Paweł Kowalczyk

Paweł Kowalczyk

Trener, Konsultant

Mówią o nim…

Bardzo dobry prowadzący. Najbardziej podobało mi się jego przyjazne nastawienie i cierpliwość, a także sposób przekazywania wiedzy i konstruktywne uwagi.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi Klienta, w tym: efektywnego wykorzystania technik sprzedaży, negocjacji i windykacji, finalizacji sprzedaży z „trudnym” Klientem, a także w szkoleniach wspierających rozwój kompetencji menedżerskich, np. zarządzania zespołem czy motywowania pracowników. Równolegle realizuje działania doradcze w obszarze sprzedażowym i zarządczym. Posiada praktyczne doświadczenie zawodowe w branży finansowej i motoryzacyjnej.

Dogłębna znajomość rynku automotive i wyzwań, przed jakimi stają Punkty Dealerski jest efektem pracy w jednym z salonów czołowej marki w Polsce. Odpowiedzialny za sprzedaż samochodów nowych i prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu, obejmował jednocześnie funkcję opiekuna Call Center. Obecnie w roli Trenera automotive realizuje szereg działań rozwojowych dla Klientów motoryzacyjnych, m.in. z zakresu obsługi online czy sprzedaży flotowej.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu, kierunek „Zarządzanie zasobami ludzkimi”. Ukończył liczne kursy i cykle szkoleń w tym m.in. Zaawansowaną Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR czy kurs „Praktyk NLP” Advanced Corporate Training.

Pracował m.in. dla:

ŠKODA – Volkswagen Group Polska, Krajowy Rejestr Długów

Doświadczenie w branżach:
motoryzacja
finanse
Wróć do zespołu