Mówią o nim:
Fachowiec w swojej dziedzinie (…) Bardzo kompetentny. Ma olbrzymią wiedzę i umiejętnie ją przekazuje.
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach związanych z wszelkimi formami kontaktu z Klientami: sprzedażą, obsługą Klienta, profesjonalną korespondencją biznesową, windykacją, badaniami satysfakcji Klienta. Ma duże doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu standardów obsługi Klienta, a także w opracowywaniu katalogów Dobrych Praktyk. Równoległym obszarem specjalizacji są umiejętności menedżerskie, zwłaszcza te związane z motywowaniem, wynagradzaniem i rozwojem pracowników.
Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz kilku studiów podyplomowych, m.in.: z zakresu marketingu i zarządzania oraz metod zarządzania strategicznego. Ukończył liczne kursy o tematyce zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu i sprzedaży.
Renault Polska, Suzuki Motor Poland, Mercedes-Benz, Santander Bank Polska (dawniej: Bank Zachodni WBK), Robert Bosch, SELGROS