Oceń potencjał pracowników sprzedaży i zyskaj informacje, dzięki którym opracujesz adekwatne ścieżki rozwojowe. Sprawdź, jakie są mocne strony Twoich handlowców i kierowników, a w jakich obszarach potrzebują wzmocnienia i wsparcia.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘrealizacji badania potrzeb i precyzowania oczekiwań klienta,
przedstawienia oferty dopasowanej do informacji zgromadzonych w czasie badania potrzeb,
reakcji na obiekcje zgłaszane przez klienta, w tym dotyczące oferty konkurencji,
prowadzenia negocjacji i doprowadzenia klienta do podjęcia decyzji,
radzenia sobie ze stresem w rozmowie z trudnym klientem,
efektywnego zarządzania własnym czasem i ustalania priorytetów.
da wgląd w mocne strony handlowca,
ujawni jego luki kompetencyjne,
a także wskaże kierunki, w jakich powinien się rozwijać.
Przeprowadzenie sesji Development Center sprawdzi się w następujących sytuacjach: