Training on the Job - trening w miejscu pracy

Pomóż swoim pracownikom sprzedaży przełożyć zdobytą wiedzę na praktykę. Zapewnij im trening w miejscu pracy, który zwiększy ich pewność siebie i przygotuje do skutecznego radzenia sobie w nowych sytuacjach.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Training on the job - trening w miejscu pracy - oferta Profes

Szkolenie w miejscu pracy jako skuteczne narzędzie rozwoju

Trening w miejscu pracy to indywidualna forma rozwoju rekomendowana kierownikom sprzedaży, sprzedawcom, handlowcom, przedstawicielom handlowym, doradcom klienta i innym pracownikom sił sprzedaży, którzy:

mają trudność z wdrożeniem nowo nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce,
chcą przećwiczyć, jak zachować się w trudnej sytuacji, zanim będą musieli podjąć to wyzwanie,
stają przed sytuacją, z którą nie mieli wcześniej do czynienia, a która wymaga nabycia nowych umiejętności,
mają duże doświadczenie i nie chcą rozwijać się w grupie, ale chcą „odświeżyć” pewne umiejętności,
mają świadomość, że popełniają pewne błędy, ale trudno im samodzielnie je wyeliminować,
potrzebują motywacji, by zmienić swój dotychczasowy sposób postępowania.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jak wygląda trening w miejscu pracy?

Realizowany przez nas trening w miejscu pracy przybiera formę działania procesowego, w ramach którego trener w określonych interwałach czasowych spotyka się z uczestnikiem, by wspierać go w uzupełnianiu wiedzy i weryfikować przyrost jego umiejętności. 

Na bazie naszych doświadczeń rekomendujemy, by trening w miejscu pracy obejmował minimum 3 spotkania, w ramach których uczestnik:

pozyska wiedzę, jak zrealizować swoje zadanie,

weźmie udział w symulacji sytuacji z trenerem,

podejmie realną próbę pod obserwacją trenera,

otrzyma feedback ze strony trenera,

powtórzy próbę z uwzględnieniem rekomendacji trenera.

Training on the job - trening w miejscu pracy - oferta Profes

Czego dowiesz się po naszym szkoleniu w miejscu pracy?

Formuła szkolenia w miejscu pracy pomaga uczestnikowi treningu przełożyć zdobytą wiedzę na praktykę oraz zwiększyć świadomość, jakie błędy popełnia i jak może je poprawić.

W praktyce training on the job może wyglądać następująco:

Pozyskanie wiedzy: 
Kierownicy jednej z sieci sprzedaży stanęli przed wyzwaniem wdrożenia nowego systemu w codzienną pracę swoich zespołów. W ramach przygotowania wzięli udział w szkoleniu prezentującym działanie systemu, a następnie zaoferowano im uczestnictwo w cyklu treningów w miejscu pracy.
Omówienie pozyskanej wiedzy z trenerem: 
W pierwszej kolejności, kierownik rozmawiał z trenerem o tym, czego dowiedział się na szkoleniu i jak przekazać tę wiedzę zespołowi. Omawiał swoje wątpliwości, możliwe reakcje i obiekcje pracowników.
Symulacja sytuacji z trenerem:
Następnie, w ramach symulacji z udziałem trenera, kierownik uczył się, jak rozmawiać o systemie z podwładnymi, aby zrozumieli cel jego wdrożenia, wartość, jaką ta zmiana wniesie w ich pracę oraz w jaki sposób efektywnie z niego korzystać.

Dodatkowo kierownik miał możliwość przećwiczyć prowadzenie różnego rodzaju spotkań (dziennych, tygodniowych, miesięcznych, 1 na 1), których celem było monitorowanie pracy sprzedawców z nowym systemem i reagowanie na pojawiające się nieprawidłowości. Każda jego próba, podejmowana w ramach szkolenia w miejscu pracy, kończyła się udzieleniem feedbacku przez trenera.
Wdrożenie umiejętności w praktykę: 
Tak przygotowany kierownik rozpoczynał spotkania z pracownikami. Dzięki obecności trenera, który obserwował jego próby, kierownik otrzymywał na bieżąco rekomendacje, nad czym jeszcze warto popracować.

Efekty i korzyści naszego szkolenia w miejscu pracy

Nabycie konkretnych umiejętności menedżerskich, sprzedażowych lub własnych
Możliwość natychmiastowego przećwiczenia w praktyce umiejętności rozwijanych podczas treningu
Rozwój w „bezpiecznym” środowisku, zapewniającym komfort podejmowania prób i popełniania błędów
Bieżący feedback trenera pozwalający na szybkie wdrażanie zmian
Wysoce zindywidualizowane podejście trenera do potrzeb danej osoby
Formuła szkolenia w miejscu pracy eliminuje dodatkowe koszty, takie jak: wynajem sali czy dojazd i nocleg uczestników

Kluczowe efekty:

Wzrost pożądanych umiejętności
95%
Wzrost pewności siebie w nowej sytuacji
85%
Przygotowanie do podejmowania nowych wyzwań
95%
Gotowość do zastosowania kompetencji w praktyce
100%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%

Zaufali nam

Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wspierać w obszarze sprzedaży i obsługi klienta:

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Kluczowe kroki w budowaniu autorytetu menedżera
    Autorytet menedżera to kluczowa sprawa w budowaniu relacji i zaufania w zespole. Jakie zatem są najważniejsze kroki w jego budowaniu?
    Czytaj dalej
    Motywowanie zespołów zdalnych i hybrydowych
    Co miesiąc w wyszukiwarkach Google pojawia się kilkadziesiąt tysięcy zapytań dotyczących motywowania pracowników.[1] W tym artykule poszukamy więc odpowiedzi na pytanie nurtujące wielu menedżerów: „jak motywować pracowników w hybrydowym modelu pracy?”. Wyzwania i problemy związane z motywacją zespołów hybrydowych W trybie hybrydowym menedżerowie muszą zmierzyć się z wieloma trudnościami wynikającymi…
    Czytaj dalej
    Trudne sytuacje w pracy menedżera – co sprawia, że są trudne?
    Praca menedżera nie należy do najłatwieszych z uwagi na obowiązku stanowiskowe. Jak zatem radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
    Czytaj dalej

    Training on the Job - trening w miejscu pracy
    - najczęściej zadawane pytania

    Dlaczego warto zdecydować się na szkolenie w miejscu pracy?

    Szkolenie w miejscu pracy w formie training on the job jest sposobem na wsparcie kierownika czy handlowca, by szybciej poczuł się pewniej, korzystając z nowych umiejętności w praktyce. Dzięki możliwości przećwiczenia pewnych sytuacji pod okiem trenera i natychmiastowego wprowadzenia korekt zgodnie z udzielonym feedbackiem, uczestnik treningu zyskuje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Tym chętniej będzie podejmować próby zastosowania nowych umiejętności już w realnych sytuacjach - w kontakcie z klientami lub podwładnymi.

    W jakich obszarach trenerzy PROFES realizują zakres szkolenia?

    Szkolenie w miejscu pracy, realizowane w formule training on the job, może przyjąć dowolny zakres w zależności od potrzeb uczestnika.

    W jakich dokładnie sytuacjach przyda się trening w miejscu pracy?

    Jest to forma rozwoju i wsparcia, która sprawdzi się przede wszystkim w sytuacjach nowych i sytuacjach zmiany – a więc wtedy, gdy dana osoba chce nabyć i wdrożyć konkretne kompetencje. Zanim stanie przed audytorium (podwładnymi, klientami), uczestnik treningu może przećwiczyć umiejętności pod okiem trenera i otrzymać od niego feedback, który pomoże wyeliminować błędy. Szkolenie w miejscu pracy to także doskonała forma „odświeżenia” kompetencji, polecana np. w przypadku doświadczonych handlowców z wieloletnim stażem pracy.

    W jakiej formie przedstawiane są wyniki treningu w miejscu pracy?

    Zwyczajowo wyniki treningu w miejscu pracy są przedstawiane w formie indywidualnego feedbacku dla uczestnika. Możliwe jest dodanie innej formy, np. raportowania do przełożonego. Ważne jest jednak, aby uczestnik treningu był o tym poinformowany i miał pełną wiedzę, komu i w jakiej formie będą przekazywane wyniki jego pracy rozwojowej.
    pointer-down
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram