Co wspólnego ma herbata z rozwojem?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 24 czerwca 2017

Znajoma trenerka biznesu na swoich warsztatach często opowiadała „historię o filiżance”. Anegdota o mistrzu zen zawsze wprawiała uczestników jej szkoleń w zadumę. Na co dzień zwykle nie mamy czasu, żeby zastanowić się nad tym, co nami kieruje, jakie przekonana determinują nasze działania.  Czasami jesteśmy do nich tak mocno przywiązani, że nie potrafimy otworzyć się na to, co inne, odmienne.

Sprzedaż i obsługa Klientów Negocjacje cenowe - sześć zasad prowadzenia rozmów z Klientami

Negocjacje cenowe - sześć zasad prowadzenia rozmów z Klientami

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 18 czerwca 2017

„Cena jest za wysoka! Konkurencja daje mi lepszą cenę! Za drogo!” – absolutnie każdy, kto coś sprzedawał lub sprzedaje, słyszał takie zdania z ust swoich Klientów. Jak prowadzić rozmowy o cenie, by nie przekreślić prowadzonych być może od dłuższego czasu negocjacji?

Rozwój menedżerów i przywództwa Jak motywować? Stosując zarządzanie przez cele

Jak motywować? Stosując zarządzanie przez cele

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 14 czerwca 2017

Co zrobić, by pracownicy byli bardziej zmotywowani? – to pytanie spędza sen z powiek niejednemu menedżerowi. Problem w tym, że próba motywowania kogokolwiek do zrobienia czegokolwiek to klasyczny przykład podejścia do problemu od niewłaściwej strony. Jaka jest więc właściwa strona? Spróbujmy odpowiedzieć na to pytanie.

Rozwój osobisty Koniec roku to nie koniec świata

Koniec roku to nie koniec świata

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 12 czerwca 2017

Koniec roku to najwłaściwszy moment na wykorzystanie sposobów na efektywne zarządzanie czasem. Kiedy domknięcie projektów i zleceń staje się tak samo ważne jak podsumowanie dotychczasowych działań, a pomiędzy tym konieczne jest jeszcze znalezienie chwili na zaplanowanie przyszłorocznych aktywności – tylko spokój może nas uratować. Spokój i rozsądny podział pracy.

Sprzedaż i obsługa Klientów Narzędzia budowania kontaktu

Narzędzia budowania kontaktu

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 05 czerwca 2017

Żyjemy w podłych dla handlowców czasach. Wiele firm wyszkoliło swoje brygady handlowe, wprowadziło zasady obsługi klienta nasączone socjotechnikami, by klient kupił. Z drugiej strony mamy klienta, który każdego dnia jest atakowany przez handlowców i wszystkie te techniki dobrze rozpoznaje. Czy zatem jest podatny na proste nawiązywanie relacji? Tak, jeśli widzi w tym interes.

HR i kultura organizacji Coaching - recepta na całe zło?

Coaching - recepta na całe zło?

Maryla Korczyńska by Maryla Korczyńska · 01 czerwca 2017

Coaching to ostatnio modne, a jednocześnie nadużywane pojęcie. Mówi się m.in. o coachingu w biznesie, w sporcie, czasem lekarze proponują pacjentom, by skorzystali z coachingu. Zabiegamy o wsparcie sami, czasem jest ono nam zalecane. Co można zyskać dzięki cochingowi, a czego nie należy się spodziewać?

E-learning i rozwój online Pigułka potrzebna... od zaraz!

Pigułka potrzebna... od zaraz!

Natalia Strzelecka by Natalia Strzelecka · 16 maja 2017

Stres, przemęczenie czy natłok pilnych zadań niejednego z nas może skutecznie zniechęcić do porannego wstawania. Rozwiązaniem wielu problemów może być pigułka wiedzy – krótka e-learningowa instrukcja, jak postępować w danej sytuacji. Musisz udzielić niewygodnej reprymendy podwładnemu? Pigułka wiedzy podpowie Ci, jak to zrobić.