/Otwarte_szkolenia_online_w_sklepie_PROFES.html Otwarte szkolenia online w sklepie PROFES

Aktualności

Otwarte szkolenia online w sklepie PROFES

16 kwietnia 2020

Praca w grupach, dyskusje moderowane, scenki, praca z flipami...przenosimy aktywności znane z sali szkoleniowej do przestrzeni wirtualnej! Zapraszamy do udziału w interaktywnych szkoleniach online, realizowanych w formule otwartej.

 Najbliższe terminy:

 

Temat #1: Jak sobie radzić z permanentnym stresem w byciu zamkniętym:

  • Jak skutecznie zarządzać stresem na co dzień w specyficznej sytuacji izolacji?
  • Jak dbać o swoją higienę psychiczną? 

Dostępny termin: 24 kwietnia (10:00-13:00) - zapisz się

 

Temat #2: Jak zarządzać emocjami własnymi i pracowników:

  • Jak osiągnąć sprawność działania w kompromisie z przeżywanymi emocjami?
  • Jak zwiększyć efektywność i zadowolenie - swoje i pracowników?
  • Jak rozmawiać o emocjach?

Dostępny termin: 29 kwietnia (10:00-13:00) - zapisz się

 

Temat #3: Zarządzanie rozproszonym zespołem - praca zdalna:

  • Jak umiejętnie zarządzać zespołem zdalnie?
  • Jak ustalić zasady pracy zespołu i angażować pracowników do działania?
  • Praktyczny trening prowadzenia spotkania tygodniowego

Dostępne terminy: 21 kwietnia (10:00-13:00) - zapisz się   /    28 kwietnia (13:00-16:00) - zapisz się

 

Temat #4: Spotkania biznesowe online. Profesjonalnie przed monitorem:

  • Jak prowadzić spotkania online z Klientami, kontrahentami, pracownikami?
  • Jak przemodelować spotkania tradycyjne na spotkania online?

 Dostępne terminy: 24 kwietnia (14:00-17:00) - zapisz się   /   28 kwietnia (10:00-13:00) - zapisz się

 

Temat #5: Zarządzanie czasem i efektywnością własną w dobie izolacji:

  • Jak efektywnie zarządzać zadaniami i działaniami zawodowymi w warunkach częściowej izolacji?
  • Jak udoskonalić umiejętność stawiania celów i priorytetów?

 Dostępny termin: 23 kwietnia (10:00-13:00) - zapisz się

 

Temat #6: Odzyskaj Klienta. Jak nie bać się telefonu do Klientów w dobie pandemii:

  • Praktyczny trening rozmów telefonicznych z Klientem i modyfikacja własnych praktyk w sferze kontaktu z Klientem
  • Wypracowanie argumentacji odnośnie szans biznesowych, jakie niosą ze sobą czasy pandemii

 Dostępny termin: 07 maja (15:00-18:00) - zapisz się

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max