Choć lista kompetencji przydatnych na stanowisku menedżerskim jest długa, dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kierowniczą, postanowiliśmy wytypować 5 kluczowych umiejętności. Dlaczego warto je rozwijać i jakich błędów pomogą uniknąć?
Co sprawia, że niektóre zespoły osiągają sukcesy, podczas gdy innym wyraźnie brakuje zachęty do działania? Odpowiedzią na to pytanie jest często menedżer stanowiący jeden z najważniejszych elementów motywacyjnych dla współpracowników. W tym artykule prezentujemy metody, które pomogą Ci stać się asertywnym i skutecznym liderem.
Rynek pracownika przechodzi przemianę, która ma na celu powolne zastępowanie władczych i zdystansowanych szefów bardziej elastycznymi i z podobnymi kompetencjami ludźmi. Jak zatem być dobrym liderem i jakie cechy należy spełniać, żeby nadążyć za zmianami na rynku pracy?
Kreatywność pomaga zachować zdrowie, korzystnie wpływa na komunikację w zespole i jest zaliczana do ważnych czynników rozwijających gospodarkę. W jaki sposób liderzy mogą budować kreatywne zespoły? Przyjrzyjmy się elementom środowiska i dobrym praktykom wspierającym innowacyjność pracowników.
Specjalistka ds. marketingu. Realizuje aktywności m.in. z zakresu content marketingu, media relations, social media management i marketingu wizerunkowego organizacji. We współpracy z Wydawnictwem MT Biznes cyklicznie poszerza bibliotekę PROFES o nowe tytuły. Wspiera również realizację projektów rozwojowych, w tym m.in. koordynuje badania doświadczenia Klienta (CX) oraz tworzy scenariusze produkcji e-learningowych.