Zwiększ zyskowność punktów dealerskich w Twojej sieci dzięki kompleksowemu programowi zarządzania leadami. Zadbaj o uszczelnienie przepływu leadów i wzmocnienie efektywności współpracy między działami, generując tym samym wyższe przychody dla każdego z nich.
CHCĘ POZNAĆ OFERTĘProgram Lead Management polecamy w szczególności tym sieciom motoryzacyjnym, które:
Co daje ten etap? Pozwala odpowiednio przygotować punkty dealerskie do wdrożenia nowego podejścia do zarządzania leadami poprzez: zaprojektowanie wzorcowego przepływu leada pomiędzy działami oraz opracowanie zakresu zadań i narzędzi pracy dla osoby odpowiedzialnej za zarządzanie leadami klientów w organizacji
Forma: warsztat koncepcyjny z Klientem, praca własna konsultantów PROFES, opracowanie narzędzi, w tym podręcznika z opisem kompetencji i arkuszy wspierających monitorowanie szczelności lejka, danych i ich źródeł
Co daje ten etap? Pozwala upowszechnić wiedzę na temat podejścia Lead Management w całej sieci i uświadomić pracownikom sprzedaży, w jaki sposób mogą samodzielnie wspierać ten proces w ramach swojej codziennej pracy
Forma: szkolenia dla kierowników sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców samochodów nowych, sprzedawców samochodów używanych, pracowników serwisu, pracowników blacharni i lakierni, pracowników działu F&I, itd., szkolenia dla osób, które będą odpowiedzialne za zarządzanie leadami w punkcie
Co daje ten etap? Pozwala określić aktualny poziom wdrożenia procesów Lead Management w każdym punkcie dealerskim Twojej sieci oraz wskazać obszary usprawnień poprawiających przepływ leadów, a w efekcie – zwiększających przychody poszczególnych działów i całej firmy
Forma: badanie całej sieci sprzedaży realizowane w formule online z wykorzystaniem autorskiego narzędzia PROFES, kompleksowe raporty podsumowujące wyniki indywidualnych punktów dealerskich i wyniki całej sieci
Co daje ten etap? Pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wniosków z przeprowadzonego badania i wdrożyć w danym punkcie dealerskim adekwatne, dopasowane do jego potrzeb i możliwości działania doskonalące
Forma: pogłębiona analiza procesów zarządzania leadami klientów, spotkania indywidualne, warsztaty wypracowujące rozwiązania, treningi umiejętności, sesje follow up
Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju sprzedaży:
Program Lead Management ma na celu wprost zwiększenie przychodów punktów dealerskich w Twojej sieci. Został opracowany tak, aby był opłacalną inwestycją, podnoszącą ich zyskowność, a jego efekty były łatwe do zidentyfikowania i zmierzenia.
Koncepcja zarządzania leadami klientów, jaką proponujemy, bazuje na wykorzystaniu aktualnych zasobów punktów dealerskich w Twojej sieci. Zamiast wkładać wysiłek i pieniądze w eksplorowanie coraz nowszych źródeł leadów, skupiamy się na optymalizacji już toczących się procesów i zwiększaniu efektywności współpracy międzydziałowej
Nasze autorskie podejście do Lead Management zostało opracowane przez konsultantów z praktycznym doświadczeniem w pracy w punktach dealerskich i bardzo dobrą znajomością wyzwań, z jakimi mierzą się ich poszczególne działy.