Praca w grupach, dyskusje moderowane, scenki, praca z flipami...przenosimy aktywności znane z sali szkoleniowej do przestrzeni wirtualnej! Zapraszamy do udziału w interaktywnych szkoleniach online, realizowanych w formule otwartej.
Najbliższe terminy:
Temat #1: Jak sobie radzić z permanentnym stresem w byciu zamkniętym:
- Jak skutecznie zarządzać stresem na co dzień w specyficznej sytuacji izolacji?
- Jak dbać o swoją higienę psychiczną?
Dostępny termin: 24 kwietnia (10:00-13:00)
Temat #2: Jak zarządzać emocjami własnymi i pracowników:
- Jak osiągnąć sprawność działania w kompromisie z przeżywanymi emocjami?
- Jak zwiększyć efektywność i zadowolenie - swoje i pracowników?
- Jak rozmawiać o emocjach?
Dostępny termin: 29 kwietnia (10:00-13:00)
Temat #3: Zarządzanie rozproszonym zespołem - praca zdalna:
- Jak umiejętnie zarządzać zespołem zdalnie?
- Jak ustalić zasady pracy zespołu i angażować pracowników do działania?
- Praktyczny trening prowadzenia spotkania tygodniowego
Dostępne terminy: 21 kwietnia (10:00-13:00) / 28 kwietnia (13:00-16:00)
Temat #4: Spotkania biznesowe online. Profesjonalnie przed monitorem:
- Jak prowadzić spotkania online z Klientami, kontrahentami, pracownikami?
- Jak przemodelować spotkania tradycyjne na spotkania online?
Dostępne terminy: 24 kwietnia (14:00-17:00) / 28 kwietnia (10:00-13:00)
Temat #5: Zarządzanie czasem i efektywnością własną w dobie izolacji:
- Jak efektywnie zarządzać zadaniami i działaniami zawodowymi w warunkach częściowej izolacji?
- Jak udoskonalić umiejętność stawiania celów i priorytetów?
Dostępny termin: 23 kwietnia (10:00-13:00)
Temat #6: Odzyskaj Klienta. Jak nie bać się telefonu do Klientów w dobie pandemii:
- Praktyczny trening rozmów telefonicznych z Klientem i modyfikacja własnych praktyk w sferze kontaktu z Klientem
- Wypracowanie argumentacji odnośnie szans biznesowych, jakie niosą ze sobą czasy pandemii
Dostępny termin: 07 maja (15:00-18:00)