Oceń poziom kompetencji swoich sprzedawców i handlowców i sprawdź, czy są gotowi do profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami Twojej firmy.
Rekomendowane formy certyfikacji: weryfikacja umiejętności pracownika poprzez badanie Tajemniczego Klienta, egzamin teoretyczny w formie testu wiedzy, egzamin praktyczny w formie zaaranżowanych scenek i symulacji realnych sytuacji zawodowych
Sprawdź, jak skutecznie menedżer sprzedaży wykorzystuje nabytą wiedzę i umiejętności w kluczowych obszarach swojej działalności, w tym: zarządzaniu sprzedażą, ludźmi czy doświadczeniem klienta.
Rekomendowane formy certyfikacji: zadania certyfikacyjne, „obrona” projektu certyfikacyjnego (ocena zaprezentowanych przez menedżera osiągnięć i zrealizowanych celów), udział w scenkach wykorzystujących realne case studies z rzeczywistości zawodowej menedżera
Każdorazowo po zakończeniu certyfikacji personelu, egzaminatorzy przygotowują indywidualne raporty, zawierające wyniki uzyskane przez konkretnych uczestników egzaminu.
W zależności od ustaleń z Klientem, mogą one obejmować:
Dowiesz się, czy Twoi sprzedawcy i handlowcy potrafią wykorzystać w praktyce wiedzę i umiejętności przekazywane na szkoleniach
Zweryfikujesz, w jakim stopniu wykazują oni pożądane przez Twoją organizację zachowania w kontakcie z klientem
Sprawdzisz, czy nie popełniają błędów, które mogłyby negatywnie wpływać na satysfakcję klientów
Poznasz mocne i słabe strony sprzedawców, co ułatwi określenie ich dalszych potrzeb rozwojowych
Zweryfikujesz, na ile skutecznie menedżerowie sprzedaży realizują cele związane z ich kluczowymi obszarami odpowiedzialności
Sprawdzisz, jakich postępów dokonali, wdrażając w praktykę umiejętności pozyskiwane w ramach szkoleń
Zweryfikujesz czy przyrost ich kompetencji ma realne odzwierciedlenie we wzroście wskaźników biznesowych
Otrzymasz adekwatne rekomendacje obszarów do dalszego rozwoju indywidualnego każdego menedżera
Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju sprzedaży:
Zakres egzaminu certyfikacyjnego jest ściśle dopasowany do zakresu tematycznego szkoleń i innych aktywności, w jakich brali udział pracownicy. Z jednej strony daje to uczestnikom gwarancję, że nie zostaną zaskoczeni pytaniem, na które nie będą znać odpowiedzi. Z drugiej zaś pozwoli organizacji ocenić skuteczność dotychczasowej ścieżki rozwojowej i zaplanować dalsze działania.
Konstruując przebieg certyfikacji personelu bierzemy pod uwagę specyfikę stanowisk, zakres zadań i odpowiedzialności, jak również kontekst branży, w jakiej funkcjonuje organizacja. Odzwierciedlenie realiów zawodowych podczas egzaminu (np. w formie scenki), zwiększa wiarygodność oceny kompetencji.
Prowadzone przez nas certyfikacje kierownicze zakładają ocenę poziomu wiedzy i kompetencji menedżera sprzedaży w oparciu o jego realne osiągnięcia i wzrost KPI. Takie podejście pozwala na klarowną weryfikację, w jakim stopniu potrafił on wykorzystać nowe umiejętności w praktyce i jaki miały one wpływ na realizację celów biznesowych jego działu.