/Oswoic_nowa_rzeczywistosc_-_zapraszamy_na_bezplatny_webinar!.html Oswoić "nową normalność" - zapraszamy na bezpłatny webinar!

Aktualności

Oswoić "nową normalność" - zapraszamy na bezpłatny webinar!

25 września 2020

Choć mamy silną potrzebę sprecyzowania tego, jak będzie wyglądała post-covidowa rzeczywistość, kształt naszej „nowej normalności” nie jest jeszcze w pełni znany. Istnieją pewne tendencje, jak np. postępująca cyfryzacja różnych obszarów działalności organizacji czy zmiany w postawach konsumentów i pracowników, jednak to wciąż za mało, by przewidzieć z jakimi zawirowaniami i rynkowymi turbulencjami przyjdzie nam się jeszcze mierzyć.

Jak więc planować działania, które mogą stanowić o „być albo nie być” organizacji? Przystosowani żyją dłużej, ale jak przystosować się do tego, co nieznane i niespodziewane?

Poruszanie się po grząskim gruncie niepewności wymaga od organizacji nabycia nowego rodzaju umiejętności, w której kluczowa jest szybka reakcja – w podejmowaniu decyzji, adaptowaniu się do zmian, dostarczaniu wartości Klientom, redukowaniu kosztów.

Zapraszamy na bezpłatny webinar inspiracyjny „Oswoić „nową normalność”. Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany?” opracowany z myślą o Menedżerach HR i Menedżerach Sprzedaży. W ramach webinaru dowiesz się, jak zwiększyć zdolność organizacji do elastycznego reagowania na trudne do przewidzenia wyzwania i stworzyć sprzyjające ku temu środowisko pracy przy pomocy programu Trello.

Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • PRAKTYKI LIDERÓW: dowiesz się, jakie sposoby zarządzania stoją za sukcesem liderów rynku i ich zdolnością do elastycznego reagowania na zawirowania i sytuacje kryzysowe,
  • BEZPŁATNE NARZĘDZIE: poznasz bezpłatne narzędzie Trello, wspierające błyskawiczne reagowanie w świecie VUCA zarówno na poziomie indywidualnym, zespołowym, jak i organizacyjnym,
  • WSPARCIE KOMUNIKACJI: dowiesz się, jak stworzyć środowisko, które nie tylko umożliwi Ci stały kontakt z Twoim zespołem, ale i ułatwi zarówno jego pracę, jak i współpracę z innymi działami w firmie,
  • KONTROLA NAD KOSZTAMI: dowiesz się, jak w zmieniającym się świecie utrzymać płynność finansową bez konieczności redukcji zatrudnienia,
  • ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE: wzmocnisz swoją umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych (np. stanowiących konsekwencje lock down’u),
  • DOBRE PRAKTYKI: zapoznasz się z pomysłami na umiejętne zarządzanie kosztami, zapewnienie płynności w czasie kryzysu, zarządzanie pracą zespołu i wdrażanie dobrych praktyk.

 

Termin: 08.10.2020 godz. 10:00-12:00

Dla kogo: Menedżerów HR, Menedżerów Sprzedaży

Zarejestruj się: http://profes.wroclaw.pl/trening/

Koszt: wydarzenie jest bezpłatne

 

Patroni i partnerzy:



 

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max