hello world!

Szkolenia i warsztaty z umiejętności własnych

Komunikacja, asertywność, współpraca w zespole… Umiejętności własne stanowią uniwersalny kanon wspierający efektywne funkcjonowanie pracowników bez względu na branżę, organizację czy stanowisko. Sprawdź naszą ofertę szkoleń z kompetencji miękkich i ułatw swoim podwładnym osiąganie ich zawodowych celów.
ZAPYTAJ O SZKOLENIA
Szkolenia i warsztaty z umiejętności własnych - oferta Profes

Które szkolenia z kompetencji miękkich wybierzesz?

Rozwój kompetencji osobistych pracowników to pierwszy krok w rozwoju Twojej organizacji. Sprawdź, w jakich tematach możemy Cię wesprzeć:
Komunikacja - szkolenie Profes

Komunikacja

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy narzekają, że ciężko im jest się dogadać, a wynikające z tego nieporozumienia utrudniają i opóźniają realizację zadań.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Asertywność - szkolenie Profes

Asertywność

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy mają trudność z wyrażaniem potrzeb i obroną własnych granic, co powoduje ich demotywację i frustrację.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Współpraca w zespole - szkolenie Profes

Współpraca w zespole

Wybierz to szkolenie, jeśli w Twoim zespole dochodzi do konfliktów, a pracowników – niczym ogień i wodę – wydają się dzielić różnice nie do pogodzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Efektywność własna - szkolenie Profes

Efektywność własna

Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy mają trudność z ustalaniem priorytetów i planowaniem czasu pracy, co zagraża Twojej firmie w osiąganiu celów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - szkolenie Profes

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Wybierz to szkolenie, jeśli dla Twoich pracowników każde wystąpienie wiąże się z dużym stresem, a ich prezentacje nie wzbudzają zainteresowania odbiorców.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Inne szkolenia

To nie wszystko! Sprawdź tematy innych szkoleń wspierających rozwój kompetencji osobistych, dzięki którym Twój zespół skuteczniej zrealizuje powierzone im zadania.

ZOBACZ INNE SZKOLENIA

Szkolenia z kompetencji miękkich? Zacznijmy od rozmowy

Umiejętności miękkie nigdy nie funkcjonują w próżni. Nasze podejście do rozwoju kompetencji osobistych zakłada, że mają one być przydatne w obliczu konkretnych sytuacji zawodowych, tak aby uczestnik potrafił swobodnie wykorzystać pozyskaną wiedzę i wskazówki do efektywniejszej pracy. Wstępem do zaprojektowania właśnie takich szkoleń – pożytecznych dla uczestników i wysoce praktycznych, jest bardzo dobre poznanie specyfiki Twojej organizacji.

Umów się na rozmowę na temat potrzeb w zakresie rozwoju kompetencji osobistych Twoich pracowników. Pozwól nam zrozumieć, z czym się mierzą, by na tej podstawie opracować adekwatne rozwiązania.

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ
Szkolenia z umiejętności własnych - konsultantka Profes

Kroki, przez które wspólnie przejdziemy:

Krok 1

Otrzymujemy Twoje zapytanie ofertowe

Krok 2

Rozmawiamy na temat Twoich potrzeb, celów i oczekiwań

Krok 3

Analizujemy uzyskane informacje i wnioski z rozmowy

Krok 4

Przygotowujemy ofertę dla Ciebie

Krok 5

Omawiamy ofertę i odpowiadamy na Twoje dodatkowe pytania

Krok 6

Wspieramy Cię w doborze argumentów i przedstawieniu koncepcji decydentom

Co mówią Klienci o naszych szkoleniach z kompetencji miękkich?

Sprawdź opinie zawarte w ankietach poszkoleniowych i referencje naszych Klientów

„Szkolenie było nastawione na wymianę doświadczeń. Życiowe przykłady trafiały do każdego uczestnika. Grupa była tak zaangażowana, że przegapiała przerwy”

Uczestniczka szkolenia „Komunikacja w pracy”

„Dowiedziałem się o swoim typie osobowości. Ta wiedza pomoże mi w dalszej pracy nad sobą, rozwoju kompetencji, przezwyciężaniu problemów”

Uczestnik szkolenia „Współpraca w zespole”

„Jadąc na szkolenie spodziewałam się nudnych kolejnych zajęć, mile się rozczarowałam – zajęcia okazały się bardzo ciekawe, pożyteczne, sposób prowadzenia nie pozwolił na nudę”

Uczestniczka szkolenia „Komunikacja”

„Niewątpliwą zaletą warsztatu PROFES był maksymalnie praktyczny wymiar (…) Wzmocnienie świadomości zespołu, jak ważne jest działanie dla wspólnego celu i otwartość na innych członków, z pewnością przyczyni się do sprawnej realizacji wyzwań, przed jakimi zespół stanie w przyszłości”

Monika Irlik-Piwowar, Zastępca Dyrektora Projektu AECOM Polska Sp. z o.o.

„Zindywidualizowane podejście przyczyniło się z jednej strony do stworzenia atmosfery sprzyjającej rozwojowi, a z drugiej – pełnego zaangażowania wszystkich uczestników. Dzięki udziałowi w szkoleniu każdy miał okazję poznać praktyczne rozwiązania, gotowe do zastosowania w codziennej pracy”

Tomasz Sepioło, Prezes Zarządu SOLIX Sp. z o.o.

„Szkolenia realizowane przez zespół PROFES wyróżniają dwa podstawowe atuty: osadzenie blisko zawodowej rzeczywistości Uczestników oraz ich praktyczny charakter uzyskany dzięki treningom umiejętności i opracowaniu przydatnych narzędzi codziennej pracy”

Paweł Zieliński, Kierownik Personalny Dr. Max Sp. z o.o.

Zaufali nam

Dołącz do grona marek, dla których mieliśmy przyjemność realizować szkolenia z kompetencji miękkich:

Dlaczego szkolenia PROFES?

Sprawdź trzy kluczowe przewagi, dzięki którym warto zdecydować się na nasze szkolenia z kompetencji miękkich.

Wsparcie wdrożenia nowych umiejętności

Rozwój kompetencji osobistych nie kończy się wraz z wyjściem z sali szkoleniowej. Aby wesprzeć transfer wiedzy i umiejętności w codzienność zawodową, uczestnicy otrzymują zadania wdrożeniowe i tworzą indywidualne plany działania, uwzględniające konkretne kroki w procesie wdrożenia.

Praktyczny trening umiejętności

Nasze szkolenia z kompetencji miękkich realizowane są w proporcji 20/80, co oznacza, że teoretyczne wprowadzenie zajmuje ok. 20% czasu, natomiast pozostałe 80% wykorzystywane jest do utrwalania wiedzy, treningu umiejętności, przeżywania i doświadczenia w ramach ćwiczeń, gier, testów, symulacji, scenek, dyskusji czy analiz case studies.

Sprawdzone narzędzia

Nasze podejście zakłada, że każda kompetencja miękka powinna przejawiać się w postaci konkretnych zachowań czy działań. Te zaś są wspierane za pomocą dopasowanych narzędzi. Przykładowo: efektem rozwoju kompetencji „asertywność” będzie umiejętność stawiania granic, np. z wykorzystaniem techniki Pameli Butler. Przetrenowanie stosowania tego typu narzędzi w scenkach czy symulacjach ułatwi późniejsze wykorzystanie ich w praktyce.

Napisz do nas!

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Poczytaj więcej na temat rozwoju kompetencji miękkich:

    Rozwój w rękach pracownika - czy to może się udać?
    Według raportu „Zmiany w polskim HR okiem HR-owców” zespołu Pracuj Ventures, Pracuj.pl i Great Digital (2023), aż 46% organizacji zapytanych o obszar szkoleń i rozwoju, przyznaje, że „kładzie nacisk na samodzielność i inicjatywę pracowników” w tym zakresie[1]. Czy oddanie sterów pracownikom ma sens? Jaką rolę powinien odgrywać w tym układzie…
    Czytaj dalej
    Z kim rozmawiać na temat potrzeb rozwojowych pracowników?
    Jeśli planujesz realizację projektu rozwojowego i zdecydujesz się na zaangażowanie w to firmy doradczo-szkoleniowej, musisz wiedzieć, że jednym z pierwszych pytań, jakie usłyszysz będzie pytanie o potrzeby Uczestników projektu. Aby uzyskać odpowiedź, konieczna będzie rozmowa z kilkoma wiarygodnymi źródłami informacji wewnątrz Twojej organizacji. O kim mowa? Przymierzając się do określenia założeń projektu rozwojowego, punktem wyjścia…
    Czytaj dalej
    Jak jutro zamienić dziś, czyli 6 porad jak walczyć z prokrastynacją
    ""Nie chcę teraz o tym myśleć. Pomyślę o tym jutro"" – zwykła mawiać Scarlett O’Hara, bohaterka powieści „Przeminęło z wiatrem”. Zwlekanie z wykonaniem czegoś, zajęciem się jakąś sprawą, zadaniem czy problemem ma nawet fachową nazwę: prokrastynacja. Każdy z nas, w większym bądź mniejszym stopniu, musi sobie z nią czasem radzić. Jak? Wbrew pozorom to nie takie trudne.…
    Czytaj dalej

    Szkolenia i warsztaty z umiejętności własnych 
    - najczęściej zadawane pytania

    Dla kogo są szkolenia i warsztaty z kompetencji miękkich?

    Nasze szkolenia i warsztaty wspierają rozwój kompetencji osobistych pracowników na różnych stanowiskach – od specjalistów i członków zespołów projektowych, przez handlowców, doradców klienta, po osoby pełniące funkcje zarządcze średniego i wysokiego szczebla.

    Czego dowiedzą się uczestnicy w ramach szkoleń i warsztatów z rozwoju kompetencji osobistych?

    Podczas szkoleń i warsztatów z kompetencji miękkich, przekazywana uczestnikom wiedza ma przede wszystkim wzbudzić refleksję na temat ich dotychczasowych praktyk i zachowań. Komunikacja, współpraca w zespole, zarządzanie własnym czasem to obszary, w których poruszamy się zwykle w oparciu o własne doświadczenia, metodą „prób i błędów”. Usystematyzowanie wiedzy i poznanie mechanizmów decydujących o efektywności tych procesów, pomoże uczestnikom trafniej identyfikować błędy i świadomie modyfikować swoje zachowania.

    Jakie efekty osiągną pracownicy po szkoleniach wspierających rozwój kompetencji miękkich?

    Dążymy do tego, by wychodząc ze szkolenia z kompetencji miękkich, uczestnicy czuli się pewni swoich umiejętności i zmotywowani do wykorzystywania ich w praktyce. Jest to możliwe m.in. dzięki przetrenowaniu nabytych kompetencji pod okiem trenera, dyskusji na temat napotykanych trudności czy poznaniu konkretnych narzędzi i metod działania.
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram