Zarządzanie leadami

Zwiększ zyskowność punktów dealerskich w Twojej sieci dzięki kompleksowemu programowi zarządzania leadami. Zadbaj o uszczelnienie przepływu leadów i wzmocnienie efektywności współpracy między działami, generując tym samym wyższe przychody dla każdego z nich.

CHCĘ POZNAĆ OFERTĘ
Zarządzanie leadami w punkcie dealerskim - oferta Profes

Lead Management w Twojej firmie

Przepływ leada w punkcie dealerskim w programie zarządzania leadami - oferta Profes
Poszukując źródeł leadów, punkty dealerskie bardzo często w pierwszej kolejności kierują swoją uwagę na zewnątrz i skupiają się na generowaniu zainteresowania wśród nowych grup odbiorców.

Nasze podejście do Lead Managementu opiera się na zwiększeniu efektywności tego, czym już teraz dysponuje Twoja organizacja

Idea zarządzania leadami polega na wysyceniu wszystkich punktów styku i aktywnej pracy z tymi klientami, którzy już dziś widnieją w wewnętrznych bazach Twojej organizacji, bez względu na ich źródło pochodzenia. Jest to możliwe dzięki zacieśnieniu współpracy pomiędzy poszczególnymi działami w punkcie dealerskim, tak aby klient był objęty kompleksową opieką.

Program Lead Management polecamy w szczególności tym sieciom motoryzacyjnym, które:

mają poczucie, że nie wykorzystują w pełni potencjału swoich baz klientów i danych z CRM,
inwestują coraz więcej środków w pozyskiwanie nowych klientów „na zewnątrz”,
zauważają spadek lojalności klientów i ich odpływ do konkurencji,
mają poczucie, że różne działy w punkcie dealerskim nie grają do jednej bramki,
szukają sposobów nie tylko na wzrost zysków, ale również zwiększenie ich przewidywalności,
tracą szanse sprzedażowe w wyniku rozproszonego poczucia odpowiedzialności w zespole za zarządzanie leadami klientów.
planują wdrożenie zmian w podległym obszarze,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
sami nie mają przekonania wobec zmian, które powinni promować wśród swoich pracowników,
mierzą się obecnie z poważnymi zmianami organizacyjnymi (np. fuzją, restrukturyzacją),
nie wiedzą, jak dobrze uargumentować konieczność zmiany w rozmowie z podwładnymi,
obawiają się, że opór pracowników zagrozi wdrożeniu zmiany,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Na czym polega wsparcie PROFES w zakresie Lead Managementu?

Nasz autorski program Lead Management obejmuje 
4 etapy:
Opracowanie kompetencji lead management - oferta Profes

Opracowanie kompetencji "Zarządzanie leadami"

Co daje ten etap? Pozwala odpowiednio przygotować punkty dealerskie do wdrożenia nowego podejścia do zarządzania leadami poprzez: zaprojektowanie wzorcowego przepływu leada pomiędzy działami oraz opracowanie zakresu zadań i narzędzi pracy dla osoby odpowiedzialnej za zarządzanie leadami klientów w organizacji

Forma: warsztat koncepcyjny z Klientem, praca własna konsultantów PROFES, opracowanie narzędzi, w tym podręcznika z opisem kompetencji i arkuszy wspierających monitorowanie szczelności lejka, danych i ich źródeł 

Wdrożenie kompetencji lead management - oferta Profes

Wdrożenie kompetencji "Zarządzanie leadami"

Co daje ten etap? Pozwala upowszechnić wiedzę na temat podejścia Lead Management w całej sieci i uświadomić pracownikom sprzedaży, w jaki sposób mogą samodzielnie wspierać ten proces w ramach swojej codziennej pracy

Forma: szkolenia dla kierowników sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców samochodów nowych, sprzedawców samochodów używanych, pracowników serwisu, pracowników blacharni i lakierni, pracowników działu F&I, itd., szkolenia dla osób, które będą odpowiedzialne za zarządzanie leadami w punkcie

Badanie Lead Management - oferta Profes

Badanie Lead Management

Co daje ten etap? Pozwala określić aktualny poziom wdrożenia procesów Lead Management w każdym punkcie dealerskim Twojej sieci oraz wskazać obszary usprawnień poprawiających przepływ leadów, a w efekcie – zwiększających przychody poszczególnych działów i całej firmy

Forma: badanie całej sieci sprzedaży realizowane w formule online z wykorzystaniem autorskiego narzędzia PROFES, kompleksowe raporty podsumowujące wyniki indywidualnych punktów dealerskich i wyniki całej sieci

Wsparcie indywidualnych punktów dealerskich w zarządzaniu leadami - oferta Profes

Wsparcie indywidualnych punktów dealerskich

Co daje ten etap? Pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wniosków z przeprowadzonego badania i wdrożyć w danym punkcie dealerskim adekwatne, dopasowane do jego potrzeb i możliwości działania doskonalące

Forma: pogłębiona analiza procesów zarządzania leadami klientów, spotkania indywidualne, warsztaty wypracowujące rozwiązania, treningi umiejętności, sesje follow up

Co zyskasz dzięki wdrożeniu Lead Management?

Uszczelnienie lejka sprzedaży w poszczególnych punktach dealerskich w Twojej sieci
Identyfikacja źródeł leadów dla poszczególnych działów w punkcie dealerskim
Zacieśnienie współpracy między działami w danym punkcie dealerskim
Zwiększenie zysków punktu dealerskiego i ich przewidywalności
Wzrost satysfakcji i lojalności klientów
Poprawa jakości pracy z systemem CRM
Zwiększenie efektywności prowadzonych analiz sprzedażowych i skuteczniejsze komunikowanie wynikających z niej wniosków
Wzrost poczucia odpowiedzialności pracowników sprzedaży za efektywny przepływ leada w organizacji
Opomiarowanie procesu przepływu leada, ułatwiające monitorowanie szczelności procesu

Kluczowe efekty:

Uszczelnienie lejka sprzedaży
95%
Zwiększenie zysków
85%
Efektywniejsza współpraca międzydziałowa
90%
Lojalizacja klientów
80%
Nabycie umiejętności planowania działań wspierających realizowane zmiany
Przygotowanie do pełnienia swoich funkcji menedżerskich w sytuacji zmian organizacyjnych
Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w procesie zmian
Poznanie i zrozumienie różnych reakcji ludzi na zmiany
Radzenie sobie z oporem pracowników wobec zmiany
Identyfikacja etapów zmiany i mechanizmów rządzących emocjami członków zespołu
Nabycie umiejętności prowadzenia spotkań dotyczących wprowadzania zmian, przykazywania oczekiwań i unikania nieporozumień
Umiejętność pracy z własnym oporem wobec zmiany
Wzmocnienie własnego przekonania, ułatwiającego wejście w rolę ambasadora zmiany

Kluczowe efekty:

Zaplanowanie procesu wdrożenia zmiany
95%
Skuteczne zarządzanie zmianą w organizacji
90%
Radzenie sobie z oporem pracowników
80%
Wzrost efektywności komunikacji w procesie zmian
85%
Wzrost własnego przekonania wobec zmiany
80%

Zaufali nam

Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju sprzedaży:

Co wyróżnia nasze podejście do zarządzania leadami?

Wzrost zysków miarą sukcesu lead management - oferta Profes

Wzrost zysków miarą sukcesu

Program Lead Management ma na celu wprost zwiększenie przychodów punktów dealerskich w Twojej sieci. Został opracowany tak, aby był opłacalną inwestycją, podnoszącą ich zyskowność, a jego efekty były łatwe do zidentyfikowania i zmierzenia.

Zwiększenie potencjału tego, czym już dysponujesz - oferta Profes

Zwiększenie potencjału tego, czym już dysponujesz

Koncepcja zarządzania leadami klientów, jaką proponujemy, bazuje na wykorzystaniu aktualnych zasobów punktów dealerskich w Twojej sieci. Zamiast wkładać wysiłek i pieniądze w eksplorowanie coraz nowszych źródeł leadów, skupiamy się na optymalizacji już toczących się procesów i zwiększaniu efektywności współpracy międzydziałowej

Osadzenie lead management w realiach branży motoryzacyjnej - oferta Profes

Osadzenie w realiach branży motoryzacyjnej

Nasze autorskie podejście do Lead Management zostało opracowane przez konsultantów z praktycznym doświadczeniem w pracy w punktach dealerskich i bardzo dobrą znajomością wyzwań, z jakimi mierzą się ich poszczególne działy.

Zarządzanie leadami - najczęściej zadawane pytania

Lead Management - czy dowiem się, jak generować leady?

Tak, nasz program jest zorientowany na generowanie większej liczby leadów, pochodzących ze źródeł wewnętrznych i wynikających z polepszenia jakości współpracy między różnymi działami, np. dział serwisu generuje leady dla działu sprzedaży samochodów używanych, a dział blacharni i lakierni generuje leady dla działu F&I.

Lead Management - czy dowiem się, jak segmentować zebrane leady?

Nasza koncepcja zarządzania leadami klientów zakłada zbieranie szczegółowych danych na temat potencjału i potrzeb konkretnego klienta, co ułatwia prowadzenie na ich podstawie segmentacji zebranych leadów.

Lead Management - czy dowiem się, z jakich obszarów najlepiej będzie pozyskać dla mojej firmy leady?

Tak, tego typu informacji dostarczają m.in. badania Lead Management, w ramach których identyfikowane są źródła leadów dla poszczególnych działów w punkcie dealerskim, wskazywane jest, w jakim stopniu poszczególne działy wykorzystują potencjał ze współpracy w zakresie pozyskiwania leadów od innych oraz jakie usprawnienia należy wdrożyć, aby jeszcze bardziej uszczelnić ten przepływ.

Lead Management - czy dowiem się, jak dbać i pielęgnować zdobyte leady?

Ważnym elementem Lead Managementu jest to, aby klient był zawsze w odpowiedni sposób obsłużony i zaopiekowany, a więc nie miał potrzeby szukania możliwości zakupu w innych punktach. Wiedza, w jaki sposób uzyskać taki efekt jest uwzględniana zarówno w materiałach i narzędziach pracy (podręcznik, schematy wzorcowego przepływu leada), jak i na szkoleniach.

Napisz do nas! 

    • oferowania produktów i usług PROFES sp. z o.o. sp. k. bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym przesyłania informacji handlowych, dobierania ich pod kątem prezentowanych przeze mnie potrzeb, umożliwienia otrzymywania newslettera i wykorzystywania jego funkcjonalności, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji na stronach www oraz na przetwarzanie przez PROFES sp. z o.o. sp. k. pozyskanych w ten sposób moich danych osobowych (adres-email, imię i nazwisko, telefon, firma przedsiębiorcy, stanowisko służbowe) w tych celach.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji handlowej.
    • Więcej informacji w Klauzuli informacyjnej i Polityce Prywatności.

    Podnieś swoje kwalifikacje z nami

    ABC zarządzania – kluczowe 5 kompetencji młodego menedżera
    Choć lista kompetencji przydatnych na stanowisku menedżerskim jest długa, dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kierowniczą, postanowiliśmy wytypować 5 kluczowych umiejętności. Dlaczego warto je rozwijać i jakich błędów pomogą uniknąć? Umiejętności komunikacyjne Dlaczego są ważne w pracy First Time Managera? Skuteczna komunikacja jest fundamentem efektywnej pracy na każdym stanowisku.…
    Czytaj dalej
    Asertywność a przywództwo: jak być asertywnym liderem i motywować zespół do osiągania celów?
    Co sprawia, że niektóre zespoły osiągają sukcesy, podczas gdy innym wyraźnie brakuje zachęty do działania? Odpowiedzią na to pytanie jest często menedżer stanowiący jeden z najważniejszych elementów motywacyjnych dla współpracowników. W tym artykule prezentujemy metody, które pomogą Ci stać się asertywnym i skutecznym liderem. Zapraszamy do lektury! Dlaczego lider powinien…
    Czytaj dalej
    Skuteczne zarządzanie zespołem: jak być liderem, a nie tylko szefem
    Rynek pracownika wypiera powoli władczych i zdystansowanych szefów. Zastępują ich menedżerowie, którzy budują autorytet wynikający nie tyle z władzy, co z osobowości, postawy czy doświadczenia. Jak być dobrym liderem i nadążyć za zmianami na rynku pracy? Skuteczne zarządzanie zespołem - czym jest? Efektywne zarządzanie zespołem polega na stosowaniu różnych działań,…
    Czytaj dalej
    pointer-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram