hello world!

Szkolenia i warsztaty sprzedażowe

Sprzedają ci, którzy potrafią rozwiązać problem klienta. Czy Twój zespół handlowy wie, jak to zrobić? Sprawdź ofertę szkoleń sprzedażowych i daj mu to, czego potrzebuje, by przekształcić ambitne cele w realne wyniki.
ZAPYTAJ O SZKOLENIA
Szkolenia i warsztaty sprzedażowe - oferta Profes

Które szkolenia sprzedażowe wybierzesz?

Potencjał dla wzrostu sprzedaży może mieć swoje źródła w wielu obszarach. Sprawdź, w których z nich możemy Cię wesprzeć:
Aktywne pozyskiwanie leadów - szkolenie Profes

Aktywne pozyskiwanie leadów

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi handlowcy bywają pasywni i rzadko podejmują inicjatywę, zmierzającą do pozyskania nowych klientów i budowania bazy kontaktów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Warsztat obsługi klienta - szkolenie Profes

Warsztat obsługi klienta

Wybierz ten warsztat, jeśli chcesz przygotować handlowców do najróżniejszych scenariuszy rozmów z klientami i zwiększyć szansę na ich skuteczną finalizację.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Negocjacje sprzedażowe - szkolenie Profes

Negocjacje sprzedażowe

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi handlowcy nie czują się pewnie w negocjacjach i zdarza im się iść na zbyt duże ustępstwa w obawie przed obiekcjami klienta.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarządzanie sprzedażą - szkolenie Profes

Zarządzanie sprzedażą

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie podejmują intuicyjne decyzje zamiast planować i zarządzać sprzedażą w oparciu o wiarygodne dane.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarządzanie doświadczeniem klienta - szkolenie Profes

Zarządzanie doświadczeniem klienta

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie utożsamiają satysfakcję klientów z obniżką cen zamiast jakościową obsługą i minimalizowaniem ich wysiłku.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Inne szkolenia

To nie wszystko! Sprawdź tematy innych szkoleń sprzedażowych dla firm, wspierających podnoszenie efektywności działów handlowych i przygotowanie ich do skutecznej realizacji celów.

ZOBACZ INNE SZKOLENIA

Szkolenia sprzedażowe? Zacznijmy od rozmowy

Inwestujemy we współpracę z Klientem zanim Klient zainwestuje w nas. Wiemy, że czas i uwaga, jaką poświęcamy, by zdobyć możliwe dużo informacji na temat Twojej organizacji, zaprocentuje.

Jak wygląda model sprzedaży i obsługi klienta, co tworzy wartość Twojej oferty, z kim konkurują Twoi handlowcy, kim są Twoi klienci, jak złożone są produkty i usługi, które oferujesz – odpowiedzi na te pytania pomogą nam przygotować propozycję szkoleń, których potrzebuje Twoja organizacja.

Umów się na rozmowę i pozwól nam poznać Twoje potrzeby rozwojowe!

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ
Onboarding na stanowisko - konsultantka Profes

Kroki, przez które wspólnie przejdziemy:

Krok 1

Otrzymujemy Twoje zapytanie ofertowe

Krok 2

Rozmawiamy na temat Twoich potrzeb, celów i oczekiwań

Krok 3

Analizujemy uzyskane informacje i wnioski z rozmowy

Krok 4

Przygotowujemy ofertę dla Ciebie

Krok 5

Omawiamy ofertę i odpowiadamy na Twoje dodatkowe pytania

Krok 6

Wspieramy Cię w doborze argumentów i przedstawieniu koncepcji decydentom

Co mówią nasi Klienci o szkoleniach sprzedażowych PROFES?

Przeczytaj opinie uczestników z ankiet poszkoleniowych i referencje naszych Klientów:

„Podobał mi się sposób prowadzenia w tym zdecydowanie wiedza przedstawiona w jasny, zrozumiały i konkretny sposób. Bez owijania w bawełnę, dużo konkretów.”

Uczestnik szkolenia „4 dni do skutecznej sprzedaży”

„Jako długoletni pracownik branży, wyniosłem ze szkolenia nowe rzeczy, co jest mega dobre.”

Uczestnik warsztatu sprzedażowego

„Szkolenie fachowe, rzeczowe, merytoryczne, przynoszące korzyści i ogromną wiedzę w temacie negocjacji.”

Uczestniczka szkolenia „Negocjacje handlowe”

„Opracowane i zrealizowane przez firmę PROFES szkolenia przyczynił się do realnego podniesienia kompetencji kadry Empik w zakresie aktywnego prowadzenia dosprzedaży i efektywnego realizowania oczekiwań klientów.”

Marta Krukowska, Empik Group HR Director

„Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. Uniwersalne metody niektórych specjalistów zostały dopasowane do specyfiki rozmów z naszymi Klientami, co powoduje, że poznane techniki są do zastosowania przez pracowników „od razu”.”

Anna Prokopowicz-Duglica, Prezes IREKS PROKOPOWICZ

„Dużą wartością okazał się wysoce praktyczny charakter szkolenia, które przyjęło formę warsztatu wzmacniającego umiejętności. Pracownicy mieli okazję przećwiczyć w komfortowych warunkach wykorzystanie różnych technik komunikacyjnych czy reakcję na trudną sytuację lub nieoczywiste zachowanie klienta.”

Seweryn Biczak, Manager ds. koordynacji produkcji i łańcucha dostaw – prokurent, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń

Zaufali nam

Dołącz do grona firm, dla których mieliśmy przyjemność realizować szkolenia sprzedażowe:

Dlaczego szkolenia PROFES?

Sprawdź trzy argumenty, dlaczego warto zdecydować się na nasze szkolenia sprzedażowe:

Dopasowanie do Twojej organizacji

Nie ściągamy gotowych szkoleń sprzedażowych „z półki”. Tworzymy je specjalnie dla Twojej organizacji – z uwzględnieniem specyfiki branży, Twojej oferty, potrzeb klientów, bezpośrednich konkurentów i doświadczeń Twojego zespołu sprzedaży. W ten sposób wdrożenie pozyskanej wiedzy i umiejętności w praktykę będzie łatwiejsze i przyniesie lepsze efekty.

Praktyczny trening umiejętności

W naszych szkoleniach sprzedażowych dla firm, teoria stanowi ok. 20%. Pozostałe 80% czasu poświęcamy na praktyczny trening, bazujący na dedykowanych ćwiczeniach, scenkach, case studies i dyskusjach, które przygotują Twoich pracowników do radzenia sobie z różnymi sytuacjami sprzedażowymi. Szkolenia są prowadzone przez trenerów posiadających doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, co – jak podkreślają nasi uczestnicy – gwarantuje praktyczną, sprawdzoną, konkretną wiedzę i wskazówki.

Zorientowanie na cele biznesowe

Punktem wyjścia naszych profesjonalnych szkoleń sprzedażowych są cele biznesowe, do jakich dąży Twoja organizacja. Zwiększenie wolumenu sprzedaży, wzrost konwersji, zwiększenie wartości „koszyka”, uszczelnienie lejka sprzedażowego, wykorzystanie potencjału współpracy międzydziałowej w generowaniu leadów to tylko wybrane rezultaty, jakie pomagamy osiągać naszym Klientom.

Najczęściej zadawane pytania

Dla kogo są nasze szkolenia i warsztaty sprzedażowe?

Szkolenia sprzedażowe dla firm kierujemy do różnych grup docelowych związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta, w tym m.in.: sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników Contact Center, pracowników Business Development Center, jak również kadry zarządzającej, w tym: menedżerów sprzedaży, menedżerów działów obsługi Klienta, CC, BDC czy kierowników regionalnych.

Czego dowiedzą się uczestnicy na szkoleniach ze sprzedaży?

W ramach szkoleń sprzedażowych dla handlowców skupiamy się na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i budujemy w uczestnikach świadomość, że jego każdy kolejny element zależy od poprzedniego. Sukces tak rozumianego procesu uzależniony jest więc ściśle od konsekwencji handlowca, uważności na potrzeby i całościowego spojrzenia na satysfakcję klienta. Wiedza przekazywana w ramach szkoleń dla menedżerów sprzedaży ma natomiast na celu wzmocnić w osobach zarządzających świadomość korzyści wynikających z zarządzania w oparciu o wiarygodne dane dotyczące osiąganych wyników i zdiagnozowanych tendencji. Skupia się ona wokół trzech kluczowych obszarów menedżerskich: zarządzania sprzedażą, zarządzania doświadczeniami klientów oraz zarządzania ludźmi.

Jakie efekty przyniosą nasze szkolenia sprzedażowe dla firm?

Projektujemy nasze szkolenia sprzedażowe tak, aby wspierać Klientów w realizacji ich kluczowego celu - wzrostu efektywności sprzedaży. Za priorytetowy uznajemy praktyczny trening na podstawie case studies, scenek i przykładów ściśle związanych z Twoją branżą, dzięki czemu uczestnicy nabywają umiejętności posługiwania się konkretnymi narzędziami i technikami, adekwatnymi do ich codziennych wyzwań.

Czy uczestnicy otrzymają potwierdzenie ukończenia szkolenia?

Oferujemy certyfikowane szkolenia sprzedażowe dla handlowców i innych stanowisk sprzedażowych. Po ich zakończeniu, każdy z uczestników utrzymuje imienny certyfikat, wskazujący temat i zakres odbytego szkolenia, potwierdzający ich aktywny udział.

Napisz do nas!

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Poczytaj więcej na temat rozwoju kompetencji sprzedażowych:

    Jak sprzedać dziurę w ścianie? Argumentacja językiem korzyści
    O ile badanie potrzeb klienta miało na celu trafienie go w samo serce, o tyle argumentacja językiem korzyści dąży do użycia właściwej amunicji.  Taki dialog… – Proszę Pani, to jest bardzo dobry komputer: ma aż 8 Gb pamięci RAM, monitor z przekątną 17.3, procesor Intel Core i5-5200U, a karta graficzna – Intel HD Graphics…
    Czytaj dalej
    Jak Cię czują, tak Cię piszą - zarządzanie doświadczeniem Klienta od podstaw
    Potrzeba było ponad 125 000 Klientów, 5 000 centrów obsługi Klienta i 100 firm, by opracować trzy kluczowe wnioski, które zrewolucjonizowały myślenie o relacjach z  Klientem. Skąd wzięła się idea Customer Experience i czy rzeczywiście doszliśmy do momentu, w którym to nie cena produktu i wysokie standardy obsługi stają się decydujące w kwestii lojalności Klientów?  Tytuł artykułu,…
    Czytaj dalej
    Obiekcje? Naturalnie! - czyli jak ułatwić finalizowanie sprzedaży
    Jak obiekcje wpływają na podejmowanie decyzji? Z czego się biorą? Jak przejść przez nie obronną ręką i sprzedać produkt bądź usługę? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w artykule. „Dlaczego tak drogo?”, „A jaką mi Pan da gwarancję, że ten tablet będzie ok?”, „Czy to prawda, że te samochody to najczęściej kradzione auta…
    Czytaj dalej
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram