Ile kosztuje brak rozwiązań HR?

Maryla Korczyńska by Maryla Korczyńska · 21 sierpnia 2017

Czy warto angażować czas i środki na opracowanie czy uporządkowanie rozwiązań systemowych w obszarze HR? W takie prace trzeba zaangażować pracowników, dla których jest to dodatkowym obciążeniem, a poza tym w dzisiejszych czasach liczy się każda złotówka – najlepiej ta nie wydana. A więc – czy warto?

Sprzedaż i obsługa Klientów Jak sprzedaż dziurę w ścianie? Argumentacja językiem korzyści

Jak sprzedaż dziurę w ścianie? Argumentacja językiem korzyści

Ewa Karpińska-Bryke by Ewa Karpińska-Bryke · 11 sierpnia 2017

O ile badanie potrzeb klienta miało na celu trafienie go w samo serce, o tyle argumentacja językiem korzyści dąży do użycia właściwej amunicji.

Rozwój osobisty Moje + zwinne + kompetencje

Moje + zwinne + kompetencje

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 06 sierpnia 2017

Kiedyś słysząc „rozwój” myśleliśmy o tym, co możemy dostać od organizacji i które zadania nas rozwiną. Jak jest dziś? Zwiększona świadomość naszych potrzeb wymusiła spore zmiany. Z jednej strony pomagają nam nowoczesne technologie, ale z drugiej sami musimy wiedzieć czego chcemy. Skąd czerpać wiedzę i inspirację do ustalenia kierunku własnego rozwoju?

Rozwój osobisty 3 sposoby na nieudany urlop

3 sposoby na nieudany urlop

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 31 lipca 2017

Jedni przed, drudzy po, jeszcze inni w trakcie. Sezon wakacyjny trwa w najlepsze. Teoretycznie wszyscy dobrze wiemy jak wyglądałby nasz urlop idealny – ale przecież teorię od praktyki dzieli całkiem spory dystans. Jak uniknąć wakacyjnego rozczarowania? Rozpracowując wroga, czyli poznając sposoby na nieudany urlop. I unikając ich!

Rozwój osobisty FOMOsapiens

FOMOsapiens

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 19 lipca 2017

Twoje narzędzie pracy to laptop lub nowoczesny tablet? Używasz smartfonu z nieograniczonym dostępem do Internetu? Uprawiasz jogging i informujesz o przebiegu trasy swoich wirtualnych znajomych? Jeśli na co najmniej dwa z powyższych pytań odpowiadasz sobie w głowie twierdząco, to znak, że możesz cierpieć na FOMO. Nie przejmuj się jednak – wakacje to idealny moment, by wyrwać się z wirtualnej klatki.

Rozwój menedżerów i przywództwa Dylemat szefa: jak sprawić, by innym chciało się chcieć?

Dylemat szefa: jak sprawić, by innym chciało się chcieć?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 13 lipca 2017

O motywacji powiedziano i napisano wiele, mimo to – jako najważniejszy bodziec do wszelkiego działania – jej temat jest wciąż żywy. Jak motywować – dzieci do nauki, domowników do obowiązków domowych a pracowników do realizacji zadań? Nie ma jednej recepty, prócz tej dość ogólnej, lecz istotnej: skoncentrowania się na emocjach.

Sprzedaż i obsługa Klientów Klinika potrzeb Klienta

Klinika potrzeb Klienta

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 03 lipca 2017

Na wielu szkoleniach uczą Cię, że badanie potrzeb to ważny etap w procesie sprzedaży. Ćwiczą z Tobą pytania zamknięte i otwarte. Tworzą banki pytań i checklisty. Jednak cała prawda o badaniu potrzeb leży zupełnie gdzie indziej. Gdzie jej szukać? Przyjrzyjmy się bliżej praktykom handlowców.