Raport z badań CX - obsługa online w Punktach Dealerskich
Dowiedz się, dlaczego warto mierzyć wysiłek Klienta i na czym polegają badania CX z uwzględnieniem Customer Effort Score
Przekonaj się, czy obsługa online w branży motoryzacyjnej to ważny trend czy "fałszywy alarm"
Dowiedz się, co podnosi (love points), a co obniża (pain points) jakość doświadczeń Klienta na etapie online'owego kontaktu z Dealerem i online'owej prezentacji samochodu
Poznaj nasz rekomendacje rozwojowe dla Dealerów - kompetencje i procesy kluczowe dla budowania przewagi konkurencyjnej
Dowiedz się, jak identyfikujemy i upowszechniamy najlepsze praktyki sprzedażowe w odniesieniu do Klientów
Sprawdź, w jaki sposób precyzyjnie określamy kluczowe kompetencje, po to, aby osiągać spektakularne wyniki sprzedaży
Poznaj wybrane tematy szkoleń dla obecnych Handlowców i zakres wdrożenia nowozatrudnionych
Poznaj nasz sposób na uzyskanie skokowego wzrostu kompetencji Handlowców, który przełoży się na poprawę satysfakcji, zwiększenie lojalności Klientów, a w efekcie na wzrost sprzedaży