Czy wiesz, że wszystko, czego potrzebujesz, by podnieść jakość CX, usłyszysz od swoich Klientów? Według Alana Penningtona, autora „The Customer Experience Book”:

„Ironia Customer Experience tkwi w tym, że Twój końcowy Klient w zasadzie widzi pełniejszy obraz doświadczenia, niż Twoja własna firma, ponieważ ma styczność z doświadczeniem od początku do końca, a nie tylko z jego wybranymi elementami.”

Zaufaj więc najbardziej obiektywnemu obserwatorowi – swojemu Klientowi, poszerzając sposób patrzenia na proces sprzedaży i obsługi z jego perspektywy. Jak tego dokonać? Jak zaprojektować sposób zbierania Voice of Customer? Która z metod – badanie Tajemniczego Klienta, NPS czy CES, da nam najbardziej wiarygodne dane?

Z okazji przypadającego na dziś CX Day, zapraszamy na webinar inspiracyjny „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?” opracowany z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej. 
W ramach webinaru dowiesz się, jakie elementy mają kluczowy wpływ na doświadczenie Klienta i jego lojalność wobec marki, w jaki sposób dokonywać ich pomiaru i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę do podnoszenia jakości obsługi Klienta.

 Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • usystematyzujesz swoją wiedzę na temat CX i dowiesz się jaka jest istota zarządzania doświadczeniem Klienta,
  • poznasz różnice pomiędzy różnymi sposobami mierzenia jakości doświadczenia Klienta,
  • dowiesz się czym jest wysiłek Klienta (Customer Effort) i jaki ma wpływ na jego lojalność wobec Twojej marki,
  • dowiesz się, jak konstruować Customer Journey Map (mapę doświadczenia Klienta),
  • poznasz sposoby wykorzystania wyników badań CX do doskonalenia procesu obsługi Klienta.

 
Termin: 28.10.2020 godz. 10:00-11:30

Dla kogo: kadra zarządzająca

Realizacja: przy pomocy programu MS Teams

Zarejestruj się: www.profes.wroclaw.pl/zapisy

Koszt udziału: to wydarzenie jest bezpłatne