Wybrane tematy szkoleń i warsztatów sprzedażowych PROFES

Umawianie spotkań przez telefon, techniki sprzedaży dla zaawansowanych, a może obsługa trudnego klienta? Przygotuj swoich zespół handlowy na każdy, nawet najtrudniejszy scenariusz rozmowy sprzedażowej

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Inne szkolenia i warsztaty sprzedażowe - oferta Profes

Wesprzemy rozwój sprzedaży i obsługi klienta w Twojej organizacji w następujących obszarach

Aktywna sprzedaż
Design Thinking dla handlowców
Efektywna praca z CRM
Negocjacje handlowe
Obsługa klienta premium
Obsługa trudnego klienta
Prezentacja produktu online
Prowadzenie spotkań B2B
Sprzedaż przez telefon
Techniki sprzedaży dla zaawansowanych
Umawianie spotkań przez telefon
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Kluczowe kroki w budowaniu autorytetu menedżera
    Autorytet menedżera to kluczowa sprawa w budowaniu relacji i zaufania w zespole. Jakie zatem są najważniejsze kroki w jego budowaniu?
    Czytaj dalej
    Motywowanie zespołów zdalnych i hybrydowych
    Co miesiąc w wyszukiwarkach Google pojawia się kilkadziesiąt tysięcy zapytań dotyczących motywowania pracowników.[1] W tym artykule poszukamy więc odpowiedzi na pytanie nurtujące wielu menedżerów: „jak motywować pracowników w hybrydowym modelu pracy?”. Wyzwania i problemy związane z motywacją zespołów hybrydowych W trybie hybrydowym menedżerowie muszą zmierzyć się z wieloma trudnościami wynikającymi…
    Czytaj dalej
    Trudne sytuacje w pracy menedżera – co sprawia, że są trudne?
    Praca menedżera nie należy do najłatwieszych z uwagi na obowiązku stanowiskowe. Jak zatem radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
    Czytaj dalej
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram