Od ponad 20-tu lat pracujemy na zlecenie sieci handlowych. Zajmujemy się opracowywaniem i doskonaleniem standardów sprzedaży i obsługi Klienta.Wiemy, że nieustannie staracie się Państwo podnosić jakość obsługi i skuteczność sprzedawców, wiemy, że napotykacie na trudności. Porozmawiajmy o tym, jak sobie radzić wykorzystując najnowsze rozwiązania. Spotkajmy się na targach Franczyza 2015 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnych indywidualnych konsultacjach. W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt poprzez adres mailowy biuro@profes.com.pl 

Podczas ostatniej Konferencji BEST FRANCHISE mieliśmy przyjemność poprowadzić dla Państwa spotkanie na temat wdrażania innowacyjnych modeli sprzedaży i obsługi. Wystąpienie było przyjęte przez Państwa bardzo dobrze.

W dniach 15-17 października mamy okazję spotkać się ponownie na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Do Państwa dyspozycji będą konsultanci PROFES specjalizujący się w zagadnieniach zw. z modelem obsługi Klienta i sprzedaży w sieciach handlowych i franczyzowych. Chętnie odwiedzimy Państwa na stoisku targowym lub zapraszamy do naszego stoiska w sali nr 9 – stoisko nr 9.07. Zapraszamy właścicieli sieci, dyrektorów ds. franczyzy, dyrektorów sprzedaży, osoby odpowiedzialne za operacyjne funkcjonowanie placówek.

Współpracujemy z największymi – naszymi Klientami byli lub są m.in.:

  • z branży finansowej: ING Bank Śląski, Europejski Fundusz Leasingowy, BZ WBK Leasing, Getin Bank, KRUK S.A., Volksvagen Bank
  • z branży motoryzacyjnej: Mercedes Benz, SEAT, SCANIA, SKODA, SUZUKI, Volkswagen, Volvo
  • sieci handlowe, markety, stacje paliw: BP, Decathlon, Leroy Merlin, Neonet, Pepco, Selgros, Strauss Cafe, Nature House, Nivea, Organique, Super-Pharm, Tołpa, USP Zdrowie