Sprzedaż już dawno przestała dotyczyć wyłącznie oferowanego produktu. Źródła czynników wpływających na finalną decyzję Klienta sięgają takich obszarów jak właściwie przeprowadzony proces wdrożenia Handlowca na stanowisko, wiedza produktowa wzbogacona o szerokie spektrum umiejętności sprzedażowych i społecznych czy zorientowanie na budowanie pozytywnego doświadczenia Klienta, np. przy wykorzystaniu empatyzacji. Nasze spojrzenie na obszar sprzedaży i obsługi Klienta nie ogranicza się więc wyłącznie do rozwoju i certyfikacji kompetencji Handlowców, ale sięga głębiej – do elementów stanowiących fundament efektywnie prowadzonej sprzedaży, jak: zbudowanie innowacyjnego modelu sprzedaży, wdrożenie rytmów zarządczych czy rozwiązywanie problemów na poziomie indywidualnego punktu sprzedaży w ramach doradztwa w miejscu pracy.
Projektowanie działań rozwojowych dla obszaru sprzedaży i obsługi Klienta organizacji jest każdorazowo realizowane w oparciu o specyfikę branży, w której funkcjonuje i z uwzględnieniem profilu, potrzeb i oczekiwań jej Klientów - tak, aby wspierać budowanie przewag konkurencyjnych oraz osiąganie celów biznesowych.