Międzynarodowa organizacja doradzająca przedsiębiorstwom w zakresie optymalizacji procesów i budowania zrównoważonej kultury KAIZEN. Współpracuje z Klientami m.in. w zakresie wzmacniania umiejętności zespołów w dostrzeganiu marnotrawstw i potencjałów do doskonalenia oraz w samodzielnym rozwiązywaniu problemów. Jej twórcą jest pochodzący z Japonii Masaaki Imai.
Kaizen Institute posiada biura w licznych lokalizacjach rozsianych na terenie 6 kontynentów, obejmując zasięgiem działania ponad 40 krajów. Polskie organizacje wspiera od 2003 roku. Bliska współpraca PROFES i Kaizen Institute Poland pozwala oferować Klientom połączenie twardych elementów zarządzania z miękkimi oraz optymalizację procesów.
Największa w Polsce organizacja zrzeszająca przedstawicieli branży szkoleniowo-doradczej. Celem instytucji jest ustalanie i monitorowanie standardów działalności szkoleniowej oraz przestrzeganie kodeksu etycznego w branży.
PROFES jest członkiem założycielem Izby. Podpisaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk stworzony w ramach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Jest to dokument określający dobre praktyki i zachowania oraz fundamentalne zasady funkcjonowania firm szkoleniowych w Polsce. Od 2013 roku konsekwentnie stosujemy zasady Standardu Usługi Szkoleniowej - zawierającego zbiór zaleceń PIFS w zakresie wykonywania usługi szkoleniowej. Deklarując jego stosowanie, zapewniamy naszym Klientom wysoką jakość usług, ciągłe doskonalenie oraz samokontrolę jakości.
Instytucja szkolenia wspierająca firmy i jednostki sektora finansów publicznych w zakresie zmieniających się przepisów prawnych. Zespół Verte specjalizuje się w zagadnieniach kadrowo-płacowych i podatkowo-księgowych, dostarczając swoim odbiorcom najbardziej aktualną wiedzę na temat prawa pracy, rozliczeń podatkowych czy zamówień publicznych.
Od 2022 roku wraz z firmą Verte współorganizujemy cykl bezpłatnych webinarów „HRowe Poranki” dla przedstawicieli działów HR. W ramach comiesięcznych spotkań przybliżamy zagadnienia związane z wyzwaniami rozwojowymi i menedżerskimi.
Organizacja zrzeszająca konsultantów w ponad 100 krajach, specjalizująca się w przeprowadzaniu pogłębionych badań i analiz według autorskich metodologii m.in. w obszarze efektywności przywódczej, rozwoju zespołu czy jakości obsługi Klienta.
Dzięki współpracy z MGR, PROFES oferuje Klientom narzędzie diagnostyczne LEA 360 – badanie efektywności przywódczej, pozwalające na identyfikację obszarów rozwoju poszczególnych Menedżerów oraz zaplanowanie ich dalszych aktywności rozwojowych. Wyniki badanego są porównywane z grupą normatywną 200 000 liderów z całego świata lub zawężoną pod kątem geograficznym lub branżowym, dzięki czemu pozwalają na precyzyjną weryfikację, jak postrzegana jest jego obecna rola przywódcza.
BNI to międzynarodowa organizacja biznesowa, funkcjonująca w Polsce od 2006 roku. Na terenie kraju zrzesza 2500 małych i średnich firm, oferując im płaszczyznę do współpracy, dzielenia się dobrymi praktykami i udzielania wzajemnych rekomendacji.
PROFES jest członkiem wrocławskiej grupy BNI SOKRATES. Nasza obecność w strukturach BNI pozwala nam na bieżące poszerzanie sieci kontaktów i bazy potencjalnych partnerów – zarówno w kontekście własnej działalności, jak i rekomendowania sprawdzonych kontrahentów naszym Klientom.
Wrocławska agencja HR, która buduje mosty pomiędzy pracodawcami poszukującymi wykwalifikowanych pracowników, a specjalistami poszukującymi obiecujących miejsc pracy. Business Bridge Group wspiera organizacje m.in. w realizacji procesów rekrutacyjnych, w tym w szczególności dla stanowisk inżynierskich, IT, handlowych i menedżerskich, w branżach takich jak: produkcja, automotive, IT, usługowa, HVAC czy meblarska. Obsługuje zarówno firmy z sektora MŚP jak i duże, globalne korporacje. Poszukiwania ekspertów najtrafniej dopasowanych do oczekiwań Klientów realizuje zarówno na terenie Polski, jak i śmiało wykraczając poza jej granice.
Dzięki współpracy z Business Bridge Group, możemy kompleksowo wspierać naszych Klientów w realizacji wyzwań stojących przed działami HR.
BPCC jest jedną z wiodących Izb Handlowych w Polsce, zrzeszającą i aktywnie wspierającą ok. 300 firm polskich i brytyjskich. Główne cele instytucji koncentrują się m.in. na ułatwianiu rozwoju zainteresowań biznesowych członków BPCC oraz tworzeniu pomiędzy nimi produktywnych sieci powiązań.
W ramach ścisłej współpracy z Brytyjsko-Polską Izbą Handlową, PROFES cyklicznie realizuje próbki szkoleń i webinarów o tematyce menedżerskiej, sprzedażowej, CX, dotyczącej kompetencji własnych czy ROI z inwestycji w działania rozwojowe. Dzielimy się również naszym know-how i inspirującymi treściami w ramach artykułów eksperckich.
Powstałe w 1994 r. stowarzyszenie 500 przedsiębiorców, wspierające rozwój polsko-francuskich relacji gospodarczych. Misja instytucji obejmuje m.in.: współtworzenie korzystnych warunków dla rozwoju działalności inwestycyjnej w Polsce czy wsparcie wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk biznesowych.
W 2019 roku dzięki staraniom CCIFP, firm stowarzyszonych oraz PROFES, Minister Przedsiębiorczości i Technologii obwieścił włączenie kwalifikacji rynkowych z zakresu handlu do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. CCIFP jako jedyna organizacja w Polsce posiada status instytucji certyfikującej te kwalifikacje. Dzięki ścisłej współpracy w roli asesorów, PROFES aktywnie propaguje standardy i dobre praktyki w zawodach Sprzedawcy, Przedstawiciela Handlowego i Handlowca.
Wydawnictwo specjalizujące się w literaturze ekonomiczno-biznesowej, w tym poświęconej tematyce: HR, komunikacji i negocjacji, przywództwa, sprzedaży, motywowania czy zarządzania jakością.
Od 2018 roku współpracujemy z Wydawnictwem MT Biznes, patronując wybranym tytułom wspierającym przedstawicieli biznesu w podnoszeniu zarówno efektywności organizacji, jak i własnej. Rekomendacje książek, które objęliśmy patronatem znajdują się w zakładce „Biblioteka PROFES”.
Działająca od 1982 roku organizacja konsultingowa, jest wiodącym ogniwem międzynarodowej sieci powstałej dzięki wieloletniej współpracy europejskich i amerykańskich firm doradczych. Stawia nacisk na zmienne procesy zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rozwój organizacyjny. Wspiera organizacje reprezentujące zróżnicowane branże: od produkcji, przez usługi, po instytucje non-profit.
Współpraca PROFES z CPO pozwala na wspólne realizowanie projektów na skalę międzynarodową, np. dla organizacji realizujących działania rozwojowe dla oddziałów zlokalizowanych w różnych państwach. Partnerstwo PROFES-CPO gwarantuje zachowanie spójności merytorycznej projektu, jak również dopasowanie do specyfiki danych oddziałów, związanej z uwarunkowaniami kulturowymi.
Hiszpańska organizacja oferująca szeroką gamę usług i produktów w obszarze szkoleń, rozwoju i doradztwa zarówno dla osób indywidualnych, jak i organizacji. Portfolio Hominem Challenge obejmuje m.in. specjalistyczne programy z zakresu Coachingu, Inteligencji Emocjonalnej czy Programowania Neuro-Lingwistycznego.
W latach 2014-2017, PROFES we współpracy z Hominem Challenge, e-peers i MERIG zrealizowała Projekt „Agile Based Competency Management”, finansowany ze środków Unii Europejskiej w programie Erasmus+, którego rezultatem była m.in. metoda Kontekstowego Badania Kompetencji.
Dzięki kontynuacji prac nad tym produktem, PROFES oferuje obecnie innowacyjne Kontekstowe Badanie Kompetencji w formie online, które diagnozuje poziom kompetencji uczestnika w oparciu o kejsy bazujące na realnych sytuacjach z jego życia zawodowego.
Austriacki instytut The Multidisciplinary European Research Institute Graz, zrzeszający badaczy i instytucje z różnych dziedzin, aby wspierać wspólne cele polityczne Unii Europejskiej.
W latach 2014-2017, PROFES we współpracy z MERIG, e-peers i Hominem Challenge zrealizowała Projekt „Agile Based Competency Management”, finansowany ze środków Unii Europejskiej w programie Erasmus+, którego rezultatem była m.in. metoda Kontekstowego Badania Kompetencji.
Dzięki kontynuacji prac nad tym produktem, PROFES oferuje obecnie innowacyjne Kontekstowe Badanie Kompetencji w formie online, które diagnozuje poziom kompetencji uczestnika w oparciu o kejsy bazujące na realnych sytuacjach z jego życia zawodowego.
Związek powstał w 1992 roku pod nazwą Sudecki Związek Pracodawców. Od 2014 roku, już jako Dolnośląscy Pracodawcy, skupia ponad 150 dolnośląskich firm i jest jedną z najliczniejszych organizacji pracodawców w tym regionie.
Dba o interesy swoich członków m.in. poprzez: reprezentowanie ich przed organami administracji samorządowej, państwowej oraz związków zawodowych, współpracę z instytucjami działającymi na rzecz zapewnienia przedsiębiorcom korzystnych warunków do konkurowania i rozwoju na rynku, pomoc przy korzystaniu ze środków unijnych czy umożliwienie udziału w procesie tworzenia i nowelizacji prawa, dzięki współpracy z Konfederacją Lewiatan.