Rola i odpowiedzialność menedżera
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie postrzegają swoją rolę zarządczą w ograniczony sposób i skupiają się przede wszystkim na realizacji zadań.
Kierowanie i motywowanie pracowników
Wybierz to szkolenie, jeśli mierzysz się z niską efektywnością i zaangażowaniem pracowników lub Twoi menedżerowie motywują metodą „kija i marchewki”.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTrudne sytuacje w pracy menedżera
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie w trudnych sytuacjach stosują uniki i taktykę „na przeczekanie” lub nie radzą sobie z konfliktami w zespole.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie widzą w różnicy wieku przeszkodę we współpracy i trudno im dogadać się i motywować pracowników z innego pokolenia.
Odwaga menedżerska
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie stronią od podejmowania lub przekazywania niepopularnych decyzji i trudno im przyznawać się do błędów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJCoachingowy styl zarządzania
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoi menedżerowie nie potrafią w pełni spożytkować potencjału pracowników, wspomóc ich w rozwoju i poprowadzić do samodzielności.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZarządzanie zmianą
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoja organizacja przechodzi przez zmianę, a menedżerowie nie radzą sobie z oporem pracowników lub sami nie są do niej przekonani.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZarządzanie zespołem hybrydowym
Wybierz to szkolenie, jeśli Twoja organizacja chce wdrożyć pracę hybrydową lub od czasu jej wprowadzenia zauważasz spadek efektywności i motywacji pracowników.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInne szkolenia
To nie wszystko! Sprawdź ponad 20 innych szkoleń menedżerskich, wspierających podnoszenie codziennej efektywności zarządczej i realizowanie strategicznych celów Twojej firmy.
ZOBACZ INNE SZKOLENIALubimy dużo wiedzieć o Klientach i musimy dużo o Was wiedzieć. Nasze podejście do szkoleń menedżerskich zakłada, że najlepsze efekty przynoszą działania dopasowane do sytuacji organizacji, jej potrzeb i celów biznesowych. By je zaprojektować, najpierw gromadzimy informacje - zadajemy pytania, analizujemy wnioski, sięgamy do różnych źródeł.
Umów się na rozmowę na temat potrzeb rozwojowych w Twojej organizacji. Daj nam się poznać i zrozumieć wyzwania, z jakimi mierzą się Twoi menedżerowie.
Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 4
Krok 5
Krok 6
Sprawdź opinie zawarte w ankietach poszkoleniowych i referencje naszych Klientów
„Super, kiedy kolejne szkolenie?”
Uczestniczka szkolenia „Zarządzanie zespołem rozproszonym”
„Mega dużo wskazówek na przyszłość, pochylanie się indywidualnie nad danym problemem i trafne rady
Uczestniczka szkolenia „Moja rola i odwaga menedżerska”
„Jak zawsze super. To dla mnie inspiracja i dotychczas wszystkie rady trenerki, które wykorzystałam później w swojej pracy były bardzo przydatne i trafione w punkt :)”
Uczestniczka szkolenia „Komunikacja menedżerska”
„Zrealizowane przez firmę PROFES szkolenia przyczyniły się do realnego podniesienia poziomu kompetencji kadry kierowniczej w zakresie kierowania zespołem i wpływania na jego efektywność, udzielania informacji zwrotnej, przeprowadzania oceny pracowników i prowadzenia rozmów oceniająco-rozwojowych”
dr hab. Bartłomiej Nita, prof. UEW, Prorektor ds. Finansów i Rozwoju, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
„Podczas szkoleń uczestnicy otrzymali narzędzia kierownicze gotowe do wykorzystania na co dzień, a przede wszystkim nabrali przekonania o pozytywnych efektach ich stosowania”
Bronisław Reddig, Kierownik Działu Szkolenia KS, Michelin Polska
„Na uwagę zasługuje zaproponowana przez zespół PROFES struktura pracy warsztatowej, a w szczególności identyfikacja zachowań wspierających i rujnujących wartość w organizacji, które docelowo staną się gotowym materiałem dla Menedżerów”
Paweł Zieliński, Kierownik Personalny Dr. Max Sp. z o.o.
Dołącz do grona marek, dla których mieliśmy przyjemność realizować certyfikowane szkolenia menedżerskie
Sprawdź trzy argumenty, dlaczego warto zdecydować się na nasze szkolenia dla menedżerów.
Nasze szkolenia to nie tylko przekazywanie wiedzy i umiejętności. Chcemy, by uczestnicy patrzyli z odpowiedzialnością na swoją rolę menedżerską i utwierdzali się w przekonaniu, że stosowanie nowych narzędzi w praktyce ma sens. Stąd ważnym elementem szkoleń jest aktywny udział uczestników oraz formy sprzyjające wymianie doświadczeń, dyskusji oraz refleksji.
Realizujemy nasze szkolenia w proporcji: 20% teoretycznego wprowadzenia do zagadnienia oraz 80% interaktywnych ćwiczeń, gier, testów, symulacji, scenek, dyskusji, analiz case studies. Każda kompetencja miękka powinna przejawiać się w postaci konkretnych zachowań czy działań - skupienie się na treningu umiejętności i przećwiczeniu konkretnych narzędzi ułatwi więc uczestnikom wdrożenie jej w codzienną praktykę.
Rozwijamy kluczowe umiejętności menedżerskie, dzięki którym uczestnicy mogą efektywnie mierzyć się z uniwersalnymi wyzwaniami, towarzyszącymi każdemu menedżerowi bez względu na organizację, szczebel zarządzania czy branżę. Śledzimy również uważnie to, jak zmienia się rynek pracy i uzupełniamy tematy szkoleń o aktualne wyzwania oraz kompetencje przyszłości.