/Po_raz_pierwszy____Po_raz_drugi____Sprzedany!.html Po raz pierwszy... Po raz drugi... Sprzedany!

Aktualności

Po raz pierwszy... Po raz drugi... Sprzedany!

17 stycznia 2019

Tegoroczna aukcja charytatywna dwudniowego szkolenia biznesowego zakończyła się sporym sukcesem. Na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafi suma 5 000 zł. 

Licytacja szkolenia to już PROFESOWA tradycja, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Tym razem dochód z aukcji WOŚP - zgodnie z hasłem przewodnim "Pomaganie jest dziecinnie proste" - zostanie przeznaczony na zakup sprzętu do specjalistycznych szpitali dziecięcych.
Jak informują organizatorzy: 

Są to placówki z oddziałami II oraz III stopnia referencyjności, czyli takie, które mogą dokonać specjalistycznej diagnozy oraz udzielić pomocy medycznej najciężej chorym dzieciom. W Polsce funkcjonuje dziś blisko 50 takich szpitali. Swoim zasięgiem obejmują one teren całego kraju. W placówkach tego rodzaju szczególnie ważne jest nowoczesne, spełniające najwyższe standardy wyposażenie, które daje lekarzom i personelowi medycznemu jak najlepsze możliwości diagnozy i leczenia najtrudniejszych przypadków.

Zwycięzcą tegorocznej aukcji jest firma HMT Heldener Metalltechnik Polska - producent formowanych części z blachy oraz podzespołów spawanych i montowanych dla przemysłu samochodowego. Serdecznie gratulujemy!

Podziękowania kierujemy również do wszystkich, którzy wsparli i kibicowali naszej aukcji.

 

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max