Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy narzekają, że ciężko im jest się dogadać, a wynikające z tego nieporozumienia utrudniają i opóźniają realizację zadań.
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy mają trudność z wyrażaniem potrzeb i obroną własnych granic, co powoduje ich demotywację i frustrację.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli w Twoim zespole dochodzi do konfliktów, a pracowników – niczym ogień i wodę – wydają się dzielić różnice nie do pogodzenia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy mają trudność z ustalaniem priorytetów i planowaniem czasu pracy, co zagraża Twojej firmie w osiąganiu celów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWybierz to szkolenie, jeśli dla Twoich pracowników każde wystąpienie wiąże się z dużym stresem, a ich prezentacje nie wzbudzają zainteresowania odbiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTo nie wszystko! Sprawdź tematy innych szkoleń wspierających rozwój kompetencji osobistych, dzięki którym Twój zespół skuteczniej zrealizuje powierzone im zadania.
ZOBACZ INNE SZKOLENIAUmiejętności miękkie nigdy nie funkcjonują w próżni. Nasze podejście do rozwoju kompetencji osobistych zakłada, że mają one być przydatne w obliczu konkretnych sytuacji zawodowych, tak aby uczestnik potrafił swobodnie wykorzystać pozyskaną wiedzę i wskazówki do efektywniejszej pracy. Wstępem do zaprojektowania właśnie takich szkoleń – pożytecznych dla uczestników i wysoce praktycznych, jest bardzo dobre poznanie specyfiki Twojej organizacji.
Umów się na rozmowę na temat potrzeb w zakresie rozwoju kompetencji osobistych Twoich pracowników. Pozwól nam zrozumieć, z czym się mierzą, by na tej podstawie opracować adekwatne rozwiązania.
Sprawdź opinie zawarte w ankietach poszkoleniowych i referencje naszych Klientów
„Szkolenie było nastawione na wymianę doświadczeń. Życiowe przykłady trafiały do każdego uczestnika. Grupa była tak zaangażowana, że przegapiała przerwy”
„Dowiedziałem się o swoim typie osobowości. Ta wiedza pomoże mi w dalszej pracy nad sobą, rozwoju kompetencji, przezwyciężaniu problemów”
„Jadąc na szkolenie spodziewałam się nudnych kolejnych zajęć, mile się rozczarowałam – zajęcia okazały się bardzo ciekawe, pożyteczne, sposób prowadzenia nie pozwolił na nudę”
„Niewątpliwą zaletą warsztatu PROFES był maksymalnie praktyczny wymiar (…) Wzmocnienie świadomości zespołu, jak ważne jest działanie dla wspólnego celu i otwartość na innych członków, z pewnością przyczyni się do sprawnej realizacji wyzwań, przed jakimi zespół stanie w przyszłości”
„Zindywidualizowane podejście przyczyniło się z jednej strony do stworzenia atmosfery sprzyjającej rozwojowi, a z drugiej – pełnego zaangażowania wszystkich uczestników. Dzięki udziałowi w szkoleniu każdy miał okazję poznać praktyczne rozwiązania, gotowe do zastosowania w codziennej pracy”
„Szkolenia realizowane przez zespół PROFES wyróżniają dwa podstawowe atuty: osadzenie blisko zawodowej rzeczywistości Uczestników oraz ich praktyczny charakter uzyskany dzięki treningom umiejętności i opracowaniu przydatnych narzędzi codziennej pracy”
Dołącz do grona marek, dla których mieliśmy przyjemność realizować szkolenia z kompetencji miękkich:
Sprawdź trzy kluczowe przewagi, dzięki którym warto zdecydować się na nasze szkolenia z kompetencji miękkich.
Rozwój kompetencji osobistych nie kończy się wraz z wyjściem z sali szkoleniowej. Aby wesprzeć transfer wiedzy i umiejętności w codzienność zawodową, uczestnicy otrzymują zadania wdrożeniowe i tworzą indywidualne plany działania, uwzględniające konkretne kroki w procesie wdrożenia.
Nasze szkolenia z kompetencji miękkich realizowane są w proporcji 20/80, co oznacza, że teoretyczne wprowadzenie zajmuje ok. 20% czasu, natomiast pozostałe 80% wykorzystywane jest do utrwalania wiedzy, treningu umiejętności, przeżywania i doświadczenia w ramach ćwiczeń, gier, testów, symulacji, scenek, dyskusji czy analiz case studies.
Nasze podejście zakłada, że każda kompetencja miękka powinna przejawiać się w postaci konkretnych zachowań czy działań. Te zaś są wspierane za pomocą dopasowanych narzędzi. Przykładowo: efektem rozwoju kompetencji „asertywność” będzie umiejętność stawiania granic, np. z wykorzystaniem techniki Pameli Butler. Przetrenowanie stosowania tego typu narzędzi w scenkach czy symulacjach ułatwi późniejsze wykorzystanie ich w praktyce.