
"Kiedy na początku szkolenia z zakresu stosowania standardów zadaje się uczestnikom pytanie, po co organizacje wprowadzają takie standardy, najczęstsza odpowiedź brzmi: "ponieważ chcą spowodować, aby Klient w każdej placówce był tak samo obsłużony". To powszechne rozumienie roli standardów jest niestety błędne. Jak zatem powinna brzmieć odpowiedź?"

Dzięki lekturze artykułu "Pod wspólnym szyldem - dobre praktyki w sieci franczyzowej" dowiedzą się Państwo:
- jakie obszary w sieciach franczyzowych mogą podlegać standaryzacji,
- dlaczego warto skoncentrować standaryzację na Doświadczeniu Klienta (Customer Experience),
- jakie są dwa najważniejsze wymiary standaryzacji obsługi,
- na jakim polu Dobre Praktyki mają przewagę nad standardami.
Zapraszamy do lektury! Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem projektu identyfikacji i wdrożenia Dobrych Praktyk w swojej sieci, zachęcamy do kontaktu pod adresem biuro@profes.com.pl