Specjalizuje się w kompleksowym rozwoju kompetencji sprzedażowych – od prospectingu i social sellingu (LinkedIn i Facebook), przez sprzedaż B2B i B2C z wykorzystaniem zróżnicowanych technik, po prowadzenie efektywnych negocjacji handlowych. Realizuje również szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Prowadzi działania rozwojowe m.in. dla sprzedawców i telemarketerów, jak również uczestniczy w planowaniu rozwoju zawodowego kadry kierowniczej.
Ekspert w dziedzinie aktywnej sprzedaży. Jego bogata wiedza i praktyczne doświadczenie są wynikiem pracy na zróżnicowanych stanowiskach, m.in. handlowca, menedżera sprzedaży czy dyrektora handlowego w branżach elektroniki użytkowej oraz elektryczno-budowlanej. Posiada wysokie kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.
Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego - Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Łódzkim - wydział Zarządzania.
T-mobile, CIECH, DAF, mLeasing, Cardif ARD, Castorama, Centrum Wina, DPD, Douglas, Forte Meble, inPost, mBank, Media Markt, Polska Grupa Farmaceutyczna, Volvo, Xella, Bio- Circle, HKK