Choć już teraz umiejętność budowania pozytywnych doświadczeń Klientów jest kluczowym wyzwaniem Punktów Dealerskich, nabierze na znaczeniu szczególnie wtedy, gdy obecny model sprzedaży zostanie przekształcony w zapowiadany model sprzedaży agencyjnej. Czy polscy Dealerzy są na to gotowi? Jak radzą sobie z online'ową obsługą Klientów?

Postanowiliśmy to sprawdzić. Badaniem jakości Customer Experience z uwzględnieniem Customer Effort Score objęliśmy łącznie:

10 badanych marek automotive
15% sieci każdej badanej marki
łącznie ponad 100 Punktów Dealerskich
2 etapy ścieżki doświadczenia Klienta

Pobierz raport z badań i sprawdź, ile wysiłku kosztuje Klientów online'owy kontakt z Punktem Dealerskim.

Czego dowiesz się z raportu?

Zapraszamy do lektury 35 stron merytorycznego opracowania, zawierającego wyniki badań i analizy ekspertów: 

  • Badania doświadczenia Klienta - dlaczego warto mierzyć wysiłek Klienta?
  • Obsługa i sprzedaż online w branży motoryzacyjnej - ważny trend czy ""fałszywy alarm""?
  • Online'owy kontakt z Dealerem i online'owa prezentacja samochodu - co podnosi (love points), a co obniża (pain points) jakość doświadczeń Klienta na tych etapach?
  • Rekomendacje rozwojowe dla Dealerów - identyfikujemy kompetencje i procesy kluczowe dla budowania przewagi konkurencyjnej