Gotowe szkolenia e-learningowe z umiejętności sprzedażowych

Od badania potrzeb i stosowania języka korzyści, przez odpieranie obiekcji i taktyki negocjacyjne po zarządzanie doświadczeniem klienta - zapewnij sprzedawcom, doradcom handlowym i opiekunom klienta dostęp do kompleksowej bazy gotowych produkcji e-learningowych, wspierających rozwój najważniejszych kompetencji sprzedażowych.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Gotowe szkolenia e-learningowe i pigułki wiedzy sprzedażowe - oferta Profes

Tematy gotowych szkoleń i pigułek sprzedażowych

Sprawdź tematy niemal 20 gotowych produkcji z zakresu sprzedaży i utrzymywania relacji z klientami:

Badanie potrzeb 
– pigułka e-learningowa

Podpowiemy Twoim sprzedawcom, w jaki sposób uzyskać możliwie najwięcej informacji o potrzebach klienta i umiejętnie rozpoznać, jaka oferta spełni jego oczekiwania.
Budowanie kontaktu 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców kształtować pozytywną relację z klientem, która zaprocentuje w przyszłości, a przy tym budować zaufanie, wzbudzać sympatię i wzmacniać swój autorytet w jego oczach.
Finalizacja rozmowy handlowej 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak doprowadzić do zawarcia kontraktu z klientem i reagować, gdy wyrazi niechęć wobec finalizacji, tak aby zakończyć rozmowę handlową pozytywnym wynikiem.
Język korzyści 
– pigułka e-learningowa

Podpowiemy Twoim sprzedawcom, jak stosować język korzyści w 4 prostych krokach, by skutecznie wskazać klientowi korzyści wynikające z wyboru oferty i zwiększyć szanse na sprzedaż.
Negocjacje 
– szkolenie e-learningowe

Wprowadzimy Twoich sprzedawców w temat skutecznych negocjacji, a przy tym pomożemy im przygotować się do negocjacji i ustalić priorytety, określić cele do osiągnięcia i własny poziom opłacalności, a także analizować wzajemne ustępstwa oraz reakcje drugiej strony.
Odpieranie obiekcji 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak reagować w sytuacji zetknięcia się obiekcją, tak aby przygotować się do jej rozwiania, a przy tym otworzyć drogę do zmiany stanowiska klienta oraz uniknąć polaryzacji stanowisk i konfliktu w rozmowie z nim.
Orientacja na klienta 
– szkolenie e-learningowe

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak regularnie analizować oczekiwania klientów oraz nadążać za ich zmieniającymi się preferencjami, koncentrować się na podejmowaniu wysiłku, aby sprostać ich oczekiwaniom oraz podejmować dodatkowe działania poza standardem i pozytywnie zaskakiwać ich inicjatywą.
Podstawy negocjacji 
– pigułka e-learningowa

Zapoznamy Twoich sprzedawców z podstawami negocjacji i dwoma głównymi strategiami ich prowadzenia tak, aby potrafili ochraniać swoje interesy i doprowadzić do uzyskania porozumienia z klientem.
Proces sprzedaży 
– pigułka e-learningowa

Podpowiemy Twoim sprzedawcom, w jaki sposób określić cele poszczególnych etapów sprzedaży i jak skoncentrować wokół nich swoje działania, aby doprowadzić do pozyskiwania lojalnych klientów.
Proksemika 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak świadomie kontrolować i kierować wykorzystaniem przestrzeni podczas spotkania z klientem, aby budować pozytywną relację i unikać sytuacji, które mogą wywołać u niego brak komfortu.
Przyjmowanie reklamacji 
– pigułka e-learningowa

Podpowiemy Twoim sprzedawcom, jak właściwie obsłużyć reklamacje, by uniknąć konfliktu z klientem i skierować energię – zarówno jego, jak i swoją, w stronę rozwiązania problemu. Powiemy również, jak postąpić w przypadku braku pewności co do słuszności zgłaszanej reklamacji.
Reakcja na odmowę 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak właściwie reagować na odmowę lub przeciwną opinię klienta, tak aby uniknąć polaryzacji stanowisk i konfliktu z klientem, poprowadzić dalszy kontakt i otworzyć drogę do porozumienia.
Rozmowa telefoniczna przychodząca 
– pigułka e-learningowa

Przeprowadzimy Twoich sprzedawców przez kroki prawidłowej telefonicznej rozmowy przychodzącej, dzięki czemu łatwiej dotrą do oczekiwań i potrzeb, z którymi zgłasza się klient, by na tej podstawie planować konkretne działania.
Rozmowa telefoniczna wychodząca 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, jak prawidłowo przeprowadzać telefoniczną rozmowę wychodzącą, tak aby uzyskać zgodę rozmówców na przeprowadzenie rozmowy, wzbudzić ich zainteresowanie i zyskać akceptację wobec dalszych działań.
Schemat rozmowy handlowej 
– pigułka e-learningowa

Podpowiemy Twoim sprzedawcom, jak przygotować Klienta do rozmowy handlowej i przeprowadzić ją w sposób ustrukturyzowany – od badania potrzeb po propozycję zawarcia kontraktu, tak aby zmaksymalizować swoje szanse na pozytywny wynik.
Taktyki negocjacyjne 
– pigułka e-learningowa

Nauczymy Twoich sprzedawców, w jaki sposób uzyskiwać przewagę w negocjacjach, reagować na „zabójcze” pytania klienta, bronić się przed jego taktykami negocjacyjnymi i skłaniać do ustępstw.
Techniki wywierania wpływu 
– pigułka e-learningowa

Wytłumaczymy Twoim sprzedawcom, czym różni się wywieranie wpływu od manipulacji i zapoznamy ich z popularnymi technikami, które pomogą im etycznie i z poszanowaniem interesu klienta, przekonać go do podjęcia decyzji.
Tworzenie sieci kontaktów 
– szkolenie e-learningowe

Uświadomimy Twoim sprzedawcom, jakie znaczenie ma nawiązywanie i utrzymywanie relacji w biznesie, a także nauczymy ich jak pozyskiwać i aktualizować wiedzę na temat osób, z którymi warto podjąć współpracę, pomysłowo i taktownie inicjować kontakty oraz cyklicznie podtrzymywać relacje wykorzystując różne sposobności i preteksty.
Zarządzanie doświadczeniem klienta 
– szkolenie e-learningowe

Wprowadzimy Twoich sprzedawców i kierowników sprzedaży w zagadnienie zarządzania doświadczeniem klientem (customer experience managament) i minimalizowania jego wysiłku, tak aby budować relacje oparte na zaufaniu, satysfakcji i lojalności klienta wobec Twojej organizacji.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
E-learningowa strefa demo - oferta Profes

Gotowe szkolenia e-learningowe? 
Zobacz strefę demo

Zastanawiasz się nad zakupem gotowych produkcji z obszaru sprzedaży? Sprawdź, przetestuj i przekonaj się, jak ciekawy i wygodny może być rozwój w formie e-learningu.

Skontaktuj się z nami, by otrzymać bezpłatny, czasowy dostęp do naszej strefy demo. Znajdziesz na niej niemal 60 gotowych szkoleń i pigułek wiedzy z obszaru kompetencji sprzedażowych, a także menedżerskich i własnych.

CHCĘ DOSTĘP DO STREFY DEMO

Zobacz, jak wyglądają nasze gotowe produkcje e-learningowe

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki
    Pytania to jedno z najważniejszych narzędzi coacha. Wbrew pozorom, ich konstruktywne formułowanie wcale nie jest łatwe. Jak zadawać mocne pytania w coachingu i których sformułowań warto unikać? Zastosowanie coachingowych pytań mocnych: przykłady i wskazówki Mocne pytania są nastawione na uświadomienie klienta. Dzięki nim coachee (osoba coachowana) ma możliwość dotarcia do…
    Czytaj dalej
    5 najczęstszych wyzwań zarządczych mistrzów i brygadzistów
    Na pytanie „czym się zajmujesz?”, mistrzowie i brygadziści często odpowiadają „wszystkim” – od przestrzegania reżimu technologicznego przez zapewnienie pełnej obsady maszyn i raportowanie wyników po wdrażanie udoskonaleń. Jak pokazują jednak nasze doświadczenia, wciąż mało w tym „wszystkim” kierowania ludźmi. Jakie wyzwania należy więc wziąć pod uwagę, aby przygotować pracowników niższego…
    Czytaj dalej
    12 książek współczesnego menedżera
    W świecie kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym, potrzeba nam zdolności do adaptacji, odporności, dążenia do przejrzystości i zrozumienia. A nade wszystko – nastawienia na nieustanny rozwój. Uczestnikom naszego webinaru „Nowe wyzwania menedżerskie – jakich kompetencji potrzebują współcześni menedżerowie”, jak i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak wzmacniać umiejętności przywódcze…
    Czytaj dalej
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram