Sprzedaż
Certyfikacja, szkolenia dla handlowców
Program certyfikacji Handlowców to nie tylko rzetelnie przygotowane szkolenia dla handlowców, lecz cykl aktywności, które przygotowują ich do skutecznego wykonywania stawianych im zadań. W ramach programu uczestnicy biorą udział m.in. w szkoleniach na sali, szkoleniach e-learningowych, warsztatach, coachingach w miejscu pracy oraz wymieniają się doświadczeniami i biorą udział w aktywnościach przygotowanych na platformie e-learningowej e-profes.
Śmiało można stwierdzić, że proponowane przez nas szkolenia dla handlowców są szyte na miarę. Program osadzony jest w realiach Państwa firmy oraz dopasowywany do potrzeb, poziomu wiedzy i umiejętności uczestników. Każdy uczestnik, który uzyska pozytywny wynik na egzaminie końcowym, otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności. Pozostałe osoby otrzymują zaświadczenie o udziale w programie.
Korzyści, czyli dlaczego warto?
- Udział w programie pozwala na uporządkowanie posiadanej wiedzy i umiejętności. Ponadto, dzięki naszym szkoleniom dla handlowców uczestnicy zyskują możliwość zastosowania zdobytych kwalifikacji w praktyce.
- Program daje możliwość zidentyfikowania obszarów rozwoju Handlowców.
- Program certyfikacji to szansa na wyłonienie Handlowców o najwyższym potencjale i dużej motywacji do pracy.
- Udział w programie to rozwój i ujednolicenie kompetencji oraz możliwość zwiększenia samodzielności oraz efektywności pracy Handlowców.
Przykładowa tematyka szkoleń handlowych PROFES
- Trudne sytuacje w pracy z Klientami – szkolenie handlowe mające na celu rozwój kompetencji w zakresie rozwiązywania problemów w kontakcie z Klientem oraz poznanie zasad obsługi w stanowiących wyzwanie sytuacjach.
- Uczestnicy dowiedzą się:
- jakie są oczekiwania Klientów względem firmy oraz samych Handlowców
- jakie zachowania cechują Handlowca dbającego o satysfakcję Klienta
- Uczestnicy poznają:
- techniki komunikacji w trudnych sytuacjach
- typy osobowości Klienta
- sposoby reagowania na zarzuty Klienta
- Uczestnicy zaplanują:
- Indywidualny Plan Rozwoju w obszarze obsługi Klienta
Dlaczego warto zdecydować się na to szkolenie? Wraz z rozwojem konkurencyjności rynku, rosną zarówno potrzeby Klientów w zakresie profesjonalnego doradztwa i obsługi, jak i ich wymagania. Szkolenie handlowe wspierające Doradców w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest polecane szczególnie działom odpowiedzialnym za obsługę procesów reklamacyjnych, działom obsługi Klienta, pracownikom contact centre oraz handlowcom oferującym złożone produkty lub usługi.
- Techniki aktywnej sprzedaży – celem tego szkolenia handlowego jest rozwój kompetencji efektywnej komunikacji i budowania relacji w obszarze kontaktu i obsługi Klienta, badania motywów zakupowych, przedstawiania oferty i reagowania na obiekcje.
- Uczestnicy dowiedzą się:
- jak kontrolować cały proces sprzedaży
- jak korzystać z algorytmów rozmów z Klientami
- jak przedstawiać ofertę, posługując się faktami
- Uczestnicy poznają:
- narzędzia komunikacji i budowania relacji w kontakcie z Klientem
- metody asertywnego wyrażania własnego zdania
- przydatne techniki sprzedaży i obsługi Klienta
- Uczestnicy zaplanują:
- Indywidualny Plan Rozwoju w obszarze aktywnej sprzedaży
Dlaczego warto zdecydować się na to szkolenie? Każdy kontakt z Klientem to szansa na sprzedaż. Znajomość technik aktywnej sprzedaży jest niezbędnym elementem, by w pełni te szanse wykorzystywać. Opracowane przez nasz szkolenie, osadzone w wymiarze praktycznym, jest polecane przede wszystkim tym firmom, które poszukują sposobów wyeliminowania utraconych możliwości finalizacji transakcji, wynikających z pasywnego podejścia do sprzedaży.
- Jak przekonać Klienta do produktu? – szkolenie mające na celu wyposażenie Handlowców w wiedzę na temat własnego produktu, także w kontekście oferty konkurencji i w umiejętności jego aktywnej sprzedaży.
- Uczestnicy dowiedzą się:
- jak przekładać standardy obsługi Klienta na codzienną pracę
- jakie cechy ich produktu/usługi zaspokajają konkretne oczekiwania Klientów
- Uczestnicy poznają:
- powszechne luki w obsłudze Klienta i sposoby ich eliminowania
- techniki aktywnej sprzedaży dopasowane do specyfiki własnego produktu/usługi
- Uczestnicy zaplanują:
- Indywidualny Plan Rozwoju w obszarze obsługi Klienta i finalizowania sprzedaży
Dlaczego warto zdecydować się na to szkolenie? Jednym z najważniejszych wyzwań stojących przez Handlowcami jest rosnący poziom wyedukowania Klientów w zakresie kupowanych towarów i usług. Bardzo często Klient wie równie dużo lub – wzbogacony szeroką wiedzą na temat oferty konkurencji – nawet więcej niż Doradca. Ważna jest więc nie tylko dokładna znajomość własnego produktu, ale i metod jego aktywnej sprzedaży, w tym posługiwania się językiem korzyści czy uwypuklania przewag konkurencyjnych.
Zapraszamy!