziewać się po naszym szkoleniu „Komunikacja”?

Sprawdź, co o naszym szkoleniu mówią uczestnicy, którzy wzięli w nim udział. 
Przeczytaj ich opinie, oceny i spostrzeżenia, jakie uwzględnili w ankietach poszkoleniowych:

„Nauczyłam się zwracać uwagę na całość wypowiedzi, nie skupiać się wyłącznie na debatach, umieć oddzielić mniej ważne rzeczy”

„Już wiem, że muszę aktywnie słuchać innych i częściej zadawać pytania (szczególnie przy współpracy z „kilkoma” osobami)”

„Ciekawe będzie stosowanie a przynajmniej próbowanie stosowania technik komunikacji niewerbalnej. Będę starała się eliminować niektóre, a inne stosować”

„Jadąc na szkolenie spodziewałam się nudnych kolejnych zajęć, mile się rozczarowałam – zajęcia okazały się bardzo ciekawe, pożyteczne, sposób prowadzenia nie pozwolił na nudę”

„Najważniejsza była wiedza, że pewne sytuacje można rozwiązać bezkonfliktowo”

„Rozumiem, jak ważny jest dialog - z tego względu, że uzmysłowił wiele możliwości prowadzenia konwersacji w sposób poprawny i bezkonfliktowy”

Dlaczego komunikacja jest jedną z kluczowych kompetencji w biznesie?

Bez względu na to, który obszar weźmiemy pod lupę, u jego podstaw zawsze znajdziemy komunikację. Zarządzanie ludźmi, sprzedaż i obsługa klienta, współpraca w ramach zespołu projektowego, współpraca międzydziałowa, realizacja przedsięwzięć strategicznych czy wdrażanie zmian – w każdym z nich skuteczna wymiana informacji będzie decydująca i niezbędna dla osiągnięcia założonych celów, sprawnego rozwiązywania problemów, budowania pozytywnych relacji i utrzymania konsekwencji działania.

Od pierwszej rozmowy telefonicznej z klientem, przez cykliczne spotkania podsumowujące wyniki zespołu, po ustalanie kierunków strategicznych organizacji czy budowanie wizerunku firmy - komunikacja w biznesie stanowi fundamentalną umiejętność dla każdego stanowiska i przy każdym zakresie obowiązków.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram