Wybrane tematy szkoleń i warsztatów menedżerskich PROFES
Empatyczne przywództwo, rozwiązywanie konfliktów, a może zarządzanie zespołem wielokulturowym? Przygotuj swoich menedżerów do skutecznego zarządzania ludźmi i radzenia sobie z aktualnymi wyzwaniami zarządczymi.
Choć lista kompetencji przydatnych na stanowisku menedżerskim jest długa, dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kierowniczą, postanowiliśmy wytypować 5 kluczowych umiejętności. Dlaczego warto je rozwijać i jakich błędów pomogą uniknąć? Umiejętności komunikacyjne Dlaczego są ważne w pracy First Time Managera? Skuteczna komunikacja jest fundamentem efektywnej pracy na każdym stanowisku.…
Co sprawia, że niektóre zespoły osiągają sukcesy, podczas gdy innym wyraźnie brakuje zachęty do działania? Odpowiedzią na to pytanie jest często menedżer stanowiący jeden z najważniejszych elementów motywacyjnych dla współpracowników. W tym artykule prezentujemy metody, które pomogą Ci stać się asertywnym i skutecznym liderem. Zapraszamy do lektury! Dlaczego lider powinien…
Rynek pracownika wypiera powoli władczych i zdystansowanych szefów. Zastępują ich menedżerowie, którzy budują autorytet wynikający nie tyle z władzy, co z osobowości, postawy czy doświadczenia. Jak być dobrym liderem i nadążyć za zmianami na rynku pracy? Skuteczne zarządzanie zespołem - czym jest? Efektywne zarządzanie zespołem polega na stosowaniu różnych działań,…