Mówią o nim:
Z lekkością, dawkuje wiedzę, pokazuje drobne kroki, które prowadzą do maxi efektów, podpowiada konkretne "tricki" do zastosowania od zaraz - głowa się otwiera!
Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji szkoleń z zakresu skutecznej komunikacji, rozwijania nawyków, zarządzania czasem i własną efektywnością oraz wystąpień publicznych. Prowadzi również warsztaty z kreatywności i szkolenia Train the Trainers m.in. w ramach szkół trenerskich. Pracuje w nurcie Evidence-Based, przykładając szczególną uwagę do badań naukowych i promowania rzetelnej, sprawdzonej wiedzy.
Doświadczony trener biznesu, który od ponad 18 lat wspiera rozwój zróżnicowanych grup docelowych, w tym: specjalistów, menedżerów, prezesów, właścicieli firm, jak również urzędników, kadrę nauczycielską czy studentów. W szkoleniach wykorzystuje autorskie gry i narzędzia edukacyjne oraz angażujące ćwiczenia i aktywności, które pozwalają uczestnikom doświadczać pewnych zagadnień na własnej skórze i uczyć się poprzez wyciąganie wniosków. Autor książki „Przewodnik po Krainie Nawyków”, edukacyjnej gry „Kraina Nawyków” oraz dwóch podcastów: „Od laika do stoika” i „The Helpful Habits”.
Absolwent Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył również Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET oraz kurs „Trener partnerem biznesu”. Zdobył tytuł mistrza polski w kreatywności jako trener drużyn w ramach XV. Finału Ogólnopolskiej Odysei Umysłu. Czterokrotnie reprezentował Polskę na mistrzostwach świata w kreatywności w Stanach Zjednoczonych.
Arvato, Aviva, Bank Zachodni, Bayer, BNP Paribas Cardif, Capgemini, Coca-Cola, Credit Agricole, Duracell, Eurobank, GSK, Herbapol, Hewlett Packard, Mercedes, Mennica Polska, Mitsubishi, Opera Software, OPI, Qubus Hotel, Philip Morris International, Polpharma, PZU, Samsung, Swarovsky, UPS, Volkswagen, Volvo