Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi handlowcy bywają pasywni i rzadko podejmują inicjatywę, zmierzającą do pozyskania nowych klientów i budowania bazy kontaktów.
Wybierz ten warsztat, jeśli chcesz przygotować handlowców do najróżniejszych scenariuszy rozmów z klientami i zwiększyć szansę na ich skuteczną finalizację.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi handlowcy nie czują się pewnie w negocjacjach i zdarza im się iść na zbyt duże ustępstwa w obawie przed obiekcjami klienta.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie podejmują intuicyjne decyzje zamiast planować i zarządzać sprzedażą w oparciu o wiarygodne dane.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie utożsamiają satysfakcję klientów z obniżką cen zamiast jakościową obsługą i minimalizowaniem ich wysiłku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTo nie wszystko! Sprawdź tematy innych szkoleń sprzedażowych dla firm, wspierających podnoszenie efektywności działów handlowych i przygotowanie ich do skutecznej realizacji celów.
ZOBACZ INNE SZKOLENIAInwestujemy we współpracę z Klientem zanim Klient zainwestuje w nas. Wiemy, że czas i uwaga, jaką poświęcamy, by zdobyć możliwe dużo informacji na temat Twojej organizacji, zaprocentuje.
Jak wygląda model sprzedaży i obsługi klienta, co tworzy wartość Twojej oferty, z kim konkurują Twoi handlowcy, kim są Twoi klienci, jak złożone są produkty i usługi, które oferujesz – odpowiedzi na te pytania pomogą nam przygotować propozycję szkoleń, których potrzebuje Twoja organizacja.
Umów się na rozmowę i pozwól nam poznać Twoje potrzeby rozwojowe!
Przeczytaj opinie uczestników z ankiet poszkoleniowych i referencje naszych Klientów:
„Podobał mi się sposób prowadzenia w tym zdecydowanie wiedza przedstawiona w jasny, zrozumiały i konkretny sposób. Bez owijania w bawełnę, dużo konkretów.”
„Jako długoletni pracownik branży, wyniosłem ze szkolenia nowe rzeczy, co jest mega dobre.”
„Szkolenie fachowe, rzeczowe, merytoryczne, przynoszące korzyści i ogromną wiedzę w temacie negocjacji.”
„Opracowane i zrealizowane przez firmę PROFES szkolenia przyczynił się do realnego podniesienia kompetencji kadry Empik w zakresie aktywnego prowadzenia dosprzedaży i efektywnego realizowania oczekiwań klientów.”
„Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. Uniwersalne metody niektórych specjalistów zostały dopasowane do specyfiki rozmów z naszymi Klientami, co powoduje, że poznane techniki są do zastosowania przez pracowników „od razu”.”
„Dużą wartością okazał się wysoce praktyczny charakter szkolenia, które przyjęło formę warsztatu wzmacniającego umiejętności. Pracownicy mieli okazję przećwiczyć w komfortowych warunkach wykorzystanie różnych technik komunikacyjnych czy reakcję na trudną sytuację lub nieoczywiste zachowanie klienta.”
Dołącz do grona firm, dla których mieliśmy przyjemność realizować szkolenia sprzedażowe:
Sprawdź trzy argumenty, dlaczego warto zdecydować się na nasze szkolenia sprzedażowe:
Nie ściągamy gotowych szkoleń sprzedażowych „z półki”. Tworzymy je specjalnie dla Twojej organizacji – z uwzględnieniem specyfiki branży, Twojej oferty, potrzeb klientów, bezpośrednich konkurentów i doświadczeń Twojego zespołu sprzedaży. W ten sposób wdrożenie pozyskanej wiedzy i umiejętności w praktykę będzie łatwiejsze i przyniesie lepsze efekty.
W naszych szkoleniach sprzedażowych dla firm, teoria stanowi ok. 20%. Pozostałe 80% czasu poświęcamy na praktyczny trening, bazujący na dedykowanych ćwiczeniach, scenkach, case studies i dyskusjach, które przygotują Twoich pracowników do radzenia sobie z różnymi sytuacjami sprzedażowymi. Szkolenia są prowadzone przez trenerów posiadających doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, co – jak podkreślają nasi uczestnicy – gwarantuje praktyczną, sprawdzoną, konkretną wiedzę i wskazówki.
Punktem wyjścia naszych profesjonalnych szkoleń sprzedażowych są cele biznesowe, do jakich dąży Twoja organizacja. Zwiększenie wolumenu sprzedaży, wzrost konwersji, zwiększenie wartości „koszyka”, uszczelnienie lejka sprzedażowego, wykorzystanie potencjału współpracy międzydziałowej w generowaniu leadów to tylko wybrane rezultaty, jakie pomagamy osiągać naszym Klientom.
Szkolenia sprzedażowe dla firm kierujemy do różnych grup docelowych związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta, w tym m.in.: sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników Contact Center, pracowników Business Development Center, jak również kadry zarządzającej, w tym: menedżerów sprzedaży, menedżerów działów obsługi Klienta, CC, BDC czy kierowników regionalnych.
W ramach szkoleń sprzedażowych dla handlowców skupiamy się na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i budujemy w uczestnikach świadomość, że jego każdy kolejny element zależy od poprzedniego. Sukces tak rozumianego procesu uzależniony jest więc ściśle od konsekwencji handlowca, uważności na potrzeby i całościowego spojrzenia na satysfakcję klienta. Wiedza przekazywana w ramach szkoleń dla menedżerów sprzedaży ma natomiast na celu wzmocnić w osobach zarządzających świadomość korzyści wynikających z zarządzania w oparciu o wiarygodne dane dotyczące osiąganych wyników i zdiagnozowanych tendencji. Skupia się ona wokół trzech kluczowych obszarów menedżerskich: zarządzania sprzedażą, zarządzania doświadczeniami klientów oraz zarządzania ludźmi.
Projektujemy nasze szkolenia sprzedażowe tak, aby wspierać Klientów w realizacji ich kluczowego celu - wzrostu efektywności sprzedaży. Za priorytetowy uznajemy praktyczny trening na podstawie case studies, scenek i przykładów ściśle związanych z Twoją branżą, dzięki czemu uczestnicy nabywają umiejętności posługiwania się konkretnymi narzędziami i technikami, adekwatnymi do ich codziennych wyzwań.
Oferujemy certyfikowane szkolenia sprzedażowe dla handlowców i innych stanowisk sprzedażowych. Po ich zakończeniu, każdy z uczestników utrzymuje imienny certyfikat, wskazujący temat i zakres odbytego szkolenia, potwierdzający ich aktywny udział.