E-learning

Dlaczego e-learning? Jak to robimy?

Zamiast setek kilometrów podróży, godzin spędzonych w trasie, noclegów poza domem, wybierz interaktywne kursy e-learningowe!

Już od jakiegoś czasu obserwujemy trend, w którym szereg firm z wielu branż odczuwa przesyt tradycyjnymi szkoleniami. Z różnych względów jest oczekiwanie czegoś nowego w dziedzinie rozwoju. Co zatem można zrobić, aby zapewnić pracownikom możliwość rozwoju kompetencji w sposób dla nich możliwie dogodny, pamiętając jednocześnie o zachowaniu wysokiej efektywności i merytorycznej jakości szkoleń?

Odpowiedź jest prosta – wystarczy skorzystać z rozwiązań e-learningowych. W sposób niezaprzeczalnie skuteczny łączą one komfort z wysoką jakością szkolenia. E-learning to przyszłość, na którą jednak wcale nie musimy czekać! Wystarczy już teraz zrobić odważny krok do przodu.

Jest kilka powodów, dla których warto rozważyć wdrożenie szkoleń e-learningowych w Państwa organizacji. Dlaczego warto zainwestować w nowe technologie w procesie uczenia?

  • dostępność, mobilność i wygoda – szkolenia e-learningowe można odbyć w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu i w dowolnym czasie
  • efektywność dzięki interaktywnym, multimedialnym formom szkolenia – e-learning aktywizuje uczestników i zwiększa efektywność uczenia się
  • efekty szkolenia są mierzalne – można zliczać np. punkty z quizów lub czas spędzony przez uczestnika na szkoleniu
  • sprawne przekazanie wiedzy - w jednej chwili możemy przeszkolić tysiące pracowników
  • redukcja kosztów - koszt realizacji szkoleń jest dużo niższy, szczególnie w przypadku projektowania szkolenia dla większej grupy osób
  • oszczędzamy czas i tniemy koszty dodatkowe – w szkoleniu uczestniczyć mogą rozproszone grupy pracowników bez konieczności ponoszenia kosztów organizacyjnych (noclegi, wynajęcie sal szkoleniowych, dojazdy)
  • elestyczność i zwinność - możliwość szybkiej modyfikacji treści
  • powtarzalność - możliwość wielokrotnego przejścia przez ścieżkę
  • jednolitość - każdy uczestnik zapoznaje się dokładnie z takim samym materiałem

Wsparcie we wdrażaniu nowych pracowników, implementacji nowych produktów i usług, przkazywaniu kluczowych treści, z którymi powinni się zapoznać pracownicy? Szkolenia e-learningowe!

Szkolenia e-learningowe doskonale sprawdzają przy wdrażaniu nowych pracowników, a także jako alternatywa w przypadku szkoleń produktowych, których celem jest przekazanie wiedzy dotyczącej danego produktu czy usługi. Z jednej strony kursy e-learningowe zapewniają możliwość atrakcyjnego przekazania wiedzy, z drugiej dają szansę przetrenowania kluczowych umiejętności niezbędnych do pracy z produktem. To jednak wciąż nie wszystkie atuty tego szkolenia. E-learning kryje ich w sobie znacznie więcej.

Blendujemy, czyli szkolenia e-learning jako uzupełnienie szkoleń tradycyjnych

Projekty szkoleniowe typu mieszanego (blended) są połączeniem szkoleń tradycyjnych na sali oraz szkoleń e-learningowych. W następujących typach projektów szkolenia e-learningowe znajdują zastosowanie:

  • jako wstęp do szkolenia na sali - uczestnik przychodzi na szkolenie już z pewną wiedzą
  • jako uzupełnienie szkolenia tradycyjnego - uczestnik może poszerzyć swoją wiedzę za pomocą e-learningu
  • jako narzędzie utrwalenia wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie szkolenia tradycyjnego - uczestnik w każdej chwili może przejść szkolenie e-learningowe i przypomnieć sobie najważniejsze informacje

Dobieramy takie formy e-learningowe, które najbardziej będą efektywne i atrakcyjne dla danego zakresu wiedzy:

  • Lekcja e-learningowa – materiał do nauki w formacie SCORM. Zawiera 40% statycznych ekranów interaktywnych i 20% ekranów quizowych.
  • Explainer – krótkie rysunkowe animacje „piszącej ręki”. Przystępne i lekkie przekazywanie wiedzy na wzór najprostszych form „papier-ołówek”
  • Screencast – realizowane za pomocą programu Screencastomatic nagrania z dowolnych działań, wykonywanych na ekranie komputera.
  • Krótkie filmy fabularne – kilkuminutowe filmy z udziałem aktorów i profesjonalnej ekipy filmowej dotyczące  konkretnego obszaru tematycznego przy udziale eksperta.
  • Animacja – krókie filmy animowane 2D/3D z udziałem różnorodnych postaci rysunkowych i animowanych, przedstawiające w lekki i przyjemny sposób zagadnienie merytoryczne.
  • Videotutorial – krótkie nagrania audio/video z udziałem eksperta w danej dziedzinie, mające na celu szybkie przekazanie konkretnej wiedzy merytorycznej.
  • Video instrukcja – zbiory określonych zasad, reguł i sposobów działania, zrealizowane w formie video z narracją lektora.
  • Infografika i memy – proste i szybkie sposoby przekazywania treści, oparte na wizualizacjach, grafice i zdjęciach.
Zapytaj o ofertę

* - pola wymagane

Proszę wypełnić wymagane pola.
Formularz został wysłany, dziękujemy.

"Wszystkie szkolenia były oparte o twarde narzędzia, gotowe do bezpośredniego wykorzystania w pracy."

Anna Skupnik
Dyrektor Zarządzający Tabak Polska

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z PROFES®, bo postawione przez nas cele merytoryczne zostały w pełni zrealizowane."

Scott Brankin
Country Manager Członek Zarządu Bahlsen

"Firma PROFES® posiada ogromne doświadczenie w realizowaniu projektów szkoleniowych na dużą skalę oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą, narzędziami i rozwiązaniami."

Katarzyna Osadkowska
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji Agrainvest

"PROFES® cenimy za ich elastyczność i umiejętność dostosowywania projektu Naszej Akademii do zmian, jakie zachodzą w MPWiK i otaczającym nas środowisku."

Zdzisław Olejczyk
Prezes Zarządu Dyrektor Naczelny MPWiK Wrocław

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Z przekonaniem możemy rekomendować usługi PROFES® jako firmy doradczej i szkoleniowej realizującej projekty na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym."

Małgorzata Jarocka
National Sales Manager Cargill Poland Sp. z o.o