Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie postrzegają swoją rolę zarządczą w ograniczony sposób i skupiają się przede wszystkim na realizacji zadań.
Wybierz to szkolenie, jeśli mierzysz się z niską efektywnością i zaangażowaniem pracowników lub Twoi menedżerowie motywują metodą „kija i marchewki”.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie w trudnych sytuacjach stosują uniki i taktykę „na przeczekanie” lub nie radzą sobie z konfliktami w zespole.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie widzą w różnicy wieku przeszkodę we współpracy i trudno im dogadać się i motywować pracowników z innego pokolenia.
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie stronią od podejmowania lub przekazywania niepopularnych decyzji i trudno im przyznawać się do błędów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie nie potrafią w pełni spożytkować potencjału pracowników, wspomóc ich w rozwoju i poprowadzić do samodzielności.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoja organizacja przechodzi przez zmianę, a menedżerowie nie radzą sobie z oporem pracowników lub sami nie są do niej przekonani.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoja organizacja chce wdrożyć pracę hybrydową lub od czasu jej wprowadzenia zauważasz spadek efektywności i motywacji pracowników.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTo nie wszystko! Sprawdź ponad 20 innych szkoleń menedżerskich, wspierających podnoszenie codziennej efektywności zarządczej i realizowanie strategicznych celów Twojej firmy.
ZOBACZ INNE SZKOLENIALubimy dużo wiedzieć o Klientach i musimy dużo o Was wiedzieć. Nasze podejście do szkoleń menedżerskich zakłada, że najlepsze efekty przynoszą działania dopasowane do sytuacji organizacji, jej potrzeb i celów biznesowych. By je zaprojektować, najpierw gromadzimy informacje - zadajemy pytania, analizujemy wnioski, sięgamy do różnych źródeł.
Umów się na rozmowę na temat potrzeb rozwojowych w Twojej organizacji. Daj nam się poznać i zrozumieć wyzwania, z jakimi mierzą się Twoi menedżerowie.
Sprawdź opinie zawarte w ankietach poszkoleniowych i referencje naszych Klientów
„Super, kiedy kolejne szkolenie?”
„Mega dużo wskazówek na przyszłość, pochylanie się indywidualnie nad danym problemem i trafne rady
„Jak zawsze super. To dla mnie inspiracja i dotychczas wszystkie rady trenerki, które wykorzystałam później w swojej pracy były bardzo przydatne i trafione w punkt :)”
„Zrealizowane przez firmę PROFES szkolenia przyczyniły się do realnego podniesienia poziomu kompetencji kadry kierowniczej w zakresie kierowania zespołem i wpływania na jego efektywność, udzielania informacji zwrotnej, przeprowadzania oceny pracowników i prowadzenia rozmów oceniająco-rozwojowych”
„Podczas szkoleń uczestnicy otrzymali narzędzia kierownicze gotowe do wykorzystania na co dzień, a przede wszystkim nabrali przekonania o pozytywnych efektach ich stosowania”
„Na uwagę zasługuje zaproponowana przez zespół PROFES struktura pracy warsztatowej, a w szczególności identyfikacja zachowań wspierających i rujnujących wartość w organizacji, które docelowo staną się gotowym materiałem dla Menedżerów”
Dołącz do grona marek, dla których mieliśmy przyjemność realizować szkolenia menedżerskie
Sprawdź trzy argumenty, dlaczego warto zdecydować się na nasze szkolenia dla menedżerów.
Nasze szkolenia to nie tylko przekazywanie wiedzy i umiejętności. Chcemy, by uczestnicy patrzyli z odpowiedzialnością na swoją rolę menedżerską i utwierdzali się w przekonaniu, że stosowanie nowych narzędzi w praktyce ma sens. Stąd ważnym elementem szkoleń jest aktywny udział uczestników oraz formy sprzyjające wymianie doświadczeń, dyskusji oraz refleksji.
Realizujemy nasze szkolenia w proporcji: 20% teoretycznego wprowadzenia do zagadnienia oraz 80% interaktywnych ćwiczeń, gier, testów, symulacji, scenek, dyskusji, analiz case studies. Każda kompetencja miękka powinna przejawiać się w postaci konkretnych zachowań czy działań - skupienie się na treningu umiejętności i przećwiczeniu konkretnych narzędzi ułatwi więc uczestnikom wdrożenie jej w codzienną praktykę.
Rozwijamy kluczowe umiejętności menedżerskie, dzięki którym uczestnicy mogą efektywnie mierzyć się z uniwersalnymi wyzwaniami, towarzyszącymi każdemu menedżerowi bez względu na organizację, szczebel zarządzania czy branżę. Śledzimy również uważnie to, jak zmienia się rynek pracy i uzupełniamy tematy szkoleń o aktualne wyzwania oraz kompetencje przyszłości.
Kierujemy je do wszystkich osób, które pełnią funkcję menedżerską, a więc brygadzistów, mistrzów, team leaderów, kierowników, dyrektorów, członków zarządu, kierowników zespołów projektowych. Realizujemy szkolenia zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i osób, które dopiero obejmują te stanowisko (tzw. First Time Managers).
Wiedza pozyskiwana na szkoleniach ma na celu wzmocnić w menedżerach świadomość własnej roli i odpowiedzialności. Pomoże im również lepiej zrozumieć aktualne wyzwania menedżerskie, związane np. z przywództwem w świecie VUCA, zarządzaniem zespołem wielopokoleniowym czy zarządzaniem emocjami pracowników.
Nasze szkolenia wspierają menedżerów w skuteczniejszym realizowaniu funkcji kierowniczych. Równie ważne jest pozyskanie praktycznych wskazówek i trening narzędzi pozwalających im skutecznie realizować zadania zarządcze, w tym np. motywowanie, delegowanie, udzielanie feedbacku, przeprowadzanie rozmów oceniających.
Realizujemy kursy menedżerskie w postaci kompleksowych programów rozwojowych, opracowanych z myślą o konkretnych stanowiskach menedżerskich. W naszej ofercie znajdziesz Program Rozwoju Menedżerów, Akademię Brygadzisty i Mistrza, Program First Time Managers oraz Program Rozwoju Menedżera Sprzedaży.
Szkolenia dla menedżerów zawierają elementy przekazywania wiedzy, jak i moduły skupione na przećwiczeniu nabywanych umiejętności. Warsztaty menedżerskie mają natomiast charakter wysoce praktycznego treningu, podczas którego uczestnicy mierzą się z trudnymi sytuacjami po to, aby w bezpiecznym środowisku przećwiczyć różne sposoby reagowania i stosowania poznanych narzędzi. Formę warsztatów stosujemy również wtedy, gdy potrzebne jest wspólne wypracowanie pewnych treści (np. standardów, dobrych praktyk, interpretacji wartości) lub ich utrwalanie (np. wymiana dobrych praktyk).
Oferujemy certyfikowane szkolenia menedżerskie, co oznacza, że ich uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające udział. Certyfikat ukończenia szkolenia ma przypisany indywidualny numer identyfikacyjny, jak również wskazuje tytuł, tematykę i datę realizacji szkolenia.