Choć już teraz umiejętność budowania pozytywnych doświadczeń Klientów jest kluczowym wyzwaniem Punktów Dealerskich, nabierze na znaczeniu szczególnie wtedy, gdy obecny model sprzedaży zostanie przekształcony w zapowiadany model sprzedaży agencyjnej. Czy polscy Dealerzy są na to gotowi? Jak radzą sobie z online'ową obsługą Klientów?
Postanowiliśmy to sprawdzić. Badaniem jakości Customer Experience z uwzględnieniem Customer Effort Score objęliśmy łącznie:
Pobierz raport z badań i sprawdź, ile wysiłku kosztuje Klientów online'owy kontakt z Punktem Dealerskim.
Czego dowiesz się z raportu?
Zapraszamy do lektury 35 stron merytorycznego opracowania, zawierającego wyniki badań i analizy ekspertów:
- Badania doświadczenia Klienta - dlaczego warto mierzyć wysiłek Klienta?
- Obsługa i sprzedaż online w branży motoryzacyjnej - ważny trend czy ""fałszywy alarm""?
- Online'owy kontakt z Dealerem i online'owa prezentacja samochodu - co podnosi (love points), a co obniża (pain points) jakość doświadczeń Klienta na tych etapach?
- Rekomendacje rozwojowe dla Dealerów - identyfikujemy kompetencje i procesy kluczowe dla budowania przewagi konkurencyjnej