Program First Time Manager został opracowany z myślą o osobach, które:
w tym m.in.: stawianie zadań, monitorowanie, kontrola i raportowanie, podsumowanie realizacji celów i rozwiązywanie pojawiających się w jej trakcie problemów
w tym m.in.: wdrażanie pracownika, udzielanie feedbacku, ocenianie jego pracy, motywowanie, rozwijanie pracowników, przeprowadzanie trudnych rozmów, komunikowanie decyzji personalnych
w tym m.in.: budowanie zespołu, komunikowanie własnych zasad i wartości, rozwiązywanie konfliktów, style kierowania, komunikowanie zmian
Oferujemy projekty „szyte na miarę”, co oznacza, że punktem wyjścia do stworzenia szczegółowego zakresu szkoleń dla First Time Managera będzie rozmowa z Tobą na temat celów Twojej organizacji, Waszych potrzeb i oczekiwań, a także analiza menedżerskiego profilu kompetencji.
Przykładowe zagadnienia, jakie możemy uwzględnić w szkoleniach dla First Time Managerów, to m.in.:
Sprawdź opinie zawarte w ankietach poszkoleniowych i referencje naszych Klientów
„Od 2014 roku nieprzerwanie realizujemy wspólnie Program Menedżera Michelin (…) Każdy nowy Menedżer w organizacji przechodzi przez cykl szkoleń, co z jednej strony wspiera go w utożsamianiu się ze wspólnymi wartościami i priorytetami Michelin, a z drugiej – pozwala utrzymać jednolitą kulturę zarządzania w organizacji. Zakres szkoleń zaproponowanych przez PROFES doskonale przygotowuje naszych Menedżerów do realizowania celów zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zespołowym.”
„Życiowe przykłady trafiały do każdego uczestnika. Doceniam też dyskusje i wymianę doświadczeń zarówno uczestników, jak i prowadzącego. Grupa była tak zaangażowana, że przegapiała przerwy”
„Bardzo duże doświadczenie trenera, który angażował wszystkich uczestników oraz przytaczał życiowe przykłady dla lepszego zobrazowania tematu. Praca w grupach, atmosfera gwarantowały swobodę wypowiedzi. Trener poświęcał czas każdemu kursantowi, zachęcał do aktywnego udziału w szkoleniu”
Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich:
Sprawdź trzy argumenty, dlaczego warto zdecydować się na nasz Program First Time Manager:
Program PROFES został opracowany tak, aby dostarczyć First Time Managerom zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i zapewnić im maksymalnie efektywny trening umiejętności i stosowania narzędzi kierowniczych. W programie wykorzystujemy więc zarówno szkolenia, jak i praktyczne warsztaty stacjonarne, zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, sesje follow up oraz coaching indywidualny.
Jednym z najtrudniejszych momentów, z którymi mierzy się First Time Manager, jest wyjście z sali i konieczność przełożenia zdobytej wiedzy i umiejętności na praktykę zawodową. Aby mu to ułatwić i przygotować na realne wyzwania, menedżer podejmuje pierwsze próby stosowania poznanych narzędzi w praktyce poprzez realizację zadań wdrożeniowych. Feedback trenera i możliwość przedyskutowania wątpliwości ułatwiają późniejsze skorygowanie błędów i podejmowanie kolejnych, jeszcze lepszych prób.
Inspiracją do opracowania zakresu tematycznego programu PROFES były doświadczenia nowo mianowanych menedżerów z pierwszych miesięcy ich pracy na stanowiskach kierowniczych. Wykorzystywane na szkoleniach przykłady i case studies opierają się więc na najczęściej występujących trudnych sytuacjach, z jakimi First Time Manager najpewniej zetknie się w swojej praktyce zawodowej (np. podważanie jego autorytetu czy konieczność udzielenia reprymendy). Pozwala to wyposażyć uczestników w kluczowe kompetencje menedżera, które umożliwią im obsłużenie tych sytuacji w zadowalający sposób.