Dzienne rytmy zarządcze
Tygodniowe i miesięczne rytmy zarządcze
Kwartalne, półroczne i roczne rytmy zarządcze
Co daje ten etap? Pozwala zidentyfikować powtarzalne działania w pracy menedżera sprzedaży, których stosowanie wspiera go w efektywnym zarządzaniu zespołem
Forma: warsztat z klientem, analiza KPI, obserwacje w miejscu pracy, np. przebiegu spotkań sprzedażowych, praca własna konsultantów PROFES
Co daje ten etap? Pozwala zweryfikować, czy opracowany zestaw rytmów zarządczych jest kompletny i adekwatny w pracy menedżera sprzedaży, a w razie konieczności – uwzględnić korekty i przygotować rytmy w finalnej formie
Forma: warsztat z menedżerami sprzedaży, trening realizacji rytmów, obserwacje, warsztat prezentujący wnioski z etapu pilotażu i rekomendacje udoskonaleń
Co daje ten etap? Pozwala odpowiednio przygotować menedżerów sprzedaży do pracy z rytmami zarządczymi, zarówno w zakresie wzmocnienia ich umiejętności, jak i treningu korzystania z dedykowanych narzędzi pracy
Forma: szkolenia dla menedżerów sprzedaży, opracowanie narzędzi (np. do zbierania, analizowania i prezentacji wyników sprzedażowych), warsztat dla przełożonych, wizyty w miejscu pracy, sesje follow-up
Dołącz do grona firm, które mieliśmy przyjemność wesprzeć w zakresie rozwoju sprzedaży: