O nas
Misja, wartości, kultura organizacyjna
Doskonalić biznes, otoczenie i siebie
Fascynuje nas uwalnianie potencjału tkwiącego w ludziach i organizacjach. Pomagamy ustanawiać standardy i uczymy jak z ich pomocą podążać drogą doskonalenia.
We wszystkim co robimy jesteśmy odpowiedzialni za efekty naszych działań wobec Klienta i otoczenia. Dzięki nam, codzienny mały krok każdego pracownika, to tysiące kroków organizacji do doskonałości… Codziennie.
Wartości PROFES®
Od wielu lat uznajemy rozwój kultury naszej organizacji za strategiczny czynnik sukcesu. W codziennej pracy kierujemy się wartościami, które są uzupełnieniem naszej misji, celów, strategii i planów.
- Wysokie standardy i ciągłe doskonalenie
- Współpraca
- Innowacyjność
- Odpowiedzialność
- Wzajemny szacunek i zaufanie
Kultura organizacyjna
Zasady społecznej odpowiedzialności wyznaczają standardy naszej pracy każdego dnia. Kształtowanie kultury organizacyjnej (misji, wartości, norm, zachowań) stawiamy na równi z dobrą strategią i doskonałymi procesami biznesowymi – w szczególności w długoterminowym działaniu.
Są one stosowane w relacjach z Klientami, pomiędzy pracownikami (specjalny program Fair Play), między pracownikami a zarządem firmy, jak również w relacjach z partnerami i dostawcami.
W praktyce oznacza to m.in:
- konsultacje z pracownikami i otwartość komunikacji
- równość szans rozwoju
- właściwy czas pracy
- współpracę z etycznymi dostawcami
- przejrzyste zasady pracy dla Klienta oraz wewnątrz organizacji
- czystość prowadzenia interesów
- działalność socjalną na rzecz pracowników
- ład organizacyjny przejawiający sią m.in w obowiązujących standardach pracy i funkcjonujących systemach, a także ciągłym doskonaleniu
- wysoką jakość obsługi i orientację na naszych Klientów
PROFES® podpisał także Kodeks Dobrych Praktyk stworzony w ramach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Jest to dokument określający dobre praktyki i zachowania oraz fundamentalne zasady funkcjonowania firm szkoleniowych w Polsce.