Historia PROFES

30 lat
DOŚWIADCZENIA
1012
PROJEKTÓW DORADCZO-SZKOLENIOWYCH
21710
DNI REALIZACYJNYCH

wrzesień 2022

HRowe Poranki z PROFES. Rozpoczynamy współpracę z Centrum Szkoleń Verte i wspólnie organizujemy cykl bezpłatnych webinarów na działów HR

wrzesień 2021

Usługi niezmiennie na najwyższym standardzie. Odnawiamy certyfikat SUS 2.0. potwierdzający wdrożenie systemu zapewnienia najwyższej jakości w zakresie usług szkoleniowych oraz doradczych.

2020-2021

PROFES w wirtualnej odsłonie. 98% działań szkoleniowo-doradczych realizujemy w przestrzeni online.

2020

Hello! Nawiązujemy współpracę z Brytyjsko-Polską Izbą Gospodarczą (BPCC) i stajemy się jej członkiem.

marzec 2020

Oswajamy zmianę. Już 4 dni po wprowadzeniu lockdownu zrealizowaliśmy pierwsze szkolenie online dla Klienta.

2016

Najwyższy standard usług potwierdzony! Jako trzecia firma w Polsce uzyskaliśmy certyfikat SUS 2.0. odnoszący się do standardu usług szkoleniowych, wydawany przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych.

2015

PROFES w TOP10. Nasze sukcesy doprowadziły nas do grona dziesięciu najlepszych firm szkoleniowo-doradczych według rankingu Home&Market.

grudzień 2014

Działamy EKO-logicznie! Dzięki licznym działaniom proekologicznym uzyskaliśmy certyfikat „Zielone Biuro” i… trwale zmieniliśmy nasze nawyki.

2013

Bonjour! Nawiązujemy współpracę z Francusko-Polską Izbą Gospodarczą (CCIFP) i stajemy się jej członkiem.

2013

Dedykowane projekty, dedykowana rola. Powołujemy funkcję Konsultanta Zarządzającego, który staje się w pełni odpowiedzialny za opiekę nad procesem współpracy z Klientem - od zapytania ofertowego po zakończenie projektu.

2012

Włączamy Nowoczesne Technologie. Powołujemy Zespół Nowoczesnych Technologii, który wspiera toczące się projekty za pomocą rozwiązań e-learningowych (blended learning).

2011

Wdrażamy nowe, międzynarodowe narzędzia. Prosto z USA do naszej oferty trafia Leadership Effectiveness Analysis - analiza efektywności przywódczej 360 stopni autorstwa firmy MRG. Eksperci PROFES uczestniczyli w adaptowaniu narzędzia do polskiego rynku.

2011

Firma równych szans. Członkini Zarządu PROFES – Ewa Karpińska-Bryke została nominowana przez podsekretarz stanu Ministerstwa Gospodarki na Ambasadorkę promującą aktywność kobiet. Rok później objęła funkcję wiceprezeski zarządu Stowarzyszenia Aktywność Kobiet, mającego na celu zwiększanie udziału kobiet w życiu publicznym.

2007 i 2011

Docenieni za sukcesy EFS. Nasze projekty EFS zostały dwukrotnie nagrodzone przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego tytułem „Najlepsze inwestycja w człowieka”.

2006

Docenieni za doradztwo w zarządzaniu. Zdobywamy wyróżnienie w II edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Liderzy doradztwa” im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w kategorii „Zarządzanie”.

2006

Era projektów EFS. W ramach nowo powołanego działu, realizowaliśmy kompleksowe projekty szkoleniowo-doradcze o wartości ponad 30 mln zł, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2006

Międzynarodowy know-how. Grono zagranicznych partnerów PROFES obejmuje przedstawicieli aż 10 krajów.

2005

Społecznie odpowiedzialni! Byliśmy pierwszą firmą szkoleniową, która opracowała raport Dobrych Praktyk CSR. Nasze rozwiązania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zostały wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a rok później dołączyliśmy do organizacji jako oficjalny Partner Wspierający.

grudzień 2004

W grupie siła. Powstaje Polska Izba Firm Szkoleniowych, a PROFES jest jej dumnym członkiem założycielem.

2004

Kaizen: ciągłe doskonalenie. Powołujemy do życia drugą spółkę - Kaizen Institute Poland, działającą na licencji globalnej firmy doradczej.

2003

Kierunek: motoryzacja! Rozpoczynamy pierwszy duży projekt dla sieci dealerskiej marki samochodowej. To początek naszej specjalizacji w tym obszarze.

2003

Nowe, jeszcze większe miejsce dla rosnących pokładów kreatywności. Przeprowadzamy się do własnej siedziby przy ulicy Koreańskiej we Wrocławiu, która funkcjonuje do dziś.

2001

Docenieni w obsłudze Klienta. PROFES laureatem konkursu „Najlepsza obsługa Klienta” zorganizowanego przez Rzeczpospolitą oraz Energis.

2000

Przede wszystkim jakość. Jako pierwsza firma szkoleniowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikat ISO 9001. Byliśmy certyfikowani przez dwie jednostki – polską i niemiecką. Dało to początek obszarowi zarządzania jakością, który wzbogacił ofertę PROFES i wkrótce miał przyczynić się do powołania Kaizen Institute Poland.

1998

Nowe millenium, nowy wymiar rozwoju. Przeprowadzamy pierwsze duże projekty dla Klientów, a dwa lata później podejmujemy decyzję o realizacji wyłącznie zamkniętych, dedykowanych przedsięwzięć, dopasowanych do specyfiki firm.

1996

Duże ambicje potrzebują jeszcze większej przestrzeni. Przeprowadzamy się do 10-krotnie większego biura z własnymi salami szkoleniowymi.

maj 1993

To był maj! PROFES oficjalnie rozpoczyna swą działalność. Pierwsze nasze biuro to wynajmowane pomieszczenie o powierzchni 16 metrów kwadratowych.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram