Standaryzacja procesu sprzedaży porządkuje i optymalizuje pracę z Klientem, tylko… czy buduje Jego satysfakcję? Podczas naszego wystąpienia w trakcie III Konferencji Liderów Franczyzy pokazaliśmy, jak budować modele obsługi Klienta, które łączą te dwa, często sprzeczne światy – Sprzedawcy i Klienta, Standardu i Zmiany.

Naszą prezentację oparliśmy na doświadczeniu PROFES we wdrażaniu modeli sprzedaży dla różnych branż oraz doświadczeniu firmy ORGANIQUE we wprowadzaniu standardów w biznesie franczyzowym.

Wystąpienie poprowadzili Konsultanci Zarządzający PROFES, oraz Anna Gocałek – Koordynator ds. Szkoleń i Rozwoju Sprzedaży w ORGANIQUE. Uczestnicy Konferencji przyznali, że temat standaryzacji trafił w ich gusta i chętnie zadawali Konsultantom nurtujące pytania.

Konferencja Liderów Franczyzy, w której wzięliśmy udział, organizowana jest corocznie przez Polską Organizację Franczyzodawców, której pragniemy raz jeszcze podziękować za zaproszenie. Było nam niezmiernie miło partnerować wydarzeniu oraz służyć Uczestnikom radą i wsparciem.