/Techniki-i-doradztwo-w-sprzedazy.html Techniki i doradztwo w sprzedaży - Profes

Sprzedaż

Wzrost sprzedaży, doradztwo

Model sprzedaży, standaryzacja, certyfikacja

Pozyskiwanie i utrzymywanie Klientów to klucz do sukcesu każdej firmy, dlatego tak istotne są skuteczne modele sprzedaży oparte na zweryfikowanych dobrych praktykach, a nie na uniwersalnych, często powielanych technikach sprzedaży. PROFES posiada duże doświadczenie w opracowywaniu, wdrażaniu i utrzymaniu innowacyjnych standardów sprzedaży i obsługi Klienta. Realizacja tworzonych przez nas programów certyfikacyjnych gwarantuje trwałe stosowanie standardów przez handlowców. Od ponad 20 lat prowadzimy profesjonalne doradztwo w sprzedaży. Mamy za sobą realizację wielu projektów doradczych i szkoleniowych, w różnych branżach i strukturach sprzedaży, jak np. branża paliwowa (np. sieć stacji BP), sieci sprzedaży samochodów (np. SKODA, SUZUKI, SEAT), branża finansowa (np. ING, EFL, VW Bank), branża energetyczna (TAURON, VATTENFALL). Nie ulega wątpliwości, że innowacyjne, idealnie dopasowane techniki sprzedaży pomogą w uzyskaniu lepszych wyników finansowych przedsiębiortswa.

Optymalnie dopasowany przekaz

Z doświadczenia wiemy, że techniki sprzedażowe stosowane w przedsiębiorstwach wymagają ciągłej obserwacji. W obliczu dynamicznie zmieniających się warunków negocjacyjnych, bardzo trudno jest ustalić strategię, która pozwoli na skuteczne osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych. Warto jednak dodać, że znajomość potrzeb Klienta oraz motywów, które determinują jego decyzje zakupowe to klucz do sukcesu. Jako specjaliści legitymujący się bogatą wiedzą z zakresu technik sprzedażowych, pomożemy Ci ustalić strategię sprzedaży, które będzie uwzględniać posiadane przez Ciebie zasoby oraz cele, które chcesz osiągnąć.

Techniki sprzedaży - podstawa efektywności?

Klient się zmienia, a podejście handlowców, oparte głównie na uniwersalnych technikach sprzedaży, pozostaje niezmienne i rutynowe. Aby podnieść efektywność potrzebne jest szersze spojrzenie.

Nasze doświadczenia jednoznacznie wskazują na potrzebę innego, dużo bardziej indywidualnego podejścia do rozwoju handlowców. Musi ono uwzględniać specyfikę rynku i Klienta, kulturę organizacyjną i cele strategiczne organizacji. Pomożemy Państwu opracować i wdrożyć indywidualne ścieżki rozwoju handlowców oparte nie tylko na rozwoju umiejętności stosowania techniki sprzedaży, ale przede wszystkim na właściwej postawie wobec trudnego rynku, metodach budowania trwałych relacji biznesowych i wykorzystaniu potencjału handlowców wynikających z indywidualnych predyspozycji. Dzięki proponowanym technikom sprzedaży, Twoi handlowcy spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Zapraszamy Państwa do wspólnej przygody, jaką bez wątpienia będzie doskonalenie Działów Sprzedaży i pracy Handlowców. Jesteśmy przekonani, że techniki sprzedaży zaproponowane przez naszych specjalistów okażą się owocne! Najtrudniej jest wykonać pierwszy krok - my sprawimy, że będzie on o wiele łatwiejszy, a nasze doradztwo w sprzedaży zaowocuje lepszym wykorzystaniem możliwości całego Zespołu Sprzedażowego. 

Zapraszamy do współpracy!

Zapytaj o ofertę

* - pola wymagane

Proszę wypełnić wymagane pola.
Formularz został wysłany, dziękujemy.

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.