Mobilny Trener Sprzedażowy

Zapewnij zespołowi sprzedaży rozwój tak blisko jego zawodowej rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Skorzystaj ze wsparcia Mobilnego Trenera Sprzedażowego, ułatwiając pracownikom szybkie przełożenie nowej wiedzy i umiejętności w praktykę.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Mobilny Trener Sprzedażowy - oferta Profes

Sposoby pracy Mobilnego Trenera Sprzedaży

Mobilny Trener Sprzedażowy PROFES wspiera rozwój umiejętności sprzedawców i handlowców w miejscu ich pracy, m.in. poprzez:

szkolenia dla zespołu działu sprzedaży,
warsztaty dla zespołu działu sprzedaży
pracę on the job z indywidualnym pracownikiem,
sesje on the job w terenie (np. podczas wizyty u klienta),
pracę z konkretnymi narzędziami (np. systemem CRM),
działania ad hoc, wywołane pilną potrzebą (np. trening sprzedaży danego produktu),
treningi umiejętności (np. ćwiczenie z trenerem zakończone próbą wdrożenia umiejętności w rozmowie z realnym klientem),
obserwacje pracowników w praktyce i udzielanie feedbacku.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,

Forma współpracy z naszym trenerem sprzedaży jest indywidualna i dostosowana do Twoich potrzeb.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Efekty i korzyści szkolenia i obserwacji Trenera Sprzedażowego

Podniesienie poziomu konkretnych umiejętności sprzedażowych
Rozwój w miejscu pracy, blisko zawodowej rzeczywistości uczestników
Możliwość rozwoju z wykorzystaniem konkretnych narzędzi pracy uczestników
Dopasowanie zakresu wsparcia trenera sprzedaży do indywidualnych potrzeb Twojego działu
Możliwość natychmiastowego przećwiczenia w praktyce rozwijanych umiejętności
Szkolenie w miejscu pracy bez dodatkowych kosztów (wynajem sali, dojazd, nocleg uczestników)

Kluczowe efekty:

Wzrost umiejętności sprzedażowych
95%
Gotowość do podjęcia nowych wyzwań
90%
Większa pewność siebie w kontakcie z klientem
90%
Szybsze wdrożenie nowych umiejętności w praktykę
100%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%
Mobilny Trener Sprzedażowy - oferta Profes

W jakich obszarach sprzedaży uzyskasz pomoc od Trenera PROFES?

Mobilny Trener Sprzedaży PROFES oferuje wsparcie „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do sprecyzowania obszaru jego interwencji będzie badanie potrzeb Twojego zespołu sprzedaży.

Przykładowe umiejętności, jakich rozwój może wspierać nasz trener sprzedaży to m.in.:

Prospecting (poszukiwanie klientów)
Badanie potrzeb klienta
Prezentacja oferty
Prowadzenie negocjacji
Finalizacja transakcji
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientem
Sprzedaż konkretnego produktu
Sprzedaż konkretnych usług

Co mówią nasi Klienci o wsparciu Mobilnego Trenera Sprzedażowego?

Przeczytaj opinie uczestników z ankiet poszkoleniowych i referencje naszych Klientów:

„Skorzystaliśmy z usługi Mobilnego Trenera Sprzedażowego, którego wizyta miała na celu wesprzeć naszych handlowców i pracowników działów F&I w doskonaleniu umiejętności sprzedaży finansowania w postaci najmu. Spotkania realizowane w punktach dealerskich poprowadził Trener PROFES – Maciej Majewski. Jego własne doświadczenia z pracy w branży motoryzacyjnej i znajomość wyzwań, przed jakimi stają handlowcy, zaowocowały maksymalnie praktycznymi i przydatnymi szkoleniami. (…) W efekcie, wsparcie firmy PROFES pozwoliło nam uzyskać wzrost skuteczności w zakresie sprzedaży najmu jako atrakcyjnego dla klientów źródła finansowania.”

Damian Abramowski, Kierownik Sprzedaży Plichta

„Firma doradczo-szkoleniowa PROFES zrealizowała w naszym Punkcie Dealerskim szereg szkoleń dla pracowników różnych działów (…). Podczas warsztatów obsługi klienta trener wykazał się ogromną wiedzą i doświadczeniem. Przygotowane przez niego ćwiczenia były ciekawym i niezwykle praktycznym treningiem dla naszych pracowników. W ich rezultacie zauważyliśmy wyraźną poprawę umiejętności i wyników sprzedażowych. Dzięki pogłębieniu świadomości dotyczącej właściwej analizy potrzeb, odnotowaliśmy polepszenie wyników satysfakcji klientów i zwiększyliśmy skuteczność domykania transakcji.”

Aneta Leśko, Kierownik Sprzedaży Rex Auto

„Całe spotkanie przeprowadzone rzeczowo i na temat, w przyjemnej atmosferze. Trener miły, ogarnięty i z duża wiedzą. Nie lubię szkoleń, a to było naprawdę fajne. Najbardziej podobało mi się pokazanie innego spojrzenia na produkt i porównanie ofert z konkurencją.”

Uczestnik szkolenia realizowanego przez Mobilnego Trenera Sprzedażowego

Zaufali nam

Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju sprzedaży:

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    Kluczowe kroki w budowaniu autorytetu menedżera
    Autorytet menedżera to kluczowa sprawa w budowaniu relacji i zaufania w zespole. Jakie zatem są najważniejsze kroki w jego budowaniu?
    Czytaj dalej
    Motywowanie zespołów zdalnych i hybrydowych
    Co miesiąc w wyszukiwarkach Google pojawia się kilkadziesiąt tysięcy zapytań dotyczących motywowania pracowników.[1] W tym artykule poszukamy więc odpowiedzi na pytanie nurtujące wielu menedżerów: „jak motywować pracowników w hybrydowym modelu pracy?”. Wyzwania i problemy związane z motywacją zespołów hybrydowych W trybie hybrydowym menedżerowie muszą zmierzyć się z wieloma trudnościami wynikającymi…
    Czytaj dalej
    Trudne sytuacje w pracy menedżera – co sprawia, że są trudne?
    Praca menedżera nie należy do najłatwieszych z uwagi na obowiązku stanowiskowe. Jak zatem radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
    Czytaj dalej

    Mobilny Trener Sprzedażowy - najczęściej zadawane pytania

    W jakich obszarach działania przedsiębiorstwa sprawdzi się Mobilny Trener Sprzedażowy?

    Mobilny Trener Sprzedażowy sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ważne jest szybkie przełożenie nowo nabytych umiejętności w praktykę zawodową. Szkoląc w miejscu pracy, Trener PROFES maksymalnie wykorzystuje przestrzeń, narzędzia i realia codzienności pracy uczestników, by łatwiej było im zastosować to, czego się nauczyli w kontakcie z klientem.

    W jakiej formie realizowane jest szkolenie Trenera Sprzedaży?

    Szkolenie trenera sprzedaży PROFES jest realizowane stacjonarnie (face to face) w miejscu pracy uczestników.

    W jakiej formie otrzymam wnioski z obserwacji Mobilnego Trenera Sprzedaży?

    Standardem PROFES jest opracowanie raportu poszkoleniowego, zawierającego m.in. opis zakresu i cele szkolenia, jak również ocenę ogólnego poziomu kompetencji zespołu. Forma prezentacji wniosków może być dostosowana do indywidualnych preferencji klienta.

    Czy Mobilny Trener Sprzedażowy przeprowadza audyt procesów sprzedażowych?

    Nie, Mobilny Trener Sprzedażowy skupia się wyłącznie na rozwoju kompetencji. Diagnoza sprzedaży realizowana jest w ramach innych produktów. Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie audytu procesów sprzedażowych, zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

    Czy Mobilny Trener Sprzedażowy pomoże w poprawieniu procesów innego działu?

    Nie, wsparcie Mobilnego Trenera Sprzedażowego ma na celu podniesienie poziomu kompetencji pracowników konkretnego działu sprzedaży. Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie zwiększania efektywności pracy innych działów, zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

    Ile trwa szkolenie Mobilnego Trenera Sprzedaży?

    Szkolenie Trenera Sprzedaży trwa zwykle od 0,5 do 2 dni – czas trwania jest ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb uczestników. Dzień pracy trenera może być także podzielony na części (np. pierwsza część dnia poświęcona zostanie na szkolenie grupowe, a druga – na pracę indywidualną z poszczególnymi sprzedawcami).
    pointer-down
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram